About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

17 Mayıs 2013 Cuma

Mutlu hafta sonları !






Bu hafta ardarda yaşadığımız felaketler nedeniyle oldukça mutsuz ve karamsarım.
Hatta buraya uğramak konusunda dahi hiç olmadığım kadar isteksizim. 

"Hayat devam ediyor,acılarımızı sarıp yaşadıklarımızdan ders alarak yolumuza kaldığımız yerden devam edelim ! " diyebilecek gücü kendimde bulamadım. Belki beş ,belki on kez yazdım yazdım sildim!

Bu gecenin sabahı olsun,acılar dinsin!
Barış,sevgi ve kardeşlik... Bu üç kelimenin anlamını hakkıyla verebilmek... Bir gün mutlaka...

Mutlu hafta sonu dileklerimle !

16 yorum:

  1. Canım komşum,
    sanki bu satırları benim yerime de yazmışsınız. Ben de az önce çok sevdiğim bir dostumdan kötü bir haber aldım. İçim karardı. zaten ülkenin genel durumu malum. Allah hepimize güç ve direnç versin ve iyi insanları çevremizden eksik etmesin.
    Ortancalar moral verdi bir nebze. sağolun değerli dost..

    YanıtlaSil
  2. Colette selam,
    Son zamanlarda eşimle haritaya daha sık bakar olduk:( bazen bu kadar iç karartıcı haberi ardarda duydukça "acaba oğlumuz da bu kadar küçükken, gitsek mi" diyoruz..sonra diyoruz ki, gitmek çözüm değil..bilmiyorum, kafamız çok karışık..her sabah uyandığımda iç karartıcı birşey duymamak için artık ulusal kanalları açmıyorum, haber bile izlememeye başladım..
    Sizi üzen başka her ne ise, metanetli olmaya çalışmakta fayda var..unutmayın, her karanlık beraberinde güneşi de getirir..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Allah sıkıntı ve acılarınızı biran evvel iyileştirsin güzel güneşli günleriniz olsun inşallah. Bu güzel yazınıza annem ile birlikte baktık.. annem çiçekleri çok sever beni ve annemi bu güzel yazınızla çok mutlu ettiniz. İnşallah sizin de sıkıntılarınız geçsin diliyorum..:))
    Selam ve sevgilerimizi gönderiyoruz..:))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nilgün Abla'cığım size kesinlikle katılıyorum hafta başında da (Salı günü) yayınımı zor yaptım yayınımın başında da tatsızlığımdan bahsettim. Söz vermesem o yayınları da yapacak gücüm yoktu. Morallerimiz çok bozuk ama birşeyler yapmak için ben insanlarla yüz yüze konuşmayı tercih ediyorum;) en azından şimdilik ülkemin geleceği için bunu yapmaya gücüm var. Şimdilik gücüm varken çalışıyorum yarına o morali kendimde bulabilir miyim bilmiyorum çünkü.. Şimdi tam zamanı!.. Sevgiler güzel yürekli Ablam benim. Sana da iyi hafta sonları olsun dilerim hakettiğimiz mutlu günler yakındır.

    YanıtlaSil
  5. evet son hafta hep moral bozucuydu ..havalarda malum..biraz bahara ihtiyacımız var..enerjik olmalıyız..yapılacak işler çok..allah yardımcımız olsun..moral versin bize..

    YanıtlaSil
  6. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki...
    Aynı duyguları yaşıyorum, bir yanım tüm bu acılara teslim oluyor, içimden gelmiyor blogu güncellemek, utanıyorum bile...
    Bir yanım tüm bu acılara inat dik dur diyor ama olmuyor...
    Dileklerinize yürekten amin diyorum, o gün çabuk gelsin artık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu coğrafyada ne zaman huzur olmuş ki, bundan sonra olacak? Her günümüz öncekine göre daha çok maddi tatminler için harcanıyorsa, benim çok da umudum yok..Biri biter, biri başlar maalesef..Kişisel dertler, kederler son bulsun, teknoloji ilerlesin, tüm hastalıklara çare bulunsun, vakitsiz ölümler kalksın ortadan, başkaca bir dileğim kalmadı benim bu aralar...

    YanıtlaSil
  8. Çoğumuzun içinden geçenleri kalemem dökmüşsünüz.
    Teşekkür ederim kendi adıma.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. İnsanın insana yaptığı eziyeti anlayamıyorum:(

    YanıtlaSil
  10. Terör bitiyor, teröristler gidiyor diye sevinirken, görüyoruz ki, başka başka sebepler de can almaya devam ediyor... Ne hayatlar, ne hikayeler son buldu Reyhanlı'da, gidenlerin geride bıraktığı acı, akrabalarıyla, sevdikleriyle belki binlerce ocağa ateş düşürdü...
    Unutuyoruz, fotoğraftaki o güzelim pembe çiçek gibi, rüzgarı, karı, soğuğu, yağmuru unutup ertesi mevsim yeniden yeşilleniyoruz, çiçekleniyoruz biz de, en unutmayanlar ocaklarına ateş düşenler... Allah bir daha böyle bir acıyı hiçbir kuluna yaşatmasın, zamansız, sırasız ölümler vermesin...

    YanıtlaSil
  11. Yaraya tuz basmissiniz Nilgun hanimcim. ne yazasim ne de konusasim var son zamanlarda. Bahar boyle mi karsilanmaliydi?

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir yazı,kendi adıma çok beğendim.Barış,sevgi ve kardeşlik kavramları dilerim ki her insanın kalbinde yer alır.Sizlere de mutlu hafta sonları:))

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Nilgün Hanım,

    Öncelikle güzel paylaşımlarınız için çok teşekkürler.
    Sizi ve sizinle birlikte birçok bloğu okuyucu olarak ilgi,sevgi ve beğeni ile takip ediyorum.
    Hafta sonu yaşanan felaket ile ilgili olarak bir cok blogta tek bir satır görememek gerçekten çok üzücü.Felaketler hiç istemesek dahi maalesef her zaman yaşanıyor ama acılar paylaştıkça azalıyor.Elimizden hiç bir şey gelmese bile en azından onlar için üzüldüğümüzü,yapılanları kınadığımızı,onların manen de olsa yanlarında olduğumuzu belirtmek cok zor olmasa gerek.

    Size çok teşekkür ediyor,güzel yuvanızda aileniz ve can dostlarınızla birlikte sağlıklı,huzurlu,mutlu günler diliyorum.

    Ece.

    YanıtlaSil
  14. İçimden geçenleri okuyorum yazdıklarında.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili dostlar yazıma bıraktığınız yorumlardan da anladım ki biz aslında az değiliz. Ülkesini ve insanlarını ,doğayı kısaca yaratılan her şeyi seven bizler güzel günler görmeyi hakediyoruz.

    Sevginin gücünü azımsamamak gerekir ,önce çevremize en yakınımızdakilere ulaşmak kartopunu çoğaltmak adına çalışmaya devam...

    Bıraktığınız yorumlar için ziyaretiniz için çok teşekkürler. Bu yorumlar bana moral oldu. Sevgiler hepinize!

    YanıtlaSil
  16. benim içime dışıma- ruhuma gönlüme güzellikler renkler katan Nilgünüm..
    sen ne güzel bişeysin..

    tüm acı ve hüzünlerin geride kalsın yeter ki ...
    okadar sevgi dolu bir dünyaya sahipsin ki, vereceğin , senden alacakları çok şeyler var evrendekilerin..
    haydi yola devam.
    bize durmak yaraşmaz :)))

    YanıtlaSil