About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

7 Ekim 2017 Cumartesi

Yer bakır gök bakır ...

2017 yılı  bakırın ve bakır  ışıltısının yalnız mutfakta kap kacakta değil evin her köşesinde bol bol görüldüğü bir yıl oldu. Ben “ tamam , bakırın modası  yavaş yavaş geçiyor “ derken bir baktım ki daha uzunca bir süre beraber olacak gibiyiz …
Tam Amerikada bulunduğum sırada  mağazalar  sonbahar koleksiyonlarını sergiliyordu , sonbahar renklerine tutkun birisi olarak vitrinleri hayran hayran seyrettiğimi söylememe bilmem gerek var mı? 
Pottery Barn’ın tarzını beğeniyorum. Dileyen herkes online kataloğunu indirip ürünlerine göz atabilir ama biz şimdi benim objektifime takılanlara bakalım mı ? 












20 yorum:

  1. Ne güzel görseller ♥♥♥♥ Hangi birine bakacağı şaşmış durumdayım. Sonbahar hem oraya hem blogunuza şahane gelmiş.... Devamı da böyle gelsin, hadi hayırlısı.. ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurdan Hanımcığım. Sizi ve motive eden güzel sözlerinizi çok özlemiş bulunmaktayım artık bir çare bulsak 💞

      Sil
  2. instagram da birçok evde görmeye başladım. fena değil ama ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonbahar kış evlerine yakışır bence de...

      Sil
  3. Bu posta en mutlu olanlardanım sanırım. Çok güzel ürünler var. :)
    Kocaman kalp!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burada gördüğüm için en mutlu olan da benim Ersinciğim 💖

      Sil
  4. İnstagramda da hayran kalmıştım bu fotoğraflara.. Sıcacık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eve sıcaklık veriyorlar. Gördüğüm kadarıyla yavaş yavaş soğuk bembeyaz İskandinav evlerine veda ediyoruz,

      Sil
  5. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Nilgün Hanım merhaba.Ben Elif (the_orchid_queen).İnstagram hesabınıza ulaşamayınca merak ettim.Aklıma burası geldi.İyi olduğunuza sevindim.Sanırım hesabınız değişmış veya kapanmış.Sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Oooo, harika kareler! Sonbahar renkleri, bu renkleri en güzel yansıtan objelerle ne hoş ortamlar oluşturmuş. İtiraf etmeliyim ki bloggerliğim sekteye uğramışken ilham verici oldu bütün bunlar. Benim kasımpatılar patlamak üzere. Eee, artık bir kaç kare sonbahar görüntüsü paylaşılır bu motivasyonla.

    YanıtlaSil
  8. Yorgun sonbahar bu görsellerle neşelenmiş. Tüm o tabak çanağa bayıldım :)
    Öpücükler

    YanıtlaSil
  9. Benim yorumum nerede? Yazdığımı çok iyi anımsıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogspot akıllı telefonlarla uyumlu değil sevgili komşum. Her defasında oturum açmam gerekiyormuş meğer, yorumları onaylasam da görünmüyor. Ahhh eski günler ! Neyse benim emektar bi güzel temizlendi geldi , oradan yazması çok daha zevkli. Haydi siz de o güzel bahçenizden seslenin bize , sonbahar bahçelerde bir başka güzel 🍁🍂

      Sil
  10. çoook keyifliydi resimlere bakmak ;) Yüreğiniz sağolsun (imza:sonbahar aşıklarından biri daha)

    YanıtlaSil
  11. Her detayları zevkli. Biz de hala böyle mağazalar yok. Toplasan 3-5 tane dekorasyon mobilya mağazası. Bir de çoğu zevksiz, hantal, kaba eşyalar, gereçler, ıvır zıvırlar.
    Bunlara ise insan bakarken 2 göz yetmiyor, sade, zarif ve doğal

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel paylaşımlarınız . Kabaklarının güzelliği,pazardan bulamamıştın güzel arkadaşım. Harikasınız çok güzel kareler. Bakırların çeşitliliği. Bergama'dan sevgilerimle Şükran ����❤

    YanıtlaSil
  13. Her biri alanında uzman, mesleğinin etik değerlerine saygılı, danışanlarının sağlıklı ve güvenli şekilde kilo vermesini sağlayan diyet uzmanı ve diyetisyenler ile birlikte kişiye özel beslenme danışmanlığı ve diyetisyen hizmetleri.

    YanıtlaSil