About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

17 Kasım 2018 Cumartesi

Bloğa özlem

    Uzunca bir süre blog yazıp da o günleri özlemeyenimiz yoktur sanırım . İnstagramda takip ettiğim eski bloggerler < o günlerin bir başka olduğunu , instagramda samimiyetten uzak paylaşımlardan bıktıklarını ,artık eskisi kadar zevk alamadıklarını > söyleyip duruyorlar... İyi de niye yazmıyor çoğumuz ? Kabul ediyorum < vakit nakittir > kimsenin uzun boylu işlerle uğraşacak ne zamanı var ne de hevesi... 


    Heves demişken ... Yeni Yıl yaklaşıyor ve bilirsiniz ki ben yılın bu zamanlarını çok severim. Her türlü dini , siyasi inanıştan uzak yeni yıl coşkusunu ,renklerini ve kokusunu yaşamak bana mutluluk verir. Kışı severim, kışa dair ne varsa çok çok severim ; evi ,evde olup da amaçsızca örgü örmeyi , - çoğu yenmeden bayatlayıp ziyan olacaksa da - sıcacık ,tarçınlı , havuçlu cevizli kekler kurabiyeler pişirmeyi severim . Bahçeye  karşı çay demleyip tıpır tıpır yağmur yağarken kitap okumayı severim... İşte tüm bunları sevdiğim için ,  umut etmeyi sevdiğim için yeni yılı karşılamayı çok severim !





Patchwork zahmetli ama çok zevkli bir uğraş. Yılbaşı için çalıştığım bu ( runner) masa örtüsünde klasik kırmızı-yeşil yılbaşı renkleri yerine lacivert-kırmızı ve beyaz kullandım, sanıyorum ki  biraz  İskandinav tarzına yaklaştım . Yastığı koltuk şalıyla takım olmak üzere  geçen yıl dikmiştim ,bu yıl masa örtüsüyle birkaç aksesuar daha ekledim , ilerleyen günlerde - birazcık işi kaldı - tamamlar tamamlamaz söz yeni bir yayın yapar paylaşırım .
- Bloğa daha sık uğrama - sözüyle şimdilik  

Kalın sağlıcakla !! 


24 yorum:

  1. Özlettiniz kendinizi, runnerlarınız da çok güzel olmuş.iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ben de eski bir blog yazarıyım. Çok haklısınız; ne güzel olur yine eskisi gibi sıcak samimi bloglar yazsak, okusak... Sizin bu linkinizi de Facebooktan gördüm, iyi ki tıklamışım, iyi ki okumuşum. Bloglardaki yazılar ve görseller insanlara farklı bir umut dağıtıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben de özledim hem yazmayı hem de sevdiğim blogları okumayı.. Maalesef geride kaldı o günler sanırım, Instagram geçti blogların yerine. Yine de arada yazmak lazım, eski günlerin hatrına 😊

    YanıtlaSil
  4. Cok sevindim geri donmene Nilgun ablacim, wordpress'e de bakiyordum arada yeni yazi var mi diye, bu bloga yazar misin tekrar bilmedigimden, bu sabah bloglovin'de gorunce hem sasirdim, hem sevindim :) Bu aralar uzun zamandir yazmayan eski blog yazarlarindan yeni yazilar geliyor blogu ozlediklerine dair, keske eski zamanlardaki gibi olsa yine.. Cok guzel bir kış ve simdiden huzur ve saglik dolu bir sene diliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Kış gelince gözlerim senin evi arıyor Nilgün abla, arada yaz lütfen, kimbilir neler yapmışsındır, paylaş bizimle😊

    YanıtlaSil
  6. Biliyorsun ben inatla yazanlardanım canım.
    itiraf edeyim Bulut Gölgesi'nin misyonu daha çok beni oraya bağlayan.

    Misyon demişken yeni bir yardım çağrısı var bloğumda.
    Seversin sen ;)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kışçıyım ve kışı dibine kadar yaşayan bir yerde yaşadığım için şanslıyım...Keyifli, bol tarçın kokulu kışlar o zaman...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel patchwork parçaların takım oldu; kırlent, runner, masa örtüsü,koltuk şalın. Parça kumaşlardan diktiğin yılbaşı ağacı en favorimdir güzel arkadaşım. Harikasın farkındalıklarınla; evimizi, ağacımızı donatalım . Seviyorum yeniyıl ruhunu heyecanını Nilgün Hanımcım. Sevgiyle mutlulukla kalın

    YanıtlaSil
  9. Nilgünüm daha sık yaz. Ben blog cuyum:) insta yı boşver. O şikayet edenlerde maşallah her gün foto koymasalar uyuyamıyorlar herhalde:)
    Suni hareketler içinde çoğu bana göre.
    Öperim yanaklarından, iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  10. Nilgün ablacım daha sık gel ben senin yazılarına ve fotoğraflarına bayılıyorum..
    Herşeyin çok çabuk tüketildiği şu günlerde eskiye özlem daima yaşanan.
    Runner şahane olmuş mutfağına da çok yakışmış,
    Yeni yıl heyecanı sarsın her bir yanımızı.
    kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Buraya yazmayalı bir ay olmuş colette. her defasında eski
    bloglara bakıyorum acaba yazmış mı diye. böyle dönüş yapsalar
    çok özlüyorum bazılarını. inşllh arayı açmazsın..

    YanıtlaSil
  12. Yeni bir yazını görünce duvarımda ne mutlu olduğumu anlatamam...
    Hoşgeldin diye kabul ediyorum ben bu yazıyı ;)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Nilgün abla, ne iyi ettin de yazdın..
    Daha nice yazılarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili blog dostlarım ; o güzel ve içten yorumlarınızı defalarca okudum, hiçbir şey beni bu kadar mutlu edemezdi . Ben de sizleri, burada olmayı çok özlemişim. Sevgili Demet’in dediği gibi düzenli yazamasak da hiç değilse “ eski günlerin hatırına buraya uğramalıyız”
    Tülinciğim biz de patchwork atölyesi olarak aynı hazırlıklar içindeyiz. Hepimize kolay gelsin!
    İyi ki varsınız, kalın sağlıcakla ❤️

    YanıtlaSil
  15. Ben de uzunca bir süredir sevgili bloğumu ihmal edenlerdenim. Nedenleri var tabi ki ama her ne olursa olsun bu kadar fazla ihmal ettiğim için üzüntü duyuyorum. Dahası blog dostlarımı özlüyorum. Paylaşımınız çok güzel olmuş. Elinize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. ne güzel ettiniz yeniden yazmakla bloga, gözlerim aramıyor değildi güzel paylaşımlarınızı, bu arada her satırınızda kendimi bulduğumu da itiraf etmeliyim. Hoş geldiniz , kolay gitmeyiniz lütfen...

    YanıtlaSil
  17. bencede yeniden yazmaya devam etmelisin cancağızım.diyene bak dersen bu sıralar azimliyim çok olmasada yazıp blog dostları ziyaret ediyorum.cidden çok özlemişim.bu düünya bir başka..

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel işler yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık. Küçücük şeylerden mutlu olmanız da çok güzel. Emekli olduktan sonra ben o sevinci kaybettim galiba. Ama arıyorum bulacağım.

    YanıtlaSil
  19. çok özlüyorum blogumu ilk yazdığım dönemleri... Blog alemi daha seviyeli ve güzeldi bence. instagramdaki gibi yorumlara maruz kalmadık bloglarımızda hiç bir zaman... umarım eski günlere dönemesek de güzel blog dostlukları kurulur yine yeniden.

    YanıtlaSil
  20. çok uzun oldu ara, özledik biz sizi. Hadi gelin yine.

    YanıtlaSil
  21. umarım bu yorumumu görür, bloguna yine dönersin arkadaşım...
    seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  22. Selam canım,benmeli farkettim biliyor musun? Pratiklik,kolaylık,üşengeçlik derken yazı yazabilmeyi unutmuşum.. Bundan sonra sık sık buradayım..Seni burada yeniden görmek çok güzel

    YanıtlaSil
  23. runner çok hoş olmuş elinize sağlık daha sık uğrayın :)

    YanıtlaSil
  24. O zamanları özlemeyen yoktur gerçekten. Tekrar yazarsınız umarım.

    YanıtlaSil