About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

20 Nisan 2011 Çarşamba

Bu evi beğendim




Monica  Borg ve Simon Michie çiftinin Essexdeki İskandinav tarzında  dekore ettikleri bu eve bayıldım.Ev aydınlık ,ferah ve oldukça konforlu.Açık şöminesiyle,el boyaması çam  mutfak dolaplarıyla ,masif ahşap parke zemindeki Türk halısıya kalbimi çalan bu ''cottage''da bilin bakalım ne eksik?
Görseller march 2011 HOMES&GARDENS 

15 yorum:

  1. dünya tatlıları tabii ki.. :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle doğru,Ruşen hanımcığım :)))

    YanıtlaSil
  3. beyazın hakim olduğu ortamlara bayılıyorum . dediğin gibi şekerlerde ortada dolaşsa hoş olurdu:)

    YanıtlaSil
  4. Keşkül,sütlaç,tarçın...Siz nasıl adlandırırsanız.
    Bence dost bir can.

    YanıtlaSil
  5. ayy çok güzel gerçektende bu ev insana huzur verir...

    YanıtlaSil
  6. beğenilmez mi böyle bir ev!!

    YanıtlaSil
  7. İnan bana, yorumlara daha hiç bakmadan 'kedi tabii ki:))' dedim gülerek. Ablacım; yarışma sürecinde bana sağladığın manevi destek ve moral için çok müteşekkirim. Başarını ve mutluluğunu paylaşanların her daim bol olsun inşallah. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. içim açıldı:))
    ne eksik? cevabı herkes vermiş...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Bu eve kedi çok yakışır :) bu arada bloguna bahar gelmiş ablacığım :) çok sevdim bu halini.

    YanıtlaSil
  10. Hatice,evet şekerler olmalı o evde:)
    Tülin hanım hepsi çok güzel ama bence Keşküllllll :D
    Sümeyye haklısın huzurlu bir ev.
    Buket bence de...
    Serapcığım canım kardeşim seninle gurur duyuyoruz biz,hele ki TV.de blog arkadaşlarından söz etmedin mi...
    CEPAYNA'm herkes bildi değil mi :D Sorum çok zordu halbuki .
    Yeşim teşekkürler canım,bahar şimdilik bloğumda yakında umarım her yerde...

    YanıtlaSil
  11. beyaz ı herşeyde heryerde severim..
    özenle döşenmiş bir ev..
    mutfağı beyendim ben..

    YanıtlaSil
  12. İngiliz'lerin Türk halı ve kilimlerini evlerinde kullanmayı seviyorlar, çok rastlıyorum, ne hoş :)

    YanıtlaSil
  13. valla gücüm olsa bütün eşyayı kapıya atıp herşeyi beyaz yapıcam ne kadar güzel bir ev ya

    YanıtlaSil
  14. colettecim bendede resim konusunda çok eksik var..elimden geldiğince internetten araştırmaya çalışıyorum ama böyle yayn yana iki üç resim nasıl gelir bilmiyorum..öğrenicez artık..

    YanıtlaSil
  15. Zeynepciğim,Mevdoş'um; beyaz modası tam gaz,eşyalarınızı beyaza boyayın gitsin :)
    Şehnazcığm picasa ile düzenliyorum canım,sen de yükle bigisayarına istersen,hemencecik yükleniyor.

    YanıtlaSil