About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Mutlu hafta sonları !

Daha  dün "Mutlu Hafta Sonları " dilediğimi biliyorum ama belki hala tatilde ,kumsalda olanlar ,buz gibi sularda kulaç atanlar vardır da görmemişlerdir diye bu sabah yeniden geldim.

Bu hafta sonu tatile biraz ara vermeye ne dersiniz? 
Vatandaşlık görevimizi yerine getirmek için hepimiz yarın sandık başında olmalıyız öyle değil mi?
Ne de olsa büyüklerimiz her gün ne düşündüğümüzü sormuyorlar,bari bu fırsatı değerlendirelim. 
İşimiz fallara kalmasın !

Sonra "Bana mı sordular ? " dememek için haydi yarın sandık başına!



                                                     Yine yeniden " Mutlu Hafta Sonları ! "

11 yorum:

  1. İşimiz fallara kalmasın cidden :)
    Keyifli hafta sonları sizedee :)

    YanıtlaSil
  2. Hergünümüz keyifli olsun inşallah Nilgünüm :)
    Kitap... Adı güzel, kabı güzel, içeriği hakkında bilgi alsak :)

    YanıtlaSil
  3. dönüyoruz ikamet adresimize dönüyoruz:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. nilgün hanımcığım...lokum kase ne fincanlarına bayıldım...inşallah hafta sonumuz hepimizin lokum tatında geçsin inşallah...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  5. hafta sonu gezmecelerine ara verdim... İnşallah kumsallar boşalacak ve hepimiz oy kullanacağız. Ümidimi yitirmedim ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Size de musmutlu bir hafta sonu olsun inş.
    bu kıvrımlı kase sanırım bende de su bardağı altlığı olarak var,kayınvalidemden şeffaf cam olarak günlük kullanıyorum keyifli oluyor su ikramı:))

    YanıtlaSil
  7. sevgili colette inşallah oy sonrası da mutlu haberlerlede bu keyfimizi taçlandıracağız mutlu hafta sonları..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sevgili colette..
    seni kacirmamak icin ..her actigimda blogumu...bakiyorum
    varmisin?yokmusun?????diye
    blogun bana lokum tadinda geliyor:)))))))))sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Görsele bayıldım Nilgün Abla ve evet herkes oy kullanmalı idi. Maalesef küçük bir Avrupa ülkesi kadar nüfus, sandığa gitmeye tenezzül etmedi bile. Bize müstehak bazı şeyler sanırım...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. tek tesellimiz, oy kullandığımız sandıktan Ekmeleddin çıkması oldu. Gerisi yine hüsran:(

    YanıtlaSil