About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

25 Ekim 2017 Çarşamba

Yastık dikmeye doyamıyorum

Evet yastık dikmeye doyamıyorum çünkü büyük işler beni sıkıyor , çünkü daldan dala atlamayı çok seviyorum .
Diyelim ki heves ettim yatak örtüsü başladım , bir heves kesiyor biçiyor dikiyorum ama  iş yorganlamaya gelince hevesim kaçtığı için elimde uzun süre sürünüyor sürünüyor,  sonra da keyif olmaktan çıkıp görev haline geliyor.
Ben kendimi tanıyorum uzun soluklu işler bana göre değil.
Hem zaten bi bakıyorsunuz patchwork yapıyorum, öte yandan örgüyü de çok seviyorum. Kaneviçe ise -gözlerim gördüğü sürece – en güzel kafa dinleme yöntemim.
Dedim ya “biraz şundan biraz bundan” …
Kitaplarla yarenliğim ise hobiden öte. Daha okuma yazma öğrendiğim andan itibaren ayrılamadığım eskimeyen dostumdur benim kitaplarım. Kim bilir belki de okumayı çok sevdiğim için “ bari okuduklarım başkalarına da yarasın “ diye düşünüp Edebiyat öğretmeni olmuşumdur . Kim bilir?



Patchworkte amaç elde kalan parçaları değerlendirmek ama şimdilerde öyle güzel kumaşlar var ki görünce satın almadan durabilmek neredeyse imkansız.
Yastığın arka yüzü de önemli tabii 😉 Arka yüzde iki farklı kumaş kullanma fikrini sevgili Ayda’dan " cafe nohut " tan esinlendim . Sevgili Ayda blog dünyasının bana kazandırdığı en güzel, en sahici dostlardan biridir ❤️

Bu yastığı da geçen yıl dikmiştim ancak yılbaşına yetiştiremediğim için kullanmak kısmet olmamıştı. Ben yavaştan başladım hazırlıklara , biliyorsunuz yılbaşı renkleri bana her zaman neşe vermiştir , umut vermiştir. O eski heyecanı yeniden duymak biraz zor olsa da vazgeçmek yok, güzel günler göreceğimize dair inancımızı hiç kaybetmemeliyiz!
İşte böyle dostlar …
Kalın sağlıcakla,

50 yorum:

  1. Ya bende öyle uzun soluklu şeyleri sevmiyorum. :) Hep kısa vade olsun, çabucak bitsin istiyorum. :) Ancak bu yastıklara bayıldım ve baya uğraştırıcı olduğunu düşünüyorum. :) Ve bende yastık, ayna ve aydınlatma hastasıyım. :P
    Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Ersin deme öyle! Sendeki sabrın zerresi yok bende. Yapıp kotardıklarına bakınca ...

      Sil
  2. Aynı ben :) elinize sağlık çok da güzel olmuş hepsi.

    YanıtlaSil
  3. yok yok asla umudu kaybetmek yok Nilgüncüm, Yılbaşı geliyor diye bende kıpır kıpırım:) Vatanımızın yazı başka kışı başka güzel. Çok soğukla aram olmasa da doğanın bu olağanüstü güzel döngüsü beni mest ediyor.
    yastığın çok çok güzel olmuş. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel yeni yıla doğru süslenip püslenmiş , ışıltılı , zarif evine konuk olmak için sabırsızlanıyorum. Bu sonbahar evi şöyle bir kabaklı falan süsleyecek zamanım olmadı. Ben doğrudan yılbaşı havasına giriyorum canım , haydi katıl bana 🤶🏻🎄

      Sil
  4. Yastıklar şahane, masanızın düzeni de miss, içim açıldı... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Oh kahvem cikolatam ve eski tanidik blogum. Cok iyi geldi Nilgun ablacim :) Ben de yilbasini buyuk bir heyecanla bekliyorum bu sene. Gecen sene deniz cok kucuktu cok anlamiyordu. Bu sene bence isiklarla cok eglenecegiz beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçin ben biraz eski dostlarla sohbet etmek biraz da o keyifli günlere hasretten yazmaya devam ediyorum. İşimi bitirip de kendime bir kahve yapınca pc. nin başına geçer blogları dolanırdım... Neyse bu yılbaşı her şey daha güzel olacak ; ben bol ışıklı Londara’da Denizle keyifle geçireceğiniz yılbaşı serüveninizi okumak için sabırsızlanıyorum !

      Sil
  6. Ben de birşeylere başlayınca hemen bitsin ve sonuç alayım isterim.Uzun süren işler de yaptım battaniyeler gibi,ama sonra bir ara hevesim kaçıyor,zorla bitiriyorum.Yastıkları ben de çok severim.Hem çeşit çesit kılıflarla kullanınca bir anda değişik bir hava yaratmaları da çok hoş oluyor.Ellerinize sağlık Nilgün Hanımcığım.İyi günlerde kullanın.Sevgiler.
    Elif (the_orchid_queen)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim hoşgeldin , buralar daha sıcak daha samimidir. Seni burada gördüğüm için çok mutlu oldum 💞

      Sil
  7. Bir insanın her yaptığı şey sevilir mi hiç... Ama ben istisnasız her yaptığınız şeyi seviyorum. Çok hem de ♥
    Ellerinize sağlık, siz hep dikin, örün... Bizde keyifle inceleyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl tatlısın sen 💞
      Çok öpüyorum çoook 😘

      Sil
  8. Nilgün hanimciğim...ellerine sağlık kitleneler.. .yastıklar şahane...bende sizin gibi hemen bitsin.diyenlerdenim..patchwork sizden duydum.yazildim.yapmaya çalışıyorum.örgude çok seviyorum.(bebe) yelekleri...çabuk bitiyor..sevgiler emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emel hanım dilerim patchworkten siz de benim kadar keyif alırsınız. Sevgiler ❤️

      Sil
  9. Çok güzel, çok emekli görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık Nilgün hanımcığım, her yaptığınız gibi yastıklar da harika... Ben de burcumun etkisi olsa gerek (ikizler) daldan dala geziniyorum. Mine İSCA

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık her yaptığınız gibi yastıklarda harika...Kolay elsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mine Hanımcığım, ben de ikizler’im her an sıkılıp başka dala konabilirim 😉

      Sil
  12. Çok güzel bu yastıklar canım. Özenli, zevkli... İyi günlerde, keyifle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Nilgün çok güzel olmuş yastığın, keyifle kullanın..
    Ben de uzun süre aynı işle uğraşamıyorum, sıkılıyorum galiba..annem koca yatak örtüsünü sıkılmadan örer mesela, hiç ona benzememişim..
    Ümidimizi kaybedersek elde birşey kalmaz Nilgüncüm..yılbaşı zamanı için birşey düşünmedim henüz ama sanırım Kasım gibi kıpırdanmaya başlarım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin ilgi alanı farklı Ayşeciğim senin sıkıldığını sanmıyorum.
      Yine de çok teşekkür ederim, sevgiler 💙

      Sil
  14. Sevgili Nilgün, her yaptığınız güzel, zevkli. Hep zorun peşinden koşan ben bile kırkyamaya yaklaşmadım/yaklaşamadım. Hep, yapacakmışım gibi izlerim, incelerim zevkle. Sadece daha sık yazın isterim (:bencillik olacak diye söyleyemem) e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Emine Hanımcığım!
      Sizin tatlı meşguliyetleriniz var bunlara zaman kalmaması çok doğal.
      Sevgiler !

      Sil
  15. E peki yeni yastık yok mu? Peki şu şahane runnerdan biraz daha detaylı fotoğraf, şöyle ilham almalık, hadi itiraf edeyim, çalmalık?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim var tabi olmaz olur mu?
      Bana özelden mailini verirsen sana runnerın yakın plan fotoğrafını atarım hatta bende kalıbı var dilersen yollarım 😘

      Sil
  16. Çok başarılı bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil
  17. Nilgün hanım öncelikle yapmış olduğunuz yastıklar gerçekten çok hoş olmu.Bu denli el becerilerinizin olması siz mutlu ediyor olmalı.Ayrıca eviniz ve bloğunuzda çok renkli.keyifle bloğunuzu inceliyorum.TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  18. Sanki yorum yazmışım gibi geldi ama baktım yok! Yastıkları (diğer paylaşım ağlarında olsa gerek) gördüm ve çok sevdim. Ellerinize sağlık sevgili komşum. Zevkli ve marifetli kadınsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum instagram bizi çok tembelleştirdi , burada yorumunuzu görünce eski blog günlerine gidiverdim bir an ...
      çok teşekkür ederim sevgiler 💞

      Sil
  19. Nilgün hanım diğer yazılarınıza yorum yapamıyorum ama neden?

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten çok güzel olmuş Nilgün hanım Beylikdüzü nakliyat ekibi olarak sizi devamlı takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  21. merhaba,
    çalışmalarınızda başalılar dileriz.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba makaleniz çok guzel paylaşmışsınız teşekkurler

    YanıtlaSil
  23. herkese kolay gelsin ne güzel bı haber

    YanıtlaSil
  24. tasarımlarınız müthiş gerçekten

    YanıtlaSil
  25. Nilgün hanım gercekten ellerinize sağlık muhteşem

    YanıtlaSil
  26. Her biri birbirinden güzel gerçekten tebrikler :)

    YanıtlaSil