About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

15 Ağustos 2019 Perşembe

Büyükanne motifi günü kutlu olsun!

Her fırsatta söylediğim gibi örmeyi seviyorum; beni hem dinlendiriyor hem de örgü sayesinde zamanım hoşça geçiyor. Ördüklerimin çoğunu ya sevdiklerime armağan ediyorum ya da sokak hayvanları yararına yapılan kermeslere bağışlıyorum. Vicdanımı rahatlatıyor, hem benimki barınak gönüllülerinin yaptıkları yanında okyanusta bir damla bile olamaz...

Bu yazıyı yayına hazırladığım gün #grannysquareday2019  yani büyükanne motifinin dünyanın dört bir yanında kutlanan özel günü 

Bir motif sayesinde tüm dünyadaki örgüseverlerin sanal da olsa tanışması kaynaşması ; ne kadar hoş !






9 yorum:

  1. Nilgün hanımcığım ellerinize emeğinize sağlık..şahane..❤❤🙏👏👍

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık çok da güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğin değer görmesi mutluluk verici, teşekkür ederim .

      Sil
  3. soyle bir kosede oturup sihbet etmeye oyle ihtiyacim var ki. Gelsem oraya o motiflerin yanina...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir türlü denk getiremedik Gülçin , ben de çok istiyorum inan ki...

      Sil
  4. ellerine sağlık, Allah hep sağlık kuvvet versin ve sen hep
    ör colette.çünkü öyle zevklisin ve öyle yeteneklisin ki her
    yaptığın iş çok güzel. bir de burada tatlı tatlı anlatyorsun ya
    daha ne olsun. hatta instgrmdan annemde seni takip ediyor,bugünde
    çok güzel bir iş koymuşsun , onu gösteriyordu bana herkese
    ilham olan ve keyif veren örgü meleğimsin sen bizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne hoş ! İnşallah Pelin de okur bir gün 💓

      Sil
  5. Harika olmuş sevgili komşum. Bu yıl koca yaz geldi geçti, şöyle güzel bir bahçe keyfi yapamadık nedense. Çok ilham verici bir görüntü. Bloglara da çoktandır uğramamıştım. Bundan böyle daha sık bakarım inşallah.

    YanıtlaSil