About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

15 Ekim 2012 Pazartesi

Hışırdayan yaprakların ve suyun sesi ... Bir de göl manzarası




Uzak çook uzak bir diyardan pazar gezmesine dair olağanüstü fotoğraflar...
Bu güzelliği kendime saklamak yazık olurdu.
Hava buzz gibi,ağaçlar bir kaç güne kalmaz tüm yapraklarını dökerler ama bu günün keyfini çıkarmak gerek orada olmasak da ... Orada olup bize bu güzelliği armağan edenlerin hatırına.
İrili ufaklı onlarca gölün kıyısında pek çok küçük ev... İşte o  evlerin birinden geldi bu görseller.
İnsanların doğaya saygısını görmemiz için kısa bir bakış atmak yeterli olur sanırım.
Uzun bir yürüyüş yolu ,göl kıyısında kıvrıla kıvrıla ilerleyen bir patika,kimi zaman üstündeki küçük sevimli tahta köprülerle bezeli.




Bu görsellerde her şey var . Huzur ,sessizlik,doğa ananın cömertçe sunduğu güzellik.
Ne yok ?
Hoyratlık,gürültülü kalabalık,kirlilik!
Güzel geçecek bir hafta pencerenizin önünde ,haydi açın perdeleri sonuna kadar ,dolsun içeri güz güneşi!
Kalın sağlıcakla!

25 yorum:

  1. Colette ablam neresi burası, hep yaşamak istediğim gibi bir yermiş, sonbaharı tam anlamıyla gösteren fotolar, çok teşekkürler paylaşımın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım burası Amerika'da kuzeyde bir yer. Wisconsin .
      Ben teşekkür ederim canım.
      Çook öptüm seni.

      Sil
  2. gerçekten de muhteşem bir yer.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada ve Deniz gerçekten öyle ... Biraz soğuk ama çünkü Amerika'nın kuzeyinde.
      Sevgiler canım!

      Sil
  3. Sanırım; sevgili yazarımızın ve onun sevgili hayat yoldaşının yaşadığı diyarlarından gelen esintiler ve hışırtılar; şıpırdayan dalgalara karışıp gözümüze, kulağımıza ulaşıyor!

    Tahminim doğru mu bilmiyorum ama getirdiği esintinin nasıl huzur verdiğini gayet iyi biliyorum.

    Dilerim son bir iki gündür hissettiğimiz alışılmadık sıcaklık, sadece atmosferin cilvesi olarak iz bırakır haftamıza... Yaşayacağımız günlerse, bu resimlerdeki huzurun hayata geçtiği zaman parçaları olarak uzanır önümüzde!

    İyi haftalar olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tama isabet Nurdan hanımcığım ,tam isabet. Eee çok gezen mi bilir ,hem çok okuyup hem çok gezen mi?

      Dilekleriniz dileğimdir...
      Sevgiler kucak kucak!

      Sil
  4. çok güzel bir yer paylaşımın için teşekkürler burası neresi acep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanifeciğim zaman ayırıp okuduğunuz için asıl ben teşekkür ederim.
      Burası Amerika'nın kuzeyinde Wisconsin eyaleti.

      Sil
  5. "Orada ne fotoğraflar çekerdim bee" diye iç geçirdim :) Gerçekten çok güzel bir yermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AhuDudusu hoşgeldin! Umarım pot kırmıyorum ,ilk ziyaretin bu değil mi?

      Bu manzaraya karşı ben de şair olurdum herhalde :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. Wisconsin den gelen fotolar çok güzel,gerçekten temizlik ve sukunet güzel tabiata eşlik ediyor.Yedi göller civarı da bu resimlerdeki gibi güzel,belki de dahada güzel diyebilirim.Ama ne yazıkki pikniğe gelen grupların gürültüsü,her yerde taşıtlar,arta kalan çöpler,boş havuzlar cennetten bir köşeyi mahvediyor.Biraz gülelim diye yazacağım,acaba Wisconsin halkı çigili pijamaları üstlerine çekip mangalları tüttürüp,cızbız yapmasını,yatak yorgan horul horul uyumasını mı bilmiyorlar.?Biryerlerde gariplik var değil mi?Nilgün Hanımcığım bu Güzel gezme için teşekkürler.İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım içimden geçeni okudunuz. Ben de aynı şeyleri düşündüm ve hatta yazayım dedim ama "lafı dolandırayım sağından solundan ,nasıl olsa doğru adrese gider " dedim.

      Çizgili pijama yok,is pis içinde mangalda kanat yok.yok yok yok...
      Bence de Yedi Göller manzarası daha güzel ama orası Milli Park olduğundan koruma altında zaten. Burada insanlar yaşıyor ,yaşarken de etrafı kirletmiyor.

      Sevgiler arkadaşım!

      Sil
  7. Ay bayıldım fotoğraflara Nilgün abla, sonbahar kasvettir denir, bu fotoğraflardan sonra hiç ama hiç değil, aksine, huzur verici.. Çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim çook teşekkürler. Fotoğrafları oğlum çekmiş ne dersin başarılı mı ?

      Çok öptüm seni,sevgiyle kal!

      Sil
  8. Fotoğraflar bile huzur veriyor orada yaşamak çok keyifli olmalı.İlk resmi kaydettim biraz huzur istediğimde beni dinlendireceğine inanıyorum.Nilgün Hanımcı'ğım paylaşım için teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Mehtap hanımcığım beğenmenize sevindim.
    Gezip görmesi zevkli ama orada yaşamak ne kadar keyifli bilemem ,sonuçta gurbet işte...
    Göl kıyısındaki o minik evlerden birinde benim minik prensim prensesiyle birlikte yaşıyor.
    Uzak çook uzaklarda bir yer ...

    Foroğrafı kaydetmenize çok sevindim o halde oğluma söyleyeyim yeni fotoğraflar çekmeli bize göndermeli .
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Nilgüncüm fotoğraflar bu duyguyu yansıtıyorsa orada olmak nasıl olurdu düşünemiyorum:)süpermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hatice orada konuk olmak güzel ama sürekli kalmak zor. Sonuçta gurbet işte...

      Sil
  11. Sapanca yı hatırlattı bana bu kareler...Bir yerin güzelliği biraz da orada yaşayan ve yaşananlarla ilgili değil mi Colette?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin burası biraz Sapanca biraz Yedigöller...
      Hepimizde farklı çağrışımlar yaptırdı . İki yıl önce gittiğimde henüz pek acemi bir bloggerdim. Dosdoğru fotoğraf çekmeyi bilmiyor etrafımı hayran hayran izlemekle yetiniyordum. Bu hafta sonu oğluş muhteşem sonbahar görüntülerini fotoğraflayıp gönderince sizlerle paylaşmak istedim.

      Sözün ne kadar isabetli ,mekanlar insanlar ve yaşanmışlıklarla değer kazanıyor gözümüzde.

      Senin "Ankara'da Sonbahar" yazını beklemekteyim.

      Sevgiler arkadaşım!

      Sil
  12. Çok güzel bir post, huzur dolu, mutluluk dolu...
    Tıpkı az önce benim yazdığım bir e-posta gibi. Size bir e-posta gönderdim, teşekkür dolu, anladınız siz:)...

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Gooogoook güzel yüreğin ,nezaketin ve genç yaşta edindiğin olgunluğunla kalbimde bambaşka bir yere yerleştin. Asıl ben teşekkür ederim sana !
    İyi ki varsın!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. İçim açıldı bakarken. Resimler ve güzel cümlelerin için çok teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Didocuğum! Açtın mı perdeleri bak sana İzmir havası yolladım,sıcacık:)

      Sil
  15. iyiki kendinize saklamamışsınız:)) bizim gözümüz de bayram etti doğrusu.. göle inen tahta bir merdiven.. müthişşş...

    YanıtlaSil