About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

29 Ocak 2015 Perşembe

Gerçek ev turu !

Yalnız evini değil hayatı da güzelleştiren insanlara hayranım!

Hayatın , sen nasıl düşünüyorsan, neyi düşünüyorsan O'dur!

Güzel bir insanın evinde çok keyifli bir günde çektiğim fotoğraflarla bir ses vermek istedim.

Aslında hava keyifli değildi. Yağmur çamur ,berbat bir gündü. Gri gökyüzü,sert esen rüzgar,sileceklerimin yetişemediği yağmur damlaları beni bu güzel insanı ziyaret etmekten alıkoyamadı.

Kamyondan hallice otomobilim bu günler için değil miydi?

Şaka yapıyorum sanıyorsanız yanılırsınız,arkadaşım dahi ziyaretimi iptal edebileceğimi tahmin etmiş. O kadar berbat bir gündü yani...





Dostluk güzel,sohbet koyu ,ev sahibesi sıcacık olunca her şeye değdi...

Güzel ,kalıcı dostlarınız olsun !
Kalın sağlıcakla!

12 yorum:

  1. Bizi asıl keyiflendiren de, ne olduğumuzu hatırlatan da güzel dostluklar değil mi zaten?
    Nilgün Ablacım, bu güzel ziyaret sana iyi gelmiş, belli. Hiç bozulmasın huzurun tadın. Tekrar çok geçmişler olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ersinciğim. Haklısın bu ziyaret bana çok iyi geldi. Öpüyorum !

      Sil
  2. Nilgün hanımcığım....Hoş geldin özlettiniz kendinizi....Arkadaşınızın evine bende hayran kaldım.tertemiz her şeyler yerli yerinde de...koltuk battaniyesine hayran kalmamak mümkün değil,ellerine sağlık...araları kumaş mı yoksa düz örgümü..bayıldım....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanımcığım aslında kendimi özletmek gibi bir niyetim yok, malum "gözden ırak olan , gönülden de ırak olur" Ancak hiç zaman bulamıyorum, bu sosyal ortam iyi hoş da çok vakit alıyor:) arkadaşımın koltuk şalı kumaş ve tığ işi karışımı, güzel sözlerinizi ileteceğim. Onun adına çok teşekkür ederim. Sevgiler!

      Sil
  3. Ben de o kutulara bayıldım. Arkadaşınız yaptıysa ellerine sağlık. Bloğunuzu beğenerek izliyorum, ben de ev dekorasyonu hastasıyım ve bloğumda bazılarını paylaştım, bilgi alışverişi, becerileri geliştirir diye düşünüyorum, sizinle böyle bir alışveriş yapmayı çok isterim::)) sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar arkadaşım! Farkındalık yaratıyorsun her konuda ne kadar önemli. Toplumsal sorumluluk.Canlıların hayatı. Ziyaret arkadaşı, eşi-dostu .Ne güzel döküverdin duygularımızı yazıya .Arkadasinin (arkadaşımızın ) evinde hissettim . Çiçekleri , elişleri, evi çok naif biri . Hayatımızı güzelleştiren ,pozitif düşünen, enerjisiyle yol gosteren arkadaşları çok seviyorum hepinizi. Şükran Kılınç

    YanıtlaSil
  5. sevgili arkadasim...nasil ozlemisim sohpetini,,,paylastigin kareleri
    doya doya gezindim:)sanki senin yanindaymisim gibi..
    birde asagida paylastigin visneli pastandan kalan bir dilimi aldim...cayimin yanina
    gonulden sevgilerimi birakip,,,kaciyorum

    YanıtlaSil
  6. Yoğun iş saatlerimde, bir rahatlama geldi şu fotoğraflarla vallahi:))

    YanıtlaSil
  7. sevgili nilgün sanırım bir ortak yanımız daha oldu, araba beğenimiz, :))) benim araba için kamyondan hallice diyemeyeceğim , direk kamyon diyorum 87 model bir şahinim var, burası için ideal, hatta Muğlaya kadar gidip geliyorum.... dostluk bu işte, her koşul da bir arada olmak... ev deki küçük detayları paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Sadece bulunulan yerin güzelliği yetmiyor, onu görebilmek ayrı yetenek, böyle güzel kareler içinde başkalarına da gösterebilmek apayrı bir yetenek. Biz de ne şanslıyız ki, bu yeteneklere haiz bir arkadaşımız var. Teşekkürler Nilgün hanımcığım.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel yazmışsınız, huzur dolu:) Hayatımıza renk katan güzel dostlarımız değil mi? Hep bizimle olsunlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ''Bana arkadaşını anlat, sana kim olduğunu söyliyeyim'' dememişler miydi? Bence doğru:) Güzellikleri oluşturan da, fark edip değerini bilen de harika insanlardır. Nice doyumsuz dostluklar ve arkadaşlıklar eksik olmasın yaşamlarımızdan.

    YanıtlaSil