About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

22 Kasım 2014 Cumartesi

Döndüm dönemedim derken çok zaman geçti

Merhabalar sevgili blog dostlarım!
Son zamanlarda bloğumu çok ihmal ettiğimin üstüne üstlük onu instagramla aldattığımın farkındayım .İtiraf ediyorum ig. İle paylaşım yapmak çok daha hızlı ve kolay , bu iş için akıllı telefonlar yetip de artıyor  ama buranın tadı bir başka tabii!







Blog yazmak için fotoğraf çekmek,sonra bu fotoğrafları düzenlemek,yazıyı hazırlamak ,gelen yorumları okuyup yanıtlamak hem emek  hem de zaman istiyor.


Sevgili dizüstüm emekli olunca ben de nihayet bir ipad sahibi oldum. Hala kendisini tam olarak çözebilmiş değilim. Ay'a ilk insanın ayak basmadığı günlerde çocuk olan bünyem bu yenilikleri kolayca içselleştiremiyor maalesef :( Bir sorun daha var hala ipad'den bloğuma doğrudan fotoğraf yükleyemiyorum, oysa birkaç elişim ve evimin Yeni Yıl hallerini sizlerle paylaşmak istiyorum.




Artık becerebildiğim kadarıyla deyip , herkese Mutlu Hafta Sonları diliyorum !!!

 Kalın sağlıcakla !



31 yorum:

  1. :)) Noel Anne gibi gelmişsiniz;pek bi hoşgeldiniz ♥♥

    Yokluğu en çok belli olanlardansınız, özlemiştik ♥♥

    Bu arada ne güzel işler yapılmış, kotarılmış, ütülenmiş, yayılmış. Bayıldım ki ne bayıldım ♥

    Jingle bells, jingle bells, jingle all the wayyyy ♫♫♫

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ayrıca fotoğraflar harika:) Emeğinize sağlık. Daha sık yazılarınızı görmek umuduyla:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz:)) Epeyce de hoşluklar getirmişsiniz. Evet , Noel havası geldi buram buram. Birinci ve beşinci karelerdeki minnoşları öpüyorum:) Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  4. Ara sıra da ols yazın ama olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin, çok cicili bicili şeyler yapmışsın eline sağlık hele kardan adamlı yastıklara bayıldım:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Instagram her ne kadar cok daha kolay olsa da bloglarin sicakligi yok orada bence :)

    YanıtlaSil
  7. nilgün hanımcığım...hoşgeldin,bütün güzelliklerle beraber.....örgüleri görünce orada olasım geldi...ellerinize emeğinize sağlık harikalar....tam yeni yıl hazırlığı....hepsi ayrı ayrı uğur getirsin.sehpanın üzerideki altıgen motife bayıldım. çok yakışmış oraya...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  8. çok özlüyoruz, blog kalıcı, sadece fotoğraftan çok öte bir paylaşım alanı, bence lütfen dönün artık, özlem dolu sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. sevgili arkadasim,,,dostum
    sakin blogunu birakma..alismisiz bir kere
    gozlerimiz ariyor,sohpetini ozluyor,,,ve acaba kirildimi diye gonlumuz dalgalaniyor!
    her ne kadar seni gorsemde diger iletisimlerde,,,dedigin gibi bunun keyfi...sicakligi bir baska
    kocaman ,,kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum
    gozlerim bayram yapti:)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz devamlı bakıyordum.Yine çok güzel işler yapılmış.Keyif yapanlar da harika sevgiler Türkan.

    YanıtlaSil
  11. Eskiden sadece bloglarımız vardı, oh kafamız rahat hepimiz orada ne güzel postlar hazırlıyorduk, hoş sohbetler yapıyorduk! Şimdilerde instagram çok rol çaldı bloglardan! Ama olsun az da olsa yine de buralarda olalım! Ben bayılıyorum bol bol fotoğraflara bakmaya, hele senin bu post tam seyirlik! Bu arada ben de ipadden post hazırlamayı pek beceremiyorum:(

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldiniz:) Hep gelip gidip baktım yeni yazı varmı diye şimdi pek iyi geldi bu harika görselli yazınız. Evet blog ig den çok zaman alıyor, programlama istiyor biraz düzenleme falan ama ayrı bir tarafı var insanı mutlu eden. Yeni yıl şimdiden gelmiş sizin eve, ne kadar tatlı ve huzurlu görünüyor herşey. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın. Örgüler yünler ve kitaplar hepsi harika. Sevimli dostlar da pek keyifli görünüyorlar. Ara ara yazın lütfen. İpad ile bazen ben de denemeler yapıyorum ama bana da zor geliyor inanın, en güzeli bu tip klasik yazılar için laptop kullanmak bana kalırsa:):)
    Kocaman sevgiler güzel bahçe işlerinizde kolaylıklar mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
  13. Yorumuma verdiğiniz yanıta çok teşekkür ederim. Soğuk Ankara gününde işte budur dedim. Bizim tanıdığımız duyarlı Nilgün Hanım bizi yanıltmadı. İlkokula başladığım ilk gün sınıf hocam biraz yaşını başını almış bir bayan olduğu için ben bu hocada okumam diye ağlayarak eve dönmüştüm. Ancak, 3 gün sonra zorla okula başladım. Sonrası Huriye hocam 4. sınıftayken emekli olduğunda sanki annemden ayrılıyor gibi üzülmüş gözyaşı dökmüştüm. Bir de şiir yazmıştım. Gerçi artık o öğrenciler ve öğretmenler var mıdır bilmem ama yine de vardır diyerekten, aklıma öğretmenim şarkısındaki sözler geldi. Öğretmenim canım benim, seni ben çok pek çok severim, sen bir ana, sen bir baba, herşey oldun artık bana. Bu kapsamda, biz izleyicilerinizi öğrencileriniz yerine koyun ve şimdiden Öğretmenler Gününüzü kutlamış olalım. Şarkıdaki gibi biz de sizi seviyoruz. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ben seni ig'de keyifle takip etsemde buraların tadı başka, daha sık yaz Nilgün ablacığım, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Bu güzel renkler dünyandan hiç eksik olmasın arkadaşım,uzun bir ara oldu her ne kadar sosyal paylaşımlardan takip etsek de buranın tadı çok başka. hoş geldin diyelim :)) Kızları öpüyorum

    YanıtlaSil
  16. Hoş geldin, ne iyi ettin! Büyük büyük fotoğraflar, gözümüz-gönlümüz açıldı. :)
    Bu arada, öğretmenler gününü en içten dileklerimle kutlarım Nilgün Ablacığım...
    İyi ki varsın... :))

    YanıtlaSil
  17. Nilgün ablacım, çok haklısın ig çıktı çıkalı hepimiz blogları boşlar olduk biraz. Ben de eskisi kadar yoğun post yazamıyorum. Ama buraların tadı bir başka:) Buradan öğretmenler gününüzü de kutlarım, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  18. resimlerin hepsi çok sıcacık çok güzelde o sondan bir önceki kare bitirdi beni:)
    blog yazmak sorumluluk işi ve ciddi emek istiyor evette instagram ne yaparsa yapsın yerini dolduramaz..bu ortam çok daha farklı daha sıcak daha samimi geliyor bana..
    bu arad ipad kullanmak banada zor geliyor ve hiçbi zaman diz üstü bilgisayarın yerini doldurmadı benim gözümde:)
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  19. Hepsine içim gitti, ellerinize sağlık, harika işler çıkmış yine son derece keyifli her biri yastıklarla kendimden geçtim adeta, bunlar nasıl güzellikler, maşallah diyeyim, nazara gelmesin kırmızılar;))) Bu arada Öğretmenler gününüzü de kutluyorum sevgili Nilgün Abla'cığım. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  20. mutlu exclusive design24 Kasım 2014 15:09

    Özlemiştim sizin keyifli yazılarınızı ve renkli fotoğraflarınızı. Ama Instagram'dan da takip ediyordum.

    YanıtlaSil
  21. Ig bizi bozdumu acaba? Blog daha zevkli iken pratik diye verdik kendimize ig ye . Ben kendim adına konuşayım ben verdim kendimi ig ye:(
    Affet beni ilk göz ağrım:(
    Gelelim sizin bugünkü görseller yine süpersiniz yine göz banyosu yaptık.
    Cath Kidston lar yine iç yaktı:))

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Nilgün hanımcığım teknolojiyle başı dertte olan bir sen değilsin merak etme. kızlarda benim her takıldığım yerde anne biraz kurcalayarak olayı çözersin deyip kebnara çekiliyorlar.. valla sen yine güzel güzel fotoları koymuşsun hemde en güzelinden bayıldım bayıldım tam benlik.. yeni yıl renkleri beni çok heyecanlandırıyor büyülü bir dönem sanki kasım aralık ayları ne dersiniz.. bir an önce balkonuma bende yeni yıl malzemelerimi ve çamı eklemek için sabırsızlanıyorumm..Kendimden ne çok şey buldum yine her zamanki gibi kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Blogla ilgili bende aynı şeyleri düşünüyorum Nilgüncüğüm daha fazla emek gerektiriyor ama ilk göz ağrısı o olmadan da olmuyor :) fotoğraflarınsa bir harika dekorasyon dergisine bakar gibi hissettim kendimi özellikle birinci ve altıncı karelere bayıldım gerçi ig,de görmüştüm ama burdan daha bir başka :) çok öpüyorum canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Hoşgeldiniz Nilgün hanımcığım,yazdıklarınıza katılıyorum blog gerçekten emek istiyor,ben bütün hesaplarımı dondurdum sadece bloga vakit ayırabiliyorum onuda istediğim gibi kullanamıyorum.Görseller her zamanki gibi göz alıcı içim açıldı,ellerinize sağlık.(Lütfen daha sık burada olun)
    Sevgilerimle çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar güzel işler, zevkli detaylar, nefis renkler ve sonuçta harika fotoğraflar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Ne güzel doğayla ve can dostlarımızla birlikte yaşanası bir ev zevkli cıvıl cıvıl bende bir süre uzak kaldım bloğumdan dostlar özleniyor...sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  27. nilgün
    sen ne kadar güzel olduğunu biliyor musun?
    nokta!

    YanıtlaSil
  28. amannn boşver IG yi sen, ben blogtan okumayı ve blogtan foro bakmayı daha çok seviyorum Nilgüncüm. Ben pek ısınamadım IG ye ama dediğin gibi çok pratik ve kullanımı daha kolay.
    Teknoloji konusunda bende senden farklı olmadığım için, kul ne yaptıysa artık! çözmeye çalışıyorum epeydir.
    Fotolar gene çok güzel, sıcacık, yılbaşı hazırlıkları tam gaz ve süper!!!

    YanıtlaSil
  29. Wow wonderful knitted pieces!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel paylaşımlarınız var, elinize sağlık, ben de ev dekorasyonu hastasıyım. yeni blog açtım ve ben de paylaşmaya başladım. sizi de bloğuma bekliyorum, sevgiyle kalın

    YanıtlaSil