About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

16 Ağustos 2013 Cuma

KUTULAYIN RAHATLAYIN / MUTLU HAFTA SONLARI



Madem rahatlama sezonu açıldı, devamı gelsin öyle değil mi?
Her Türk kadını gibi (!) ben de renkli , çiçekli böcekli kutu görünce dayanamayıp alanlardanım. İçleri tıka basa hobi malzemesi dolu olan bu kutular evin her bir köşesine yerleştiler.Fotoğrafta küçük bir bölümü görülen  dolap ayakkabı dolabı ama söyleyin Allah aşkına kutularla daha bir şirin görünmüyor mu gözünüze ?

Bu hafta sonu yeni bir şehirde taptaze bir başlangıç yapmaya hazırlanan kuzularımı yolcu edeceğiz. Onlara şans dileyin lütfen!

Herkese mutlu bir hafta sonu dileklerimle!

26 yorum:

  1. Ne şirin olmuş şişlerin kutusu :) Bence de ayakkabı dolabına resmen kişilik kazandırmışsınız güzelim kutularla :) Bir dönem kutu kaplama manyaklığı gelmişti bünyeme, böyle çiçekli kap kağıtlarıyla, yapıp yapıp içine de hediyelerle vermiştim sevdiklerime... Şu sandıklıları en çok beğendim, ne var içinde acaba? Kurdele, fisto vs.?
    Sevgiler, yaseminlere sonsuz selamlar :) Şansları bol olsun yeni başlangıçlarında kuzularınızın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirinler, kim sevmez böyle kutuları, güle güle kullan,
    hayırlı uğurlu olsun çok başarılı olurlar inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hele biz şuan yaz temizliğindeyiz , ne bulduysam kutuya dolduruyorum :)
    senin kutular da çok şeker :) ikeanın o saksın benim de kitaplığımda duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel kutular oldumu kutulanır tabiki...Kuzuların yolları açık, şansları da hep bol olsun...Bu arada daha önce yazmadım galiba ama bloğunu enine doğru bayağı bir genişlemiş biçimde görüyorum ben.. Sola doğru kaydırmadan sağ taraftaki sutunu göremiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Hem de nasıl güzel görünüyor. Kutular gerçekten hem düzenli olmayı sağlıyor hem de dekor amaçlı şıklık yaratıyor.
    Mutlu hafta sonları ve bol şanslar :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bencede çok güzel görünüyolar benim hobi dolabımda aynı durumda.... ama hiç bu kadar düzenli olamıyolar malesef:)))) cicilerini güzel günlerde kullan inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  7. kuzucuklarini opuyorum
    onlara hayatlarini gulumsiyerek devam etmeleri icin guzel temennilerimi yolluyorum.
    kutularin bir harika...elimi uzatip alabilirmiyim:)
    nilguncum,sagliklari iyi olsunda,,,,seni cok iyi anliyorum
    opuyorum,kocaman kucakliyorum

    YanıtlaSil
  8. Çiçekli, renkli çok güzel kutular...
    Haklarında hayırlısı olsun inşallah.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzeller... böyle çiçekli desenlere bayılıyoruz zaten:)

    YanıtlaSil
  10. Kutular çok şirin duruyor ama şişlerin kutusu daha havalı gibi..

    Kuzucuklara yeni bir şehirde, yeni yaşamlarında bol şans dilerim :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle şipşirin ;-) bende her şeyi kutularla dolaba kaldırma taraftarıyım ;-)

    YanıtlaSil
  12. Ah bu kutulaaar... Adım "kutu Banu"ya çıktı ya bunların yüzünden... Ayakkabıcılar alışta ya sadece kutu almak için dükkanlarına girmeme ... kapla kapla doldur ... Yapışkanlı kağıtlara da feci dadandım bu yüzden :))
    Ama ama ama.... şu görüntünün güzelliği bir başka işte, Nilgün zevki, Nilgün zerafeti işte... seviyorum ben bu hatunu yaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Ee blog da pek bi hamaratlaşmış görmeyeli. Yeni yüzünü de çok sevdim ben :)

    Yapacakları yeni başlangıçta, üstün başarı ve bol şans dileklerimi yolluyorum, herşey gönüllerinden geçirdikleri gibi olsun...

    Kim istemez ki böyle cicili bicili, şeker gibi kutulara mevcudunda ne varsa koyup saklamayı? Boş olsalar bile fit olunur zaten. Çok sıcak, çok keyifli ve çok talep uyandırır şekilde göz alıyor sizinkiler vallahi.

    İçten sevgi ve selamlar,

    YanıtlaSil
  14. hem de nasıl güzel görünüyor ...
    bana gerekli bu kutulardan,
    mutlu geçsin haftasonun coletteciğim:)

    YanıtlaSil
  15. O kırmızı kutuya da danteller koymuş benim arkadaşım....Nilgün hanım'cığım sayenizde şu kırmızılara bir alıcı gözle bakar oldum artık.Kutuların hepsi güzel olmuş elinize sağlık. Çocuklara sağlık,mutluluklar diliyorum.Öptüm,sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Nilgün Hanımcığım,önce Kuzularınıza bol şans ve başarılar dilerim.Benim kuzumda dışarda:((Kutulara gelince,Sizin Dikiş kutusunu görünce,Şık düğmeye gittiydim,Dikiş kutusu,Şiş kutusu,kutular,kutular,Kutu içinde kutular aldım.Masanın üzeri kutu dolu,Dönünce bir güzel yerleştiririm.Kutu görünce dayanamıyorum,Biraz önce de English Home gittik,Komşumu da baştan çıkardım:))Yani Bence çok güzel olmuşlar.SEvgiler:))

    YanıtlaSil
  17. Kutulara ba-yıl-dım!
    Kuzulara bol şans.

    YanıtlaSil
  18. bu bu kutular sevilmez de ne yapılır
    sevimliliklerinden ölecekler :)

    YanıtlaSil
  19. şansları bol olsun
    umarım yeni hayatları da bu kutular gibi çiçek bahçesi gibi olsun

    YanıtlaSil
  20. kilitli kutulardan benim de var, 3'lü olarak :) genlerimizde var sanırım bu tür şeylere merakımız. kuzucukların şansı ve kısmeti bol, yolları açık olsun.
    size de mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Colette, ben de bu kutuları çok seviyorum.
    İnce zevkin kutu seçimine de yansımış. Hobi malzemeleri için çok kullanışlı.
    Kuzucuklarına da bol hayat şansı diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Kutular çook güzel tam da aradığım gibi! Nereden aldığınızı öğrenebilir miyim? Güzel günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağdaki çiçekli olanlar Tepe Home,soldaki bavul şeklinde olanı ise English Home'dan aldım. Yuvarlak çiçekli olanı ben boyadım :)
      Ben de size güzellikler dilerim!

      Sil
  23. Kutular çok şık ve zarif. Kesinlikle aynı fikirdeyim ablacığım. Kuzularının şansı açık olsun.

    YanıtlaSil