About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

14 Aralık 2014 Pazar

Bir yılbaşı evi...




Buralara gelemeyeceğim dedim ama...
Bazen işler planlandığı gibi gitmeyebiliyor. 
Aklımda yapacak bunca iş varken geçtiğimiz hafta ağır bir gribe yakalanıp eve çakıldım kaldım!

Çocuklar da son anda çıkan bir işleri nedeniyle ancak 30 Aralık günü gelebileceklermiş. Böylece birlikte geçirebileceğimiz gün sayısı da azaldı. " Allah beterinden saklasın,sağ salim gelsinler de az -çok ne yapalım , yeter ki görüşebilelim " deyip avuttuk kendimizi...
 
Evi süsledim,kafamda ne yemekler pişireceğime dair bir dolu plan yaptım .

Evin yılbaşı hallerini instagramda çokça paylaştım. Blog dostlarıma haksızlık olmasın.Siz benim eski dostlarım sayılırsınız ve bilirsiniz ki ben en çok yılın bu zamanlarını severim. Yeni yılı karşılayacak olmanın o çocuksu o masum neşesi bana yaşama sevinci veriyor. Kar yağmayan bir ülkenin kar yağışını izlemeyi, kar yığınlarına basarak yürüyüş yapmayı seven bir gurbetçisi gibiyim...


Mutlu bir hafta hepimizin olsun!
Kalın sağlıcakla!!!

48 yorum:

  1. Öncelikle eçmiş olsun! Çabucak iyileşin ve yeni yılı sağlıklı olarak karşılayın.. Yılbaşı konseptiniz şahane olmuş. E , zamnıdır, küçük dokunuşlarla da olsa yılbaşı için bir şeyler yapmalı diyordum ben de. Ne güzel ilham verdiniz. Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum çok teşekkür ediyorum. Bu kış griple epey haşır neşir olduk ,can sıkıcı bir durum ama ne yapalım ...
      Size ilham verebildiysem ne mutlu bana .
      Sevgiler ♥

      Sil
  2. Cok gecmis olsun, bu evisizmi dekore ettiniz. Harika gorunuyor ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Lezzet Sefası evi ben dekore ettim,güzel görüşünüz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim.
      sevgiler.

      Sil
  3. Ne hoş ne zarif süslenmiş bir ev zevkinize bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Miskin ve Beceriksiz çok teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Elticim coook geçmiş olsun. Cocuklarınla ,sevdıklerınle,sevenlerınle nice mutlu saglıklı yıllara....belki seneye bizde kutlarız😜🎉🍷🎁. Evin cok güzel elinin degdıgı yer güzellesıyor. 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacığım yine yeniden grip oldum ben :( Bu yıl sezonu griple açtık biliyorsun Allah beterinden saklasın artık !
      Önümüzdeki yıl sizde miyiz ? oleyyy ! Ev o kadar ilerledi demek .
      Öpüyorum sizi ♥

      Sil
  5. Öncelikle cok gecmiş olsun💐💐elinin deydıği yer güzellesıyor eltıcım. Nice güzelllll yılaara.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun.. Eviniz yine şahane, mutlu yıllar yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki balık bir kedi ♥ ♥ ♥
      Dün bir kuş bana güpgüzel üstelik el emeği bir kutlama kartı getirdi. Bunda senin parmağın olabilir mi acaba? :D

      Sil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık.Güzelliğinizi, pozitif enerjinizi,zevkinizi hem yazıyla hem de görsel olarak çokgüzel yansıtıyorsunuz tüm sıcaklığınızla içten samimi :)) Çok teşekkür ederim:=))Şükran Kılınç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şükran hanımcığım çok teşekkür ederim. Söylediğiniz her söz yüreğinizin güzelliğini yansıtıyor.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Senin eve bakınca bir daha country homes almayayım diyorum:) nasılsa önüme geliyor en hası diyerekten.
    Hep diyorum bir kez daha diyim:) sana kırmızı çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelciğim sen ne tatlısın !
      Kırmızılı kadın olacağım bu gidişle :)
      Öpüyorum ♥

      Sil
  9. çok geçmiş olsun,ben de şimdi yatakta mevsimin bonusunu almış,geçmesini bekliyorum:(
    evin rüya gibi olmuş,bak bak doyamadım
    sevgiler çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf sende mi Havva ?
      Çok yapışkan bu grip ,gitmek bilmiyor :(
      Sana da çok çok geçmiş olsun canım.
      Öpüyorum ♥

      Sil
  10. Merhabalar sevgili Nilgün hanım, bu güzellikleri bende çok seviyorum inşallah sağlık huzurda baş köşede olur bizlerle.. Çocuklarınızda sağlıkla gelip gitsinler. herşey o kadar güzel olmuş ki eviniz zaten sizin güzelliğiniz fazlasıyla yansıtıyor bu arada lütfen dikkat edin. çok geçmişler olsun bir grip deyip geçmemeli insanı fazlasıyla yıpratıyor herşeyin gönlünüzce geçeceği bir yıl diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şükran hanımcığım inşallah bu yıl hepimize güzellik,sağlık,mutluluk en çok ta huzur getirsin !
      Haklısınız grip küçümsenecek bir hastalık değil,hele ki yaş ilerledikçe daha yıpratıcı oluyor maalesef:(
      Ben de size gönlünüzce geçecek bir yeni yıl diliyorum.
      Sevgiler ♥

      Sil
  11. geçmiş olsun colette..

    bu ev sana çoook iyi gelecek, al tarçınlı vitaminli çayları jazz radio'dan holiday jazz kanalını aç dinle benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Muzurella bayıldım bu kanala ♥
      Öpüyorum seni çok ♥ ♥

      Sil
  12. Sağlıkla gelsinler, onlar mutlu olsunlar..Biz anneler bekleriz :)
    Bende 4 yaş oğlan anası olarak hemen havaya girdim :) O günleri bizde görürüz inşallah!
    Evinde ki yeni yıl havası, neşesi ekrandan bana geçiyor..En çok sana yakışıyor Nilgün abla :)
    Öperim çok ve tekrar geçmiş -gitmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebiciğim yıllar öyle çabucak geçiyor ki inanamazsın! Ben Kaan Batu'yu beklediğin günleri dün gibi hatırlıyorum bak şimdi maşallah tosbik oğlan okula başladı bile :)
      Ben de seni çok öpüyorum,sevgiler ♥

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun, her şey hastalığınıza inat harika görünüyor!! :)

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun, çarçabuk geçip gitsin hastalık bir daha uğramasın..
    kareler içime yaşama sevinci doldurdu..
    bende tıpkı senin gibi çok severim Aralık ayını, neşe dolar içime,,
    güzel gelsin yeni yıl ve huzur sağlık neşe getirsin hepimize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşcuğum hastalıklar hiçbirimize uğramasın bu yıl !
      Yaşama sevinci ,küçük şeylerden mutluluk çıkarmakla mümkün;ne mutlu ki benim gibi düşünen dostlarım var .
      Öpüyorum ♥

      Sil
  15. ne güzel bende seviyorum yeniyıl gelirken evimi süslemeyi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekana bu çok masum ve çocukça bir şey öyle değil mi? Ben çok seviyorum evimi süslemeyi.
      Sevgiler ♥

      Sil
  16. Kış aylarının olmazsa olmazı şu grip ne yazık ki. Allah dermansız hastalık vermesin. Eviniz çok güzel, hele ki yılbaşı süsleriyle masal ev gibi olmuş. Çok seviyorum yeni yıl süslemelerini, eve bambaşka bir ruh geliyor, keşke hep böyle olsa öyle değil mi? Hep yazın siz, böyle mutlu görsellerle günümüz güzelleşiyor bizlerin:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğba çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum burayı bırakmak niyetinde değilim :)
      Öpüyorum çok ♥

      Sil
  17. ne sıcak, ne güzel bir ev böyle <3
    bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun ♥ Geç buluşmanıza da üzüldüm ama hayırlısı olsun.

    Fotografara söz yok yani şahaneden başka .....

    Kocaman öptüm yanak, pata, burun ve kulaklardan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın Nurdan hanımcığım!
      Sağ salim dönseler ben de çok mutlu olacağım ama işleri bitmeyince yapacak şey yok tabii.
      Her zamanki gibi çok tatlısınız. Moral veren destekleyen sözleriniz benim için çok değerli.
      İyi ki varsınız !
      Öpüyorum çok ♥

      Sil
  19. Nilgün Abla konuyu anlayana kadar senin evin olduğunu düşünmedim.Bir dergiden siteden görsel seçmişsin gibi baktım.Sonra döndüm yine baktım.Şahane şahane.Kırmızı senin ve evinin rengi.Çok yakışıyor çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum. Hep anında acele acele fotoğraf çekiyorum ya bu kez biraz özendim ondan sana öyle gelmiştir.
      Öpüyorum çok ♥

      Sil
  20. Nilgün hanımcığım....ev maşallah ışıl ,ışıl bayıldım içim açıldı..Bu yılbaşı Noel baba ile, birlikte gelsem.sizdemi girsem yeni yıla.....zevkli düzenli ,pırıl pırıl...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  21. Geçmiş olsun öğretmenim, acil şifalar olsun...
    İlk kareye bayıldım, maşallah diyeyim, çook zevkli ve huzurlu bir eviniz var :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Harika fotolar... :) sıcacık..

    Neyse, ben de bloguma beklerim diyerek sevgilerimi yolluyorum... :)

    YanıtlaSil
  23. sevgili nilgün masal gibi olmuş evin, içine çocukların neşesi dolacak daha güzelleşecek, oğlumla ilgili dileklerine çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. bütün hazırlıklar tamam, gelsin yeniyıl:))
    umarım şimdi daha iyisinizdir nilgün hanım, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  25. Çok çok geçmiş olsun. Fotoğraflar yine şahane, zevkinize emeğinize sağlık. Masal evi gibi güzel evinizde mutlulukla neşeyle sağlıkla oturun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. colettecim,,,,ben bu satirlari yazarken ,,,insallah iyilesmisindir,,,ve bu keyifli evin sahibesi olarak kosturuyorsundur:))))
    sana mutlu ,,,keyifli bir yil diliyorum..sevdiklerinle

    YanıtlaSil
  27. mutlu yıllar diliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Eviniz harika olmuş. Blogunuzun takipçisi olarak, sevdiklerinizle birlikte mutlu sağlıklı yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  29. Sağlıklı, mutlu, unutulmaz bir yıl olsun sevgili colette, mutlu yıllar, çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  30. İşte tam bir yılbaşı evi! Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil