About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

30 Ekim 2011 Pazar

Örgü zamanı !

Kış  geldi ,yünleri şişleri uykudan uyandırmanın zamanı geldi.




Minikler soğuktan daha çok etkilenir,haydi o halde minik minik kazaklar bereler atkılar örelim.


Ya da evimize ... Demlik kılıfları çeşit çeşit çok da şekerler...
Kendimizi şımartalım biraz, çantalar eldivenler kazaklar berelerle şık ve sıcak bir kışa merhaba diyelim.

 Sevdiklerimize ellerimizle öreceğimiz sıcacık bir kazaktan daha güzel bir kış hediyesi düşünemiyorum ben !
Şimdilik bu görüntülerle idare edin,yakında ,çook yakında bitmeye çok az kalmış bir kazak ve ... ilk ahşap işlerimi görücüye çıkaracağım.
Tüm dostlara çok güzel bir pazar günü diliyorum. 

22 yorum:

  1. Yine çok hoş modeller. Artık elimizden tığ ve şiş düşmeyek bu gidişle:)

    İyi pazarlar!

    YanıtlaSil
  2. İyi pazarlar sevgili komşucuğum !

    YanıtlaSil
  3. resimler çok hoş.hele en son resim.merakle bekliyorum kazaklrı.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar içimi ısıttı, çantalara da ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok cici duruyor bende sevgilime kazak örüyorum eminim o da çok beğenecek :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel resimler içim açıldı :) kış deyince örgü iplerinin renklerinin sıcaklığı ile içim ısınıyor sevgiler:) paylaşım için de teşekkürler arkadaşım:))))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel modeller bunlar insan bir çırpıda hepsini yapmak istiyor.Ben biraz ateşli olduğum için kışın bile çorap giyemiyorum kazak desen ince olanlarından oda insanlar bu kadın delimi demesin diye yoksa çıplak çıkacağım dışarı öyle yani.Ama sevdiklerime örmek isterim.güzel bir pazar diliyorum goncanla elemanlarla.

    YanıtlaSil
  8. Bayılırım örgü örmeye, havalaırn ısınması ile parelel bu duygumda da ani artışlar gözlenir, ellerimin yüne ve şişe değirmeden geçirdiğim bir kış bilmemmm...

    YanıtlaSil
  9. O mini yün bavuluna bittim:) Ne kadar hoş duruyor. Paylaştığınız güzel modellerde de örgünün sıcaklığı içime işledi. Özellikle son fotoğraftaki kazak ne kadar hoş örülmüş ve süslenmiş. Hele o şirin paket fikrine bayıldım:)
    Sıradaki paylaşımlarınızı heyecanla bekliyor olacağım.
    Güzel bir pazar diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. çok hoş resimler özellikle birinciye bayıldım...
    size de iyi pazarlar! :)

    YanıtlaSil
  11. İkiz Bebek,yakında çok az kaldı. Sizi daha fazla meraklandırmayacağım,söz :)
    Cebimdeki renkler,ben de :)))
    ssdesignbutik hoşgeldin,ben de eminim ki ellerinle ördüğün için bayılacaktır!
    Uysalanne ,kış bende de aynı hisleri uyandırıyor. Sana da çok güzel günler arkadaşım !
    Mevdoş'um ne mutlu sana. Ben yazın çok terler kışın da çok üşürüm :)))
    Gülgün ben de ben de...
    Ayşın,ben de sizi motive etmek için yayınladım bu fotoğrafları ama senin zaten ihtiyacın yok,her daim motivasyonun yüksek :)
    Ruşen hanımcığım,valizde yünler pek hoş görünüyor gerçekten de. Size de iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  12. Ece'ye yazmişsınız,Kedili tabakları bekliyorum.Yünler de hakikaten muhteşem.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Dolunay hanım,sadece vernikleri kaldı tüm pazar çalıştım :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzeller :) Benim örgüyle aram pek yok ama yünlerle farklı şeyler yaptım ben de bu haftasonu *-* Örmesem de farklı amaçlara hitap edebiliyor :D Bu haftaiçi ben de blogumda yaptıklarımı paylaşacağım inşallah... Mutlu bir hafta dileklerimle...

    YanıtlaSil
  15. Resimleri gördükçe öresim geldi... Ama örme işini anneme bıraktım eli boş kalsın istemediği için :(
    Gene ne güzellikler çıkacak bakalım ellerinden beni çatlatacak :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzeller. senin güzellikleri de merakla bekliyorum:) sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ENYROSE adresimi değiştirdiğimin bilgisidir.
    Sizden ricam kumanda panelinden izlediğim blokları yönet den
    ENYROSE adresini izlemeyi durdurup
    Yine kumanda panelinden izlediğim bloklar Ekle
    http://pembeblogum.blogspot.com/ adresini ekleyerek beni takip edebilirsiniz.
    İlginiz için teşekkür ederim…

    YanıtlaSil
  18. İyi haftalar, dediğiniz gibi insanın eli durmuyor bu güzellikleri gördükçe, benimde bir kaç bitirdiğim örgü var yakında paylaşıcam, ve çifte bayramınızdan biri olan eşinizin doğum günü için de tebrikler, Allah uzun sağlıklı ömürler nasip etsin...

    Bu arada yarışma için desteğinize ihtiyacım var, bunu esirgemezseniz sevinirim.

    Sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  19. bu kış bende bir şeyler örmek istiyorum...
    yünümü aldım bile:)
    ördüklerini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum...
    güzel bir hafta diliyorum coletteciğim:)
    bu arada beyaz atölye kursu ile gelişmeleri merak ettiğimi de belirteyim:P

    YanıtlaSil
  20. marifetli bayanlar iş başında.. örgüden hiç anlamayan bir blogcu olarak size hayranım =)))

    YanıtlaSil
  21. geceleri giymesi için kızıma, süveter örsem bende.

    YanıtlaSil
  22. ahh örgüüüüüü özellikle ilk resimdeki valiz dolusu yünleri çok sevdimm :)

    YanıtlaSil