About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

22 Nisan 2011 Cuma

Cıvıl cıvıl bahar teksitilleri





Bahar gelince masa örtülerim de nevresim pike takımlarım da cıvıl cıvıl olsun isterim.Malum İzmir sıcak teksitiller çok yıkanıyor o nedenle 1-2 sezon sonunda renkleri soluyor -ya da ben sıkılıyorum-değiştirmek yenilemek istiyorum.
Days in Colors'ın 2011 ilkbahar - yaz koleksiyonunun renkleri desenleri harika gerçekten...Kendi evim için beğendiklerim bunlar ,siz farklı desen ve renkte olanlarına göz atmak isterseniz burada .
Not:Firmayla kesinlikle alakam yoktur, reklam yapmak adetim değildir ama bana armağan göndermek isterlerse seve seve kabul ederim :)

5 yorum:

  1. bahar geliyor ya içimde cıvıltılar, hele de böyle renkli kareler görünce hemen alışverişe gitmek istiyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  2. Nihayet bugün güneşli bir güne uyandık. Gerçi Ankara'da soğuk bir rüzgar var hala üşüyoruz ama aydınlık bir güne günaydın dedik bu sabah :) seçtiklerini çok beğendim ablacığım :) cıvıl cıvıl insana neşe veriyor.

    YanıtlaSil
  3. Days'in puantiyeli masa örtüsünün kırmızısınıda ben aldım yeni çok güzel kolleksiyonu gerçekten:) renkler cezbedici biz ne yapalım almayalımda değilmi ama;)

    YanıtlaSil
  4. days in colours'ın ürünlerini bende çok beğenirim.
    güzel seçimler yapmışsın çek beyendim. şimdiden güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. Mineciğim insanı baştan çıkarıyorlar değil mi?
    Yeşimciğim,her günün güneşli cıvıl cıvıl olsun !
    Meyra,güzel seçim,iyi günlerde kullan hatta daha fazlasını yap bize göster :)
    Zeynepciğim teşekkürler.Sadece seçtim :)

    YanıtlaSil