About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

9 Ağustos 2013 Cuma

MUTLU HAFTA SONLARI


" Ahh ! " diyorum da başka bir şey demiyorum.
Beyaz bank bir gün benim olacaksın !

Bayramı bahane edip buraları boşlamak istemediğim için size kısacık bir " merhaba ! " demek istedim. Bayram tatlımdan tadamayanlar olmuştur diye de bir tabak hazır ettim,bekliyorum :)

Hepinize gönlünüzden geçen her dileğin kabul olduğu mutlu bir hafta sonu diliyorum !

13 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    1159. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizin tarçınlı cevizli kurabiyeniz'i denedim.Ben çok beğendim paylaştığım dostlarımda beğendiler.Tarifini bile istyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun!
      Bir parça da ben isterim o zaman :)))

      Sil
    2. Olur, İstanbul'a gelin zevkle yaparım.

      Sil
  3. Demek ki çok yakında bu beyaz bankın fotoğraflarını göreceğiz burada :)
    Ne güzel ne canlı bir merhaba oldu bu, kahve molamın yanında çok güzel gitti :)
    O bayram tatlısı da benim miymiş acaba, hazır beni mi bekliyormuş, nasıl gelsem nasıl yesem onu, bir 'ahh!' da ben diyorum şimdi :)

    Not; Nilgün Ablacığım, şu blog başlığı fotoğrafınızdan tepsiniz vardı sizin değil mi? Yanlış mı hatırlıyorum yoksa.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı bayramlar
    beyaz koltuk güzelmiş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ah aaahhhh... o mecmualar var ya.... insanı fena azdırıyor :))))
    Hayallerinin gerçekleşeceği günlerle dolu nice bayramlara hepbirlikte ulaşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel geçen Bayramlar dilerim,Beyaz banktan almanızı tavsiye ederim.Biz de yazlıkta iki tane karşılıklı kullanıyoruz.Gündüz otururken de,gece yatarken de çok kullanışlı,Hiç boş bulamadım ki ben de güzel bir uyku çekeyim,Akdenizden Sevgiler gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
  7. evet güzel...yastıklarla daha da şirin olmuş..
    sevgiler iyi tatiller

    YanıtlaSil
  8. iyi bayramlar diliyorummm :)

    YanıtlaSil
  9. Tatlımı da yedim ohh ellerine sağlık ablacığım. O beyaz bank en kısa zamanda bahçene gelip konsun mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil