About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

22 Temmuz 2019 Pazartesi

Granny şal

Muhtemelen bir gün instagramdan sıkılıp hesabımı kapatacağım ya da instagram yerini başka sosyal mecralara terkedecek. Gerçek olan şu ki bloğum anı defterim olarak ben yaşadığım müddetçe benimle olacak 

Neler paylaşmadık ki şurada? Sevinçlerimizi , endişelerimizi bazen de acılarımızı. Bazılarınızın çocuklarının doğumuna büyüyüp okullu oluşlarına tanık olduk sevindik , kayıplarımız oldu , çok üzüldük . 
O halde paylaşımlara devam ...


Geçtiğimiz yıl başlayıp üstünden kocamam bir kış neredeyse iki yaz geçiren şu “ granny şalı “ paylaşmasam olmazdı .

İpim La Mia baby cottony , tığım 4mm. Her renkten 2’şer , maviden 3’e yakın kremden de 4 yumak harcadım. Pahalıya oturdu bana ama çok sevdim ...



3 yorum:

  1. Sağlık ve mutlulukla güle güle kullanın inşallah. Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. Ah o renklerin şahaneliği.. Ben bloga geç gelenlerdenim ama burası, farklıi kıymetli ve çok emek istiyor değil mi ama :) Belki de onu böyle güzel yapan o...
    Kocaman sevgilerimle sevgili Nilgün abla

    YanıtlaSil
  3. Blog benimde güncem, daha çok kendim ve bir gün merak eder de
    belki okur diye benden ona hatıra kızım için yazıyorum. haa
    okuyan yorum yazan çıkıyor hala, ben de çok seviyorum
    blog okumayı onun içinde devam ediyorum. instgramda güzel bişi
    ama başım dönüyor belli bir zamandan sonra hem tüketim duygusunu
    daha çok duyuruyor sanki bana, bu da canımı sıkıyor.
    zaten fazla esiri de değilim akşamdan akşama bakyorm genelde
    bir kahve eşlikçisi benim için.
    yine her zaman ki gibi süpersin colette,sen hep yaz yhep foto
    çe bizde okuyalım diyorum.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil