About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

27 Haziran 2016 Pazartesi

Ben yaz insanı değilim !


Bu yıl sıcaklar her zamankinden daha önce mi geldi ,benim tahammülüm mü azaldı emin değilim. Emin olduğum bir şey varsa bu havalar beni tembel ve huysuz yapıyor. 

Canım hiçbir şey yapmak istemiyor , çarpı işi, tığ işi , patchwork ... Gönül gezdiriyorum , bir şeyler yapayım oyalanayım istiyorum ama yarım saat- bir saat sonra isteğim kalmıyor,  ne iş yapıyorsam bırakıveriyorum bir köşeye ,  elime hortumu almış bahçe sularken buluyorum kendimi . 


Hanidir sarı bir iki şey almak istiyordum eve.
Bu yılın rengi bence sarı :)

Evde dekorasyonda çok büyük değişiklikler yapmak mümkün olmuyor; birkaç kırlent, koltuk şalı , bilemediniz çiçek böcekle yetiniyorum. Sonuçta insan gün gelip sıkılabiliyor ,en az masrafla bu işi çözmek mümkünse el emeğiyle bu değişikliği gerçekleştirmek en güzeli...

Bahçede çok uzun süredir kullandığımız bu masayı geçtiğimiz yıllarda üst tablasının rengi bozuldu paslanmaya başladı diye yağlı boyayla boyamıştık, Bir süre öyle kullandık sonra cumartesi günü birden sarıya boyamaya karar verdim. Akşamüzeri hava azıcık serinleyince 2 kat parlak yüzey astarıyla boyadım. Sabah oluncaya kadar bekledim. Bizim burada aradığım her şeyi kolaylıkla bulmak mümkün olmuyor, hırdavatçıdan bulabildiğim sarı renk  sprey boyayı aldım  - aman Allah'ım bu Taxi sarısıymış ! -  katlar arasında tam olarak kurumayı bekledim ve beyaz rengi kapatıncaya kadar püskürterek boyadım. Ama siz siz olun bu işi açık havada ve objenizin altına kocaman  bir örtü sermek suretiyle yapın ! 

Yaklaşık 10 liraya - istediğim ton olmasa da - sarı bir masaya sahip oldum !


Karşısına geçer geçer bakarım şimdi ben bu masanın!
Serin serin, mutlu mutlu bir hafta dileklerimle,
Kalın sağlıcakla !

27 yorum:

  1. Nilgün bende kesinlikle bahar insanıyım,ilk de olur son da olur,bahar olsun:)
    ancakkk;masam müthiş olmuş,sarı benim de favorim bu yıl.
    sevgiler çokk

    YanıtlaSil
  2. Ben de değilim baharlar tam bana göre ilk son fark etmez:))))
    Ellerine sağlık canım bahçene çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. yeşil bahçenden, sarının enerjisiyle parıldayan bir huzur köşesi yaratmışsın. hava bir güzel serinledi. aman ne mutluyum üç gündür. serinlik dileğin işe yaradı. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sıcaklar kavuruyor; hiçbir şey yapamıyorum , istemiyorum. Fotoğraflar harika. Sarı çok güzel yakışıyor yeşilliklere, güzel bahçene. Eline sağlık çok güzel görünüyor. Pozitif enerjisiyle sevgi dolu arkadaşım 😊 ❤

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş sağlıkla kullanın...

    YanıtlaSil
  6. Bence rengi de gayet güzel olmuş. Cıvil cıvıl

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş güle güle kullan Nilgün'cüğüm, bu arada ben de kesinlikle yazı sevmiyorum, aşırı sıcaktan nefret ediyorum. İstanbul'dan nefret etme sebepleimden biridir hatta:)

    YanıtlaSil
  8. şimdi yeni bir taşınma maceramız var bizim,ama hiç eşyamız yok Nilgün abla...o mu ,bu mu derken kendimi hep sarı kanepelere bakarken buluyorum🙈 senin masayı görünce yine damarım kabardı...ayy ne şirin olmuş dedim...ellerine sağlık...pek neşeli görünüyor buradan💕

    YanıtlaSil
  9. Aynı dertten muzdaripiz. Aşırı sıcaklar tüm enerjimi alıyor. Hava bile taze gelmiyor, ağır, rahatsız edici kokuyor sanki.
    Masa harika olmuş.İyi günlerde kullanın Bizde de boyanacak bir kaç eski eşya var ama bu sıcaklarda gözümde büyüyor bu işler. Bir de buralarda son günlerde çok ciddi orman yangınları var:((
    Yetmemiş gibi ülkemin halleri can yakmaya devam ediyor. Acımız dayanılır gibi değil.

    YanıtlaSil
  10. ülkemin haline, kendi halimize bu kadar üzülürken karşıma çıkan bi sarı masa inan gülümseme sebebim oldu. bilirsin sarı benim her zaman favori rengimdir, özellikle son yıllarda. ellerine saglik iyi bir seçim olmuş sarı da:)
    sicaklar mi? hiç bana göre değil. bahar olsun, ama hep:)
    sevgiler nilgün'cüm...

    YanıtlaSil
  11. Sıcak havalar herkesi zorluyor sanırım denizin nemi ile birleşinceİzmir imizi daha bir sıcak yapıyor .İyi günlerde kullanın sarı renk bahçeye yakışmış.

    YanıtlaSil
  12. Ben de kesinlikle..Ama bende ters tepiyor, çok çalışırsam yaz biter, sonbahara kavuşurum gibi geliyor, evin içinden çıkmamak koşuluyla bir faaliyet, bir faaliyet :))

    YanıtlaSil
  13. Nasrettin Hoca demişti sanırım, "bahara bir şey diyen var mı?" çok soğuğa dayanamadığımdan yazı yeğlesem de sıcaklarda hiç üretken olamıyorum, sadece suyla oynamak iyi geliyor bana da. Kaç gündür helikopterler de su taşıdı durdu buralarda da, güzelim Antalya'daki gibi. Bugün yemek sonrası uyumuş kalmışım sıcaktan, şimdi geç saat sizleri ziyaretteyim. SARI masa çooook şık olmuş. ETİ'nin sarı bisikletleri gibi. blog yazan arkadaşlar iyi ki ki varsınız...e.t.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir sarıymış ama bu :)
    Biraz "ben buradayım" diyor ama böylesi daha güzel görünmüş :)
    Yeşillerin arasında da çok havalı durmuş:)
    Bizim de evdeki eşyalardan sıkıldığımız zamanlar oluyor, yeni bir şey alsak onu koyacak yerimiz olmuyor bu yüzden ablamla benim hep elimizde boya fırça olur. Bu yaz kırmızıya takıldık, hatta minik bir masa boyadık onun başında kahve içerken hep sizi hatırlıyorum, kırmızı en sevdiğiniz renk ya, bana sizi hatırlatıyor :)
    Nilgün Ablacığım, bloğunuza yazıyor olmanız her geldiğimde okuyacak yeni yazılar buluyor olmam beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam. Bunun için çok çok teşekkür ederim size.

    YanıtlaSil
  15. Ben de geçen yıla kadar sarıya uzaktın biraz ama şimdi hem giyimde hem ev eşyasında çok seviyorum.Ne güzel olmuş sehpa.Tam yaza uygun.Güle güle kullan Nilgün abla

    YanıtlaSil
  16. Aah çok güzel olmuş yeşilliğin ortasında. Güle güle kullanın. Ben Kocaeli Gölcük'de oturan biri olarak buradan daha da nemli yerlere gitmeyi göze dahi almıyorum yaz mevsiminde, arkadaşım. Bazen yine Gölcüğe bağlı dede köyüme çıkıyorum. Kısa süreliğine, gezmeye ancak. Oradan aşağı, ilçeye inince bile nem beni boğuyor. 'Burada nasıl yaşıyoruz biz' diyorum.
    Bu yüzden hele sizin oraları tahmin edebiliyorum. Ben de mart doğumlu olarak baharı seviyorum. ❤️

    YanıtlaSil
  17. İnstagramda gözlerim sizi aradı 😪💐❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzgünüm ama bir kaç takipçim - ki şimdiye kadar tek bir yorum yapmamışlar yoksa kendilerini hatırlardım- paylaştığım bir fotoğrafın altında birbirleriyle ağız dalaşına girerek iyi niyetlerle açtığım instagram hesabımı kötü niyetlerine alet etmişler. Bu ülkede yaşayan ve ülkesini çok seven biri olarak ben de o gece televizyonda olan bitenleri izleyip anlamaya çalışıryordum , ig. başında nöbet tutacak değildim doğal olarak. Kısaca ben görünceye değin paylaşımım rekor sayıda yorum ve beğeni alıp arenaya dönmüştü. " Bu böyle olmayacak " deyip hesabımı kalıcı olarak sildim arkadaşım!
      Çok üzgünüm çok ! İnsanımızın bu kadar kırıcı olması, en küçük bir fırsatta saldırganlaşması benim yorgun bedenime ağır geliyor. Bloğuma kıyamıyorum ama hala buradayım .
      Öpüyorum güzel yanaklarından 💖

      Sil
    2. ooooo, ben görmemişim onu :( zaten bu facebook, instagram yani kısaca internet sayesinde ne kadar dehşet ayrıştığımızın boyutunu net olarak görüyorum. Ve her gün büyük endişelere garkoluyorum Nilgün hanımcım. Kimsenin kimseye tahammülü kalmamış vaziyette.Bizi çok kötü günler bekliyor maalesef. Allah'ıma sığınıyorum. :(
      bilmukabele.💖

      Sil
  18. içimi mi okudun Nilgünüm:) bence de bu yılın rengi sarı. Sprey boya aldım ama bakalım boyayacak bir şey bulursam hemen hemen sararacak:)
    Sen yaz insanı değilsin ama yaz kadar sıcaksın örtmenim benim:))
    Çok seviyorum napiyim:)

    YanıtlaSil
  19. What a beautiful garden you have! Your crochet pillow is perfect.

    YanıtlaSil
  20. Nilgün hanimciğim...ben sizi çok özledim....yazilarinizi fotoğraflarınızı örğulerinizi patchwork lerinizi...kekinizi..guzel yüreğinizi.. tatlı dilinizi..kimseyi ayırmadan..yorumlarimiza cevap yazmanızı..yarın 30 ağustos zafer bayraminizi kutlarım..kocaman kucaklıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emel Hanımcığım ben de sizleri çok özledim . Blog yazmaya ara verince dönmesi çok zor oluyormuş meğer. Bir de ülkede olup bitenlere bakınca insanın hevesi de kalmıyor . Ben de bu çok önemli tarihin akıllardan çıkarılmaması gerektiğine inanıyor , bu vesileyle başta sizin olmak üzere tüm takipçilerimin 30 Ağustos Zafer Bayramını kutluyorum !

      Sil
  21. Güneşin ve enerjinin rengi sarı... Çok severim bana canlılık katar. Bayıldım masanın rengine çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Nilgün hanımcığım, ben de özledim bloğa yazmanızı. Face vb açmaya bile yetişemediğimden kimseye blogunuzu niye sürdürmüyorsunuz diyemiyorum.Öyle yoğun geçmiş ki günler ve de ağırrr...Banu hiç blog yazmayınca endişelenmiştim. Face b. bakmak da aklıma gelmedi, zaten de biraz önce kayıtlı olmayınca giremediğimi gördüm. Siz yine de ara sıra bir şey paylaşın, bizleri merakta bırakmayın. Hem gördüğünüz gibi intgrm.vs de daha çok suistimal oluyor. Bahar herşeyde, her zaman dilerim olsun. Ne yazın yangını ne dondurucu kışlar olmasın, tüm ülkem, tüm dünya için.svglr. e.t.

    YanıtlaSil
  23. paylaşımlarınız çok başarılı.tşkrler. elinize emeeğinize sağlık.

    YanıtlaSil