About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

5 Temmuz 2010 Pazartesi

ÇİÇEKLİ KANAVİÇEM (TWO SUNFLOWERS )


Bu sıcaklarda boş oturdum sanmayın.Üst kata çıkan merdivenlerin sol tarafındaki duvarın boş kalmasına gönlüm razı olmadığından elim boş  kaldıkça küçük kanaviçeler işliyorum.Geçen hafta ayçiçeği yaptım,daha önce de (ben sümbül diyorum)başka bir çiçek figürü işlemiştim.Ben ayçiçeklerimin çerçevesini pek beğenmedim,çerçeveyi yapan kişi bu kez her ne hikmetse paspartu yapmamış,galiba yeniden yaptıracağım:(
Sevgilerimle...

   Bu da geçen yıl işlediğim sümbül


6 yorum:

  1. ah bilseniz önlüklü masa keyfinizi içeren postunuzdan beri ben ne çok mücadele veriyorum postlarınıza yorum bırakabilmek için... ne doğru düzgün sayfaları görüntüleyebiliyorum ne de yorum yazma penceresini açabiliyorum... bu yorumum için de bir kaç defadır deniyorum... Dilerim pes eden o olur bu kez...

    Ah neler yazmıştım ben... uçanlardan kalanları özetleyeyim en iyisi... keyifle takipteyim her zamanki gibi... panolarınız çok güzel... kitapların içeriklerini merakla bekleyeceğim... keyifli okumalar dileğimle...sevgiler...


    not: bu yorumumu sağ tuşla kopyaladım, tüm denemelerimde copy-paste yapacağım...inadım inat. :)))

    YanıtlaSil
  2. Ah Ruşen hanımcığım ben de aynı sorunları yaşıyorum,bazı blogları hiç açamıyorum.Nasıl çözülür bu sorun hiç bilemiyorum.
    Güzel sözleriniz için çook teşekkürler bana güç veriyorsunuz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş panolar,bloglarda çarpıişi modellerini görünce çok hoşuma gidiyor,farklı ve birbirinden güzel fikirler ortaya çıkınca daha bir seviyorum çarpıişini...
    Bu arada bende azönce Ruşen hanımın bloguna uğramıştım ve yorum göndermeye kalktığımda hata kodu verdi sanırım sistemle alakalı ve çok kısa bir zamanda çözülecek bir sorun
    sevgiyler kalın...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık, ne kadar beceriklisiniz darısı başıma diyorum insanın evini kendi yaptıklarıyla süslemesi gibisi yok
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzel işlemişsiniz.. kanaviçe gerçekten çok zevkli bir uğraş.sevgiler..

    YanıtlaSil