About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

18 Temmuz 2014 Cuma

Mini mini bir sığınak !




Yazın sıcak geçtiği Ege kıyılarında Temmuz Ağustos ayları insanı bunaltır da bunaltır...
Kaçıp rahatça soluklanacak  serin, gölge ve mümkünse esintili bir yer arar insan.
Bahçe bile yanar öğle saatlerinde,daimi sakinler ağaç altına kıvrılır taaa akşamüstüne kadar ortalıkta görünmezler.


İşte bu zamanlarda benim minnak balkonum bana en keyifli sığınaktır.Kafamdaki tilki yeni projeler kovalarken  huzurlu bir kaç saat -bazen bir saati bile bulmayan- anlarım burada geçer.




İhmal edildiğini düşünse de zaman zaman, çok uzun sürmez kırgınlığı,bıraktığımız yerden başlarız yarenliğe. Yüreği büyükse de kendisi küçücüktür  zira benden başkasını kucaklayamaz kolları...



Dünyanın her yerindeki çocukların neşeyle uyanabilecekleri "aydın günler " dilerim... Savaşlar olmasın ,çocuklar ölmesin !

30 yorum:

  1. içim açıldı minnak balkonunuzu görünce :)
    Savaşların olmadığı,kimsenin ölmediği dünya hepimizin özlemi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke ,çoğumuzun ortak dileği bu değil mi?

      Sil
  2. Son dileğinize yürekten bir "Aminn!"
    Balkonunuz harika, serin, gölge, çiçekli, dergili, yazmalı, çizmeli üstelik bir de radyolu, daha ne olsun :) Keyfiniz ve ilhamınız bol olsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenciğim ilham için huzur şart huzur için de minnak bir sığınak !
      Senin de keyfin daim yazıların sık sık olsun :)

      Sil
  3. Ay ne güzel, ne huzurlu bir balkon bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  4. Herşey gönlünüzce huzurlu ve sağlıklı olsun sevgili Nilgün hanımcığım, Sabah haberlerde vurulan çocukları seyredince boğazıma bir şeyler düğümlendi, kaldım öylece bu kadar mı insanlıktan uzaklaştık biz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran hanımcığım bu yıl dünya savaşa doymadı :(
      Her sabah bir acıya uyanmak yıprattı bizi değil mi?
      İnsan biraz huzur istiyor ama çevresi mutlu olmayınca çok zor ...

      Sil
  5. ne kadar dilesekte ölmemelerini,aç kalmamalarını çocuklar ölüyor.büyüklerinin hırslarına kurban gidiyorlar.ne gariptirki en çok da müslüman çocukları ölüyor.çünkü savaş en çok müslüman ülkelerinde.dinimizin doğasına aykırı hareket etmeyi din adına nasılda beceriyorlar.o masumların vebalini Rabbim bu dünyada ve öteki dünyadada ödetsin.
    çiçekler valkon ve huzur köşen çok güzel.orada olasım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta Doğu'yu düzeltecek mucize çocuklar ama onlar da savaşın tam göbeğine doğuyorlar ne yazık ki :(

      Sil
  6. seni nasıl anlıyorum , serin neresiyse oradayım, serinlik peşine evin kah orasın da , kah bıurasında, ama bu şirin balkon da herşey var pembe radyodan müzik, kitap çiçek yanın da da bir fincan kahve ohhh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah da çok sıcak üstelik mutfakta yemek yapıyorum arada gidip gelip bilgisayara bakıyorum. Ben yazı sevmiyorum Ayşen :(
      İşlerim bitse de serin bir yere kaçıp kitabımı alsam elime ...

      Sil
  7. Ne kadar sevimli bir köşe,enerji fışkırıyor adeta:)..içim açıldı.
    İyi tatiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Deniz Tanju İşitmez...
      Çok teşekkür ederim,yine gelin olur mu?

      Sil
  8. ne keyifli bir sığınak...

    YanıtlaSil
  9. Ah bu dekorasyonlar... azdırıyor beniiii :))))))

    YanıtlaSil
  10. Keşke hayat şu güzel karelerinizdeki gibi huzurlu olsa herkes için.Çocuklarda,çocukların babaları da anneleri de ölmesin,öldürülmesin..Yürek dayanmıyor..Hele durmadan o fotoğrafları paylaşanları hiç mi hiç anlamıyorum..Bir de ig de paylaşıldıktan sonra like lanmıyor mu işte oonu hiç anlamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan küçük çocuğu olunca daha hassas daha korumacı oluyor ,öyle değil mi Hasibeciğim?
      Keşke dünya barışın,sevginin ve dostluğun değerini bilenler insanlar tarafından yönetilse...

      Sil
  11. nilgün hanımcığım...dualarına amin diyorum.sığınak köşen bir harika ...saksıdaki pempe ve kırmızı sardunyalar veya ceylanlar kardeş kardeş ne de güzel açmışlar..allah inşallah insanlarında içine sundursun.birlik beraberliği.....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanımcığım sardunya gibisi var mı? Cefakar,kanaatkar ve binbir renkli çiçekleriyle çok çok güzel...
      Güzel dilekleriniz için buraya kadar gelen pozitif enerjiniz için çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  12. Amin işşallah :(
    O minicik balkon ne güzel, ne huzur verici öyle...

    YanıtlaSil
  13. sevgili nilguncum,,,cankusum:)
    sahane bir siginak bulmusun....
    bende merak ediyordum,,bu guzel paylasimlar nerede yapiliyor diye
    minik kelimesine bayiliyorum,,minik evim,,minik bahcem
    sanki bizi kucakliyormus gibi..
    o cocuklara bakmaya kiyamiyorum..allah annelerine babalarina yardim etsin
    soyliyecek soz bulamiyorum,,kalbim aciyor
    seni sevgiyle kucakliyorum..minik balkonunun keyfini cikar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciahncığım hiç sorma :( Nedir bu dünyanın hali? İnsanlar neyi paylaşamıyorlar Allah aşkına? Göçüp gittikten sonra ellerinde ne kalacak bir avuç topraktan başka ? En çok da çocukların hali üzüyor beni,sevgiyle değil savaş içinde kin ve nefretle büyüyorlar :(
      Güzel ziyaretin için çok teşekkür ederim,sevgiler!

      Sil
  14. Nilgüncüm bilirim yalnızlık bazen ne kadar önemli, sende bilirsin bazen yalnızca banyo da rahat nefes alıp yalnız kalabiliyorum. Bu arada balkonun çok tatlı sardunyalara bayılıyorum vefakar dostlar cath kindsten kitapların tam benlik fonda da soft bir müzik olacak elinde en sevdiğin kupadan kahvenin mis gibi okusu...Allah huzurumuzu bozmasın, herkese huzur versin. Sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aygüncüğüm blog dünyasına dönüşünle nasıl mutlu oldum anlatamam.Ortak zevklerimiz ,dünya görüşümüz olduğunu biliyor ve senden ilham alıyorum. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim,sevgiler...

      Sil
  15. Kendimiz için yarattığımız sığınaklar, mutluluk kaynakları, destekler o kadar önemli ve ayakta durmamızı sağlıyor ki... Huzurla, mutluluklar keyfini çıkartın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şükürler olsun ki dünya kavga gürültü savaş içinde ve bizim azıcık soluklanacak huzurlu sığınaklarımız var. Balkon ,salon ya da çalışma odası ,nersi olduğunun ne önemi var ,öyle değil mi?
      Hoşgeldin yeniden... Sevgiler!

      Sil