About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

12 Temmuz 2010 Pazartesi

DUVAR KAĞITLARI



    http://www.housetohome.co.uk/

Dün havanın serin olmasını fırsat bilerek biraz patcwork yapayım dedim.Aslında niyetim yarım işleri tamamlamaktı ancak bu işlerim hep yorganlama aşamasında kaldığı için erteleyip duruyordum.Dün bir gayret elime iğne ipliği aldım,terastaki masaya yatak örtüsünü serdim başladım yorganlamaya tüm öğleden sonra uğraştım ama epeydir elime iğne iplik almadığımdan ve yüksük kullanma alışkanlığım da olmadığından parmaklarımın ucu su topladı.Eh ben de biraz ara verir tekrar başlarım diye düşündüm fakat boş durmadım tabii...Ne zamandır salonumun bir duvarıyla yatak başına duvar kağıdı kaplatmayı düşünüyorum o yüzden biraz araştırma yaptım.Gözüme takılanlar bunlar oldu...
Herkesin hafta sonunun iyi geçtiğini umuyorum,sevgiler...

5 yorum:

  1. özellikle tek duvarda çok hoş oluyor duvar kağıdı,ama seçmek kolay değil galiba...
    kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili CEPAYNASI hiç sormayın bu sıcakta bir fikir sahibi olmak için çarşıya çıktım ve sonbahara kadar ertelemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Bana yazdığınız o güzel yazılar için teşekkür etmeye gelmiştim kiiii.....blogunuzu çok beğendim...Ne kadar zarifsiniz ve bu nasıl da hayatınıza yansımış, zaten benim için en güzel olan kedi ve köpek sever olmanız...Ben tam bir duvar kağıdı hastasıyım, insanlar nasıl duvar kağıtsız yaşıyorlar diye bazen düşünüyorum ama ayıp olmasın diye çaktırmıyorum...Bunca güzel kağıt arasında seçim çok zor, size kolay gelsin...Kısa zaman sonra Ankara'da dekore ettiğim bir evin resimlerini bloga koyacağım, seçtiğim duvar kağıtları muhteşem....Sizi çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bende bu aralar bebeğimizin odası için duvar stickerları araştırması içerisindeyim. Karar vermek gerçekten çok zor, en iyisi ve en güzeli olsun istiyor insan. Her ikimize de kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  5. yüksük kullanmayı hiç becerememişimdir ailenin tüm kadınları dikişe yetenekli olsalar da ... kime çekmişim bilmem : ) verdiğiniz emeğe değecek güzellikle bir yorgan oluyordur eminim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil