About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

8 Temmuz 2010 Perşembe

ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞİM

Dün eski bir dostumla İzmir'de yeni açılan bir alışveriş merkezine gittik.İkimiz de ortak ilgi alanlarına ve  beğenilere sahip olduğumuzdan  kendimizi  English Home mağazasından alamadık.Ben de lavanta rengi aşkımla biraz (!) bir şeyler aldım ve bunları sizlerle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.
Sevgilerimle...

  
Bunlar yastıklarım,tabii lavanta rengi ve ortancalar...Bir taşla iki kuş yani...






Benim kızın kuyruğuna dikkat! yeni olan her şeyi inceler,koklar test eder kendileri ...


Bir de şu çarşaf ve yastık kılıflarını aldım ancak uygun renkte pike bulamadım ,o nedenle henüz kullanmayı düşünmüyorum.




14 yorum:

  1. ayyy yerim ben onun kuyruğunu canım benim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Colette, şahane bir alışveriş olmuş, evinize de çok yakışmışlar..iyi günlerde kullanın. Bende geçen gün aynı markanın beyaz örgülü yastık kılıflarından aldım. İnsanın aldıkça alası geliyor..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Chilek yiyebilirsin kızımı,inan hiç sesini çıkarmaz:)Sebi teşekkürler,sen de yastıklarını iyi günlerde sağlıkla kullan,çok güzeller onları da gördüm;doğru söylüyorsun insanın aldıkça alası geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel... İnsan sevdiği bir şeyleri alıp, evine geldiğinde onları yerleştirince, çok küçük birşey bile olsa sanki bulunduğu yerin tüm havası değişmiş gibi mutlu oluyor değil mi:) Mutlulukla kullan aldıklarını...

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan aldıklarını...
    çok hoş şeyler var gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Colette'cim... benim kutlu doğum haftası hediyelerimden birisi (eşimle beraber aldık) gül desenli pikeydi :) ne güzel desenler var bu mağazada değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Banu,Lavanta Bahçesi,Cepaynası çok teşekkür ederim.Mutluluk uzakta değil yakında evimizde,küçücük şeylerde öyle değil mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar guzeller hepsi, gule gule kullanin, ortancali yastiga bayildim cok hos. Bende cok seviyorum bu markanin urunlerini. Renkler, desenler cok guzeller.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. vav hepsi birbirinden güzel güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. gule gule kullan yastıkları cok begendm

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş bir alışvereiş olmuş bende bayılıyorum bu markaya hatta şuan tatilde olduğum G.Antep'ten de aldım birşeyler tabi aynı markadan,yakında paylaşırım ve önümüzde ki günlerde tekrarlayasım var...
    Güzel günlerde kullanın..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çok hoşlar bu aralar rıfat özbek yastıkları hoşuma gidiyor belki istanbula bir gidişimde alırım biraz fiyatlı olsalar da... - dayanamıyor işte insan : ) -

    YanıtlaSil
  13. ben de english home ürünleri hayranlarındanım:))))
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  14. Kuyruk giren her yer güzel olur :)

    YanıtlaSil