About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

13 Aralık 2014 Cumartesi

Benim Bien'im



Neredeyse doğanın muhteşem yaratığı Kaplan kadar kusursuz ve asil... Evimi sil baştan yenileyecek olsam kuşkusuz seramik seçimim "Bien Seramik " olurdu . Reklam filmini ilk seyrettiğimde seramiklerin güzelliği kadar kaplanın asil ve kendinden emin tavırları beni kendisine hayran bıraktı. 

" Bu kadar kusursuz bir canlıyı kendilerine sembol seçtiklerine göre çok iddialı olmalılar " diye düşündüm. Öyle ya doğanın ayrıcalıklı davrandığı,her güzelliği cömertçe bağışladığı yaratıklardır kediler... 


Sonra " acaba kaplan hangi şartlar altında stüdyoda bulundu ? " diye sordum kendime. 
Hemen ardından reklam çekiminin kamera arkasını izledim ki bu görüntüler benim için çok önemliydi.
Vardığım sonuç mu ?
Seramikler çok çok güzel benden geçer not aldı ama...
Vallahi ne yalan söyleyeyim kaplan Güney Afrikalı model Candice Boucher'den rol çalıyor. Tamam haksızlık etmeyeyim kız güzeller güzeli , boy ,pos ,endam ,şelale gibi saçlar hepsi mevcut ama ... 

 Ne söyleyebilirim ki büyük boy kedilere hayranlığım öne geçiyor galiba ...



 






Bu da reklam filminin kamera arkası görüntüleri. İzleyin bakalım siz de benimle aynı düşüncede olacak mısınız?

8 yorum:

  1. aynı fikirdeyim:) kediye ne yapması gerektiğini kimse söylemiyor:) çok doğal oynamış:) Kendi gibi:)
    kız biraz güzelim, buranın padişahı benim edasında ama kedi sollamış hakikaten:)
    güzel, çok güzzzzellll, keyifle izledim.
    iyi haftasonları Nilgünüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyiz desene :)
      Sana da mutlu hafta sonları tatlım ♥

      Sil
  2. Ne yazık ki sizinle aynı fikirde değilim. G.Afrikalı model açık ara önde bence. :)) Çok güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan bey :) Şimdi model kızımızın hakkını verdik ama kaplan şahane ... Kabul edelim kuaföre gitmeden de şahane :)

      Sil
  3. Kaplanlar enfes güzellikte, mağrur hayvanlar. Benim de bir kaplanım var:) 2003 yılında yoğun resim çalışmaları yaptığım günlerde büyük emeklerle, rahmetli hocam Tamer Bozdağ Beyefendi'nin atölyesinde yaptığım bir yağlıboya tabloda şahane bir Bengal Kaplanı portrem var. Tablom şahane demiyorum, yanlış anlaşılmasın. Kaplan gerçekten şahane. Elbette canlı modelim yoktu, Bir fotoğraf karesinden bakarak çizmiştim deseni. Sevgiler, selamlar bizden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum ne hoş. Sizin resim yaptığınızı bilmiyordum. Harikasınız !
      İkimize sormalarına gerek yok zaten ,tabii ki kaplan şahane :)

      Sil