About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

26 Nisan 2012 Perşembe

Büyük ailelere özlem


Fotoğrafçının fotoğrafı olmazmış :)


Bakar mısınız nasıl güleç ,nasıl tatlı insanlar...


Keşkül nereye bakıyor acaba ?


Muradına ermiş görünüyor :D


Küdük en akla gelmeyecek yerlere konuşlanmakla ünlüdür ... Tagaddi ise muhtemelen kuş avında olduğundan bu karelerde yer almamış :)

Büyük ailelere özeniyorum. Kalabalık yemekler,neşe içinde hep birlikte hazırlanan masalar benim en büyük özlemlerinden biridir.
Biz küçük bir aileyiz üstelik ailemizin gençleri eğitim ya da iş amaçlı olarak yurt dışında sürdürüyorlar yaşamlarını...
Arada sırada böyle biraraya geldiğimiz oluyor tabii. Kuzenim güzel mi güzel akıllı mı akıllı bir İzmirli kıza kaptırınca gönlünü hayırlı bir iş için (!) İzmir'e gelen akrabalarımızla böyle güzel anlar yaşamak kısmet oldu.
Evin kızları da bize benziyorlar,konuklar onları inanılmaz mutlu ediyor. Bazı evcillerin eve konuk gelince hiç hoşlanmadığını ,dikkat çekmek için olmayacak işler yaptığını bildiğimden bizimkilerin sıcak ve sevecen halleri beni çok mutlu ediyor . Hele Keşkül için herkes çok iyidir ve herkes onunla yemeğini paylaşabilir :) Aslında yemek sırasında etrafta olmalarından hiç hoşlanmasam da yengem o kadar çok seviyor ki Keşkül 'ü kuralları biraz gevşetmek zorunda kaldım ben de ...
İşte böyle... 
Sevgili dostlarım güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum ,onları en kısa sürede yanıtlayacağım ancak bu ara biraz yoğun günler yaşıyorum,geciken yanıtlarım için beni bağışlayacağınızı umuyorum. 
Güzel İzmir'den isteyene sıcak hava ,isteyene de mis kokulu çiçekler gönderiyorum.
Kalın sağlıcakla !

43 yorum:

  1. Hem çiçekleri,hem havayı alayım.Hepsine ihtiyacım var zaten.
    Bu arada,sevdiklerimizle paylaşılan sofralar gibisi yoktur bence de.

    YanıtlaSil
  2. Balkonda bahçede kahvaltı etmek, nasıl özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Şehrin dansı,kahvaltı kalabalık olunca zevkli,haydi sen de gel !

      Sil
  3. bayıldım doğrusu ne kadar da tatlı görünüyorlar mutluluğunuz sohbetiniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Harika kareler! O gülen yüzler hep böyle olsunlar..
    Keşkül, küdük her zamanki gibi çoook şekerler. Tagaddi özletiyor kendini.
    Büyük aileleri ben de çok seviyorum. Çocukluğum bahçe içinde kocaman bir evde geçti. Özellikle bayram sabahları ve yılbaşılarda kocaman sofralar kurulur yakın akrabalarla bir araya gelinirdi..Ne telaş olurdu ama! Yine de kimse şikayet etmezdi:)O güzellikler bir başkaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum o güzellikler ne yazık ki yok olup gidiyor. İnşallah çocuklarımız değerlerimize sahip çıkabilirler. Kızlar sizi çok öpüyor !

      Sil
  5. Güzelim izmirden çiçek kokulu bahar havası geldi gerçekten.. çok güzel bir yüeğiniz var enerjiniz blogunuza yansıyor..hayallariniz hep gerçek olsun inşallah

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazi olmus, tabi resimlerde öyle.

    Allah herkese nasip etsin böyle büyük aileler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Evinin Kahyası hoşgeldiniz! Allah hepimizin düşlerini gerçek etsin inşallah!

      Sil
  7. ben detaycı değilim aslında ama kahvaltı tabaklarınıza bayıldım ..çok severim puantiyeyi ..daha nice böyle mutlu anlar geçirin dilerim ..manzarada çok nefis ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kelebekana teşekkür ederim. Puantiye aşkımız ortak,hele ki kırmızı beyaz...

      Sil
  8. Güzel insanlarla güzel günler yaşayın her daim inşallah.
    Fotoğraflar mutluluk yanısıtıyor, maşallah.
    Bizim kedişler eve biri gelince hemen yatağın altına kaçıyorlar:)) Bir süre sonra yavaş yavaş çıkıyorlar:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşım,hepimiz için gerçek olsun güzel dileklerin. Allah güzel gönlüne versin her şeyi...

      Sil
  9. Seni okumak beni öyle dinlendiriyor ki Nilgün abla.. İzmirin havası buralara kadar geliyor birde:)

    YanıtlaSil
  10. sevgili nilgun,hakikaten cok guzel kareler yakalamisin
    agzinizin tadi hic bozulmasin,,,,,,,
    izmirin neresi?ona gore hayal ediyim:)
    sevgilerimi yolluyorum bende bahcemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihancığım amin arkadaşım ! Burası İzmir-Güzelbahçe'de köyün içi :)Ben de sana sevgilerimi yolluyorum !

      Sil
  11. mutlulugunuz daim olsun, evin dört ayakli sahipleride cok tatli ;)
    Birde kalabalik yasam herzaman kolay olmuyor, ne de olsa farkli bir sürü karakter var.., ve insan zamanla sabirli olmayi ögreniyor.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili Vintage Duygular,işin o boyutu da var haklısınız :)

      Sil
  12. Merhaba...Huzurlu bir bahar havası esti fotoğrafınızdan gönlüme doğru...Huzurunuz daim;bolluk, bereket içinde kalabalık ve neşeli sofralarınız gönlünüzce olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili Yücel Eser Bandırmalı. Ne mutlu bana bu gün yeni konuklarım var :) Sizin de her şey gönlünüze göre olsun inşallah!

      Sil
  13. büyüklerimizi Allah başımızdan eksik etmesin, beraberce sağlıklı , keyifli yaşayalım..

    YanıtlaSil
  14. O eski aile bağları kalmadı Nilgüncüm yaaa... Ben de çok seviyorum insanlar
    gelsinler, yiyelim içelim sohbet edelim... ama yok işte... herkes bir yol tutturmuş kendi başına gidiyor sanki, bir sürü akraba var ama yok :(
    Bıdıkta çok seviniyor birileri gelince, küçük bir çocuk gibi, yapmadığı bütün şımarıklıkları, yaramazlıkları yapıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu şu blog dünyasının komşuluğu bir başka... Biz de gel sen,ben sevgili Begonvilli ev ;emekli gençler komşu olalım :)Birbirimize gidip gelelim ,örgüleri nakışları paylaşalım. Boyama işleriniz benden :)))

      Sil
  15. sıcak hava da geldi, çiçeklerde teşekkürler:)) özlem hiç bitmiyor sevgili nilgün. önceleri daha çok olurdu bu tarz ortamlar ama artık olmuyor. bu nasıl bir telaştır, nedendir anlamadım?? sağlık olsun. keyfiniz her daim yerinde olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hiç sormayın Nagehan hanımcığım,bu kadar koşuşturma bizi mutlu etmiyor besbelli ;o halde niye ?

      Sil
  16. Ailemi çok özlediğimi bir kez daha fark ettim... İçim açılıyor okudukça. Burda herkesten uzakta yalnızlığıma iyi geliyorsun çok çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz buradayız canım,ne zaman istersen ... Pablo da gelebilir biz sohbet ederken Keşkülle oynarlar :)

      Sil
    2. Çok mutlu oldum. Çok teşekkürler...İnşallah bir gün mümkün olur...

      Sil
  17. Fotoğraflar İtalyan filmlerinden bir sahne gibi, çok güzel...Her gününüz böyle olsun:)

    YanıtlaSil
  18. Çok özledim,çok özledimmmmm...:(
    Kuzucukları çok öpüyorum.Ama ennnn çok güzel annelerini öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de... Bilgi hanımcığım da ''cuma oradayım gel ''diye yazmış,gelemedim ama sen bana sor :( Ben de hepinizi çok öpüyorum !

      Sil
  19. tam bir bahar sofrası:)
    hep mutluluklar biraraya getirsin sizi coletteciğim:)

    YanıtlaSil
  20. Kalabalık aile bambaşkadır.
    Yemekler, muhabbetler hep farklıdır kalabalık içinde.
    Fotoğraflar çok güzeldi, misafirlerinizin yüzünde huzurlu bir gülümseme var, belli ki ev sahibi onları hoşnut etmiş, ne güzel :)
    En güzeli de Küdük ve kendisine bulduğu yer :)) Öyle bir tablo olmuş ki sanki orada duran vazo ve saksıların bir parçası olan biblo gibi :)

    Sıcak hava, mis kokulu çiçekler veee en çokta sizin sıcacık sevginizi alıyorum teşekkür ediyorum ve yüzümde ki gülümseme ile birlikte ayrılıyorum buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim sen ne kadar tatlı bir insansın ! Güzel gönlünden geçen her dileğin kabul olsun !

      Sil
  21. Nilgüncüm son iki post da süper resimli roman tadında .Ankara geziniz ne kadar güzelmiş imrendim. ben de epeydir gitmiyorum en kardeşimin düğününe gitmiştim:).

    yakınlarınla bu güzellikleriniz daim olsun çok güzel kareler. hele Keşkülle bakıştıkları o kareye bayıldım.
    seni de kızları da öpüyorum.

    süt şişelerini unutmadımmm. harikalar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hatice güzel gönlünden gelen güzel sözlerin ve yorumun için çok teşekkür ederim. Biz de seni çok öpüyoruz.

      Sil