About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

7 Ekim 2016 Cuma

Güzellik senin içinde ...

Yazacak bir şey olmadığından değil , yazacak güzel , neşeli ve iç açıcı şeyler olmadığından yazmadım - yazamadım !

Yorumlara cevap bile veremedim çünkü ülke mutsuzluk girdabında boğulmak üzereyken benim seyirci kalmam olanaksızdı ve söylemek istediklerim de hep mutsuzluk kokacaktı...

Sonra ... Sonrası yok ! " Kalk !" dedim "toparlan , güzellik senin içinde ; hayatta bunca kötülük çirkinlik varsa onun zıttı da var . Önemli olan gülün dikeninden şikayet etmek değil , dikenler arasında gül yarattığı için yaratana şükretmektir " Şeyh Sadi'nin bu sözünü pek severim , yaşamda düstur etmişimdir kendime ...



Bloglar uykuda , zevkle takip ettiğim pek çok arkadaşım bloğunu güncellemeyeli neredeyse yıllar olmuş . Her sabah şevkle heyecanla okuduğum o güzel yazılar şimdi yok. Sosyal medyada başka başka sularda geziniyor bir kısmı . Ben dahil pek çok kişi hiç de  içten bulmadığı,  yapaylığın kol gezdiği instagram dünyasında anlık paylaşım yapıp çıkıyor . Bloglara dönüş çağrıları ise zayıf birer fısıltı gibi kaybolup gidiyor...

Neyse ... Önce kendimizi ve küçük dünyamızı mutlu etmekle başlayalım sonrası kendiliğinden gelir...

Çok sevdiğim sonbahar mevsimi nihayet geldi , ardından büyülü kış ve sabırsızlıkla beklediğim kırmızı yeşilin krallığı yılbaşı da geldi mi değmeyin keyfime ! Bakarsınız daha sık uğrarım buralara ...





İnstagram için çektiğim birkaç sonbahar fotoğrafı var elimde bunları yayımlasam olur değil mi ?,
Sonuçta blog takipçilerimin hepsi instagramda beni takip etmiyor 

Şimdilik güzel bir hafta sonu dileklerimle " hoşçakalın " diyorum!
Kalın sağlıcakla !

28 yorum:

  1. Blogların yeri gerçekten apayrı. Ben hiç kopamıyorum.
    Tüm patililerinizi ve sizi öpüyorum, sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  2. O sıcacık sohbetlerimizi çıkarsız paylaşımlarımızı ben de çok özlüyorum.
    Bizden de kocaman ailenize kucak dolusu sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazmışsınız. Bloğunuzu seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mutlu ettiniz , teşekkürler. Ben de sizleri seviyorum 💖

      Sil
  4. Sen yılbaşını ben de senin yılbaşı temali paylaşımlarını çok severim Nilgün Ablaçığır, olsun sen yine de ses ver arada,operim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bahar bundan böyle ben de daha sık burada olmayı istiyorum. Ben de seni çok seviyorum 💖

      Sil
  5. MERHABA :) Hoşgeldiniz tekrar. Yazıyoruz azimle aslında ama sayımız az galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşbuldum.
      Sayımız ne yazık ki giderek azalıyor 😔Olsun yazmaya devam ...

      Sil
  6. herşeye rağmen birilerinin güzellikleri de yaşatması lazım bir tarafta, bu nedenle hafta da iki de olsa paylaşım yapmaya çalışıyorum. nılgüncüğüm sende güzelliği yaşatacaklardansın. daha fazla görmek istiyoruz içinden çıkan, gözüne görünen tüm güzellikleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşen güzelliği yaşatmak konusunda seninle hemfikiriz . Gözlerile gördüğüm yüreğimle duyduğum kadar güzelleştirmek istesem de dünya hızla kirleniyor.
      Neyse... Burada olmayı seviyorum ben 💖

      Sil
  7. Şartlar ne olursa olsun her zaman mutlu olacak sebepler vardır ve bunları paylaştıkça çoğaltırız. Hızlı tüketenlerden olmayanlar, blog yazmaktan keyif alanlar bloglardan vazgeçmediler bence...madem ki sizin de benim gibi en sevdiğiniz mevsim gelmiş davranın o zaman, başlayın güzel fotoğraflarınızla bloğunuzu şenlendirip gönülleri ferahlatmaya....sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu beni nasıl motive ettin anlatamam. Sonbahar Kış benim mevsimim , bazı sabahlar sırf bu nedenle sebepsiz mutlu uyanırım ben...
      Benden de sevgiler 💞

      Sil
  8. Bloglar mektup gibi, üzerinde düşünülmüş, kelimeleri özenle seçilmiş, güzel elyazısıyla yare yazılan uzun mektuplar gibi. İg ise tam kapıdan çıkarken aklına geleni iki satır post-it e yazdığın sıradan notlar gibi! Bence böyle yani en azından ;) Öyleyse çok yaşasın bloglar :) Öperim, çook selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar mı güzel anlatılır !
      Harikasın Esen !
      Öpüyorum kocaman 💖

      Sil
  9. Sizinle aynı duyguları paylaşıyorum bende. Neredeyse yıl oluyor, elim varmadı bir türlü blogumu güncellemeye. Ama dediğiniz gibi hayat bir taraftan devam ediyor ve biz toparlanıp kendimize gelmezsek ruhen bütün ülke olarak çökecekmişiz gibime geliyor.
    Benim de dönüş yapma vaktim geldi de geçiyor bile bloga :) Siz önden gide durun biz de arkadan yetişiriz nitekim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum sevgili Gülter , birbirimize desdek olmazsak yük taşıyamayacağımız kadar ağırlaşır...

      Sil
  10. Mutlu haftalar diyim bende ♥

    YanıtlaSil
  11. Bloğun yeri her zaman ayrı bende..Keşke buralarda eskisi gibi olsa..Bloglar üreticiydi..Üretir paylaşırdık..Gerek bilgiyi,gerekse emeği..Birbirimizden feyz alıp daha çok üretirdik..Oysa ig tüketici,hem zamanı tüketiyor,hem anı tüketiyor,hem tüketime teşvik ediyor..Herkes gün geçtikçe aynılaşıyor,sevmedim,sevemedim bir türlü..Ülkece üzülmelere bile alıştık,18 şehit var,eskiden olsa yas havası olurdu,oysa bugün...
    Güzel şeyler olsun,güzelliklere bir umutla,yazılarınızı hep görelim Nilgün Ablacım..
    Kocaman sevgiler,öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hasibe biz bloglardan birbirimizden ne çok şey öğrendik değil mi ? En güzeli de paylaşarak çoğalmayı ... Şimdi niye bu kadar az kaldık ?

      Sil
  12. Canımmm nihayet gelebildim yoğunluk gelen giden bir de üstüne gündem yüzünden biraz ayrı kaldım ben de ,battaniyen harika olmuş ellerine sağlık.
    Blogumu da çok seviyorum sosyal medyayı izliyorum ama burası başka ev gibi yorumlar cevaplar sohbet ediyor gibiyiz:) ,sevgiler canım tüm minnakları ve keşkülü öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. Herkesin farklı bir savunma mekanızması var. Keşke görünce , tepki verince ya da tepki vermeyip görmezden gelince ya da başka şekiller işe yarasa, her şey güzel olsa...Bende tv açmadan haber izlemeden aklımı korumaya çalışıyorum kendi dünyamda yaşıyorum zira gerçeği çok çirkin :( Bir yandan fotoğraflar çok güzel tam sonbahar.....Patişler, örgüler , çaylar vs. Hayat aslında ne güzel...

    YanıtlaSil
  14. Bloglarımıza daha çok yazalım bence de. Hiçbir şey yerini doldurmaz:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. nilgüncüm,ben seni heryerde seviyorum,hep içimi açıyorsun ve sevgi dolusun ve becerikli.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ülke gündemi o kadar ilgilendiriyor ki hepimizi, siyaset olmadan, gündeme son dakika girmeden yaşayamaz olduk sanki. Çok uzak kalamıyoruz elbet ama bende sıyırömaya çalışıyorum kendimi her türlü olumsuz ve negatif haberden. Sen ve güzel fotoğrafların, yazıların hep olsun. Bize ışık ol, serinlik kat yüreğimize nilgünüm.
    Bayıldım tabi yine görüntülere...

    YanıtlaSil
  17. Bende son bir yıldıe blogunu ihmal edengillerdenim:)))ama benim nedenim ne instagram ne face ne de gündem hepsinin çok dışındayım...tek sebebim çok yoğun çalışıyor olmam...

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım! Bayıldım! Ne keyif! Bahçem olsa da kedimle oturup bir çay içsem, bir yandan örmeye devam etsem istedim :)

    YanıtlaSil
  19. Hep aynı nedenlerle ellerimiz varmadı bir şeyler paylaşmaya. Evet, aynen katılıyorum. İçimizdeki güzellikleri öldürmeyelim. O minik patili oğlanı benim için de sevin. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil