About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

12 Aralık 2011 Pazartesi

Yeni yıl çılgınlığına devam -19






Kırmızıyı seviyorum. Yılbaşı bahanesiyle de bol bol kırmızı boyadım :)
Kapı ekmeklik-gazeteliğim (artık siz ne ad verirseniz ) de yılbaşı temasına uygun olsun dedim tam 3 hafta önce boyamaya başladım. Gövdesini ve bahçe çitlerini boyadım  . Ön kısmına  yağlı boya eskitme yaptım,kurusun diye beklerken geçti 1 hafta, fotokopilerim Ankara - Beyaz Atölye'den gelsin derken oldu mu  2 hafta  . Sonra resimleri kestim,yapıştırdım;hamur kabartma yaptım ,Şeyda hanımcığım boyutlu kalemle karlar yağdırdı,Atölye'nin balkonuna kurusun diye koyduk; pat! diye bir ses. Yaramaz bir kedicik yere düşürmüş olmuş paramparça :( Olur olamaza üzülmem ama bu işe üzüldüm gerçekten. Neyse toparlayabildiğimiz kadar toparladık yeniden yaptık yapıştırdık ve karşınızda...
Aslında daha güzel olabilirdi ama ben ''bu kadarı yeter '' dedim.
Yaramaz kediye kırgınım ama kuşlarımı kurtardığım için sevinçliyim :)
Herkese çok güzel bir hafta dileklerimle...
Sabah kahvenize eşlik etmek için tık tık :)

37 yorum:

  1. Muhteşem olmuş! yılbaşı konseptine uygun renkler ve desenler içimi açıyor. Kediciğe kızamadığınıza eminim. Bazı insanlar gibi bilinçli zarar vermediklerinden bağışlaması daha kolay onları.
    Noel şarkıları için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Elinize saglik cok guzel olmus. Yilbasi temali her yapilan objeler gercekten guzel oluyorlar.Galiba kirmizinin cazibesinden.
    Bu arada gecmis olsun,maalesef hic istemesek de boyle kazalar oluveriyor.

    YanıtlaSil
  3. sağlık olsun... daha nice güzellerini yaparsın Nilgün hanımcığım... bu haliyle de hoş görünüyor ama.. bol kırmızılı bir de... harika...
    güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. bence bu hali ile de çok güzel :) kırmızı hastası bir insan olarak bayıldım diyebilirim.. çok zevkli şeyler yapıyorsunuz wallai, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Yine bir yılbaşı konsepti, yine bir harika el emeği karşımızda :) Bir sürü olay atlatmış ama çok güzel ve şık olmaktan kurtulamamış. Ellerinize,emeğinize sağlık.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, hiç kaza geçirmiş gibi bir hali yok:)
    elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Yine harika..Ellerinize sağlık,kedinin yaramazlığına dair hiç bir iz yok,muhteşem valla.kırmızının güzelleştirmediği bir şey yok sanırım..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun.Ne yapalım böyle kazalar hepimizin başına geliyor maalesef.Sağlık olsun. Bahsetmeseniz hiç anlaşılır gibi değil,gayet güzel görünüyor.Ama siz bildiğiniz için sizi rahatsız ediyor,kendimden bilirim.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. girmeyeli yine çok güzel işler yapılmış.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. çıtır çıtır ekmekler, taze taze güzel haberlerle dolsun bu güzellik kırmızılı:)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Çılgınlığınız yatışmasın sakın, süper işler çıkıyor. Ne bilsin kedicik? Neyse ki toparlanamayacak kadar kırılmamış. Hiç belli değil. Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  14. şu kediciklerin de burnunu sokmadığı hiç bir yer yok:) çok geçmiş olsun...
    yine pek hoş olmuş... ellerinize sağlık...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  15. Ya sorma colettecim bu haftasonu şeyda söyleyince üzüldüm ama neyse ki toparlamışsınız. Güle güle kullan şekerim...

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş, içinde miss kokulu sıcacık ekmekler olsun, güzel bayram tebrikleri olsun, faturalar olmasın :)

    YanıtlaSil
  17. Maalesef kedi milleti çok meraklı oluyor ben huylarını bildiğim için onların erişebileceği yerlerde bişi bırakmıyorum.Burdan gördüğüm kadarıyla telafisi mümkün olmuş herzamanki gibi hem albenili hem işlevsel hemde kuşlu:) (kuş figürlü herşeye bayılıyorum) Elinize sağlık...Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sevgili komşum kediciğe kızılır mı hiç ? Şarkıları beğenmenize sevindim,sevgilerimle...
    Ayşecik hoşgeldin ! Maalesef oluyor böyle kazalar değil mi ?
    Sevgili Ruşen Hanımcığım,kırmızı aşkı sizde de vardı değil mi?
    Canım Turta Tadında Yaşamak,çook teşekkürler. Kırmızı olsun da değil mi ?
    Sevgili Tuğçe hoşgeldin :) Ne güzel yeni bir arkadaş daha kazandım :)
    Ah Sevgili Elişi defteri bir de bana sor :)))
    Sevgili Aktuelmoda haklısın kırmızı her yeri her şeyi enerjisiyle güzelleştiriyor .
    Sevgili pembe düşler,çok teşekkürler !
    Sevgili Güler,hoş geldin ! Ben de senin el işlerine bayıldım :)
    Nihalciğm teşekkürler ! Özletme kendini :)
    Meyra ne güzel temenni bu,çok teşekkür ederim canım !
    Bahar 006 canım ,çook teşekkür ederim !
    Nedret hanım ne bilsin tabii ki. Merak işte burnunu sokacak illa ki :)))
    Ayşimciğim kediler ve merak işte. Pembiş burunlarını her işe sokmasalar olmaz gerçekten de :)))
    Sebiciğim sorma bir anda ellerim buzz kesti .Bir kat daha hamur kabartma yapacaktım o anda vaz geçtim.
    Ah Filizciğim bayıldım temennine . Amin !

    YanıtlaSil
  19. çok güzel beklemenize değmiş harika bir çalışma yeni yıla hoş bir karşılama

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Gönül çok bekledim ama keşke o kaza olmasaydı. Neyse ,teşekkürler !

    YanıtlaSil
  21. Cok tatli, pek sevdim, hemde kirmizi :)

    YanıtlaSil
  22. Ayy nazar degmis nazarr.. ama cok cici olmuss.. gayet de iyi kurtailmis hic belli olmuyor gecirdigi macere bu guzel kutunun..

    YanıtlaSil
  23. söylemesen geçirdiği kaza belli bile değil coletteciğim,üzülme...
    yeni yıl heyecanı son sürat devam:)

    YanıtlaSil
  24. onları o meraklı burunlarının girmediği yer yok ki:))

    canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  25. harika olmus bu, yapan eller dert gormesin :)

    YanıtlaSil
  26. Atölyede christmas çılgınlığı almış başını gidiyor değil mi:) Elinize sağlık resimlere bakarken bunlar için ''aaa bunları ben neden görmedim'' demiştim sizinmiş demekki :)

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Sinejan'ım yine çok tatlısın :) Teşekkürler !
    Sevgili Kıtchen Witch,teşekkürler. Yine bir görünüp bir kaybolmak yok tamam mı ?
    Cepayna'm siz yabancı mınız? Söylemesem çatlardım :)))
    Hatice'm haklısın işte kedi milleti :)
    Sevgili Canboğazdan,hoşgeldiniz ! Teşekkür ederim,çok naziksiniz.

    YanıtlaSil
  28. ÇOK GÜZEL OLMUŞ TAM YENİ YIL RENKLERİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

    YanıtlaSil
  29. ellerinize sağlık, diğerleri gibi bu da çok güzel olmuş:) kırmızı çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  30. ya nedir bu batıya özeniş anlamıyorum.. kendi değerlerinizi bu kadar önemsiyormusunuz? bunu da çok merak ediyorum.. tam bir saçmalık ve rezalet..

    YanıtlaSil
  31. Mevdoş'um çook teşekkürler!
    Adsız keşke adınızı söyleseydiniz, o zaman ciddiyetinize inanırdım. Karşımda muhatap olmadığı için açıklama gereği de duymuyorum.

    YanıtlaSil
  32. Ece'm çok teşekkür ederim canım ! Yorumun kumanda panelimdeydi Oracıkta kalakalmış. Geciken yanıtım için kusura bakma lütfen !

    YanıtlaSil
  33. yine de değmiş.. çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  34. cok güzel olmus :)
    Sevgiler Polyanna

    buyumeyencocukk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Zeynep'im ve Pollyanna'm ikinize de çook teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  36. tek kelimeyle harika..
    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil