About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

10 Mart 2011 Perşembe

Magnetini göster !











Günaydın sevgili dostlar.Bu gün hava dünkü kadar soğuk ama güneş gökyüzünde pırıl pırıl...
Bloglarımızda eski hareket kalmasa da üretmeye devam...
Bu fotoğraflar sizi birazcık gülümsettiyse hazır olun.Yeni bir etkinliğimiz var ;''Magnetini Göster''.Dünkü postumda benim sağlam kalan magnetlerimi paylaşmıştım,sıra sizde...Sevgili kitap cadısı ,sevgili CEPAYNASI ve sevgili pembe yastık mimledim siziiii!Haydi bakalım sıra sizde.
Pırıl pırıl aydınlık günler dileğimle...
Görsellerin çoğu milliyet 'ten

7 yorum:

  1. :) Fotoğraflara ve özellikle o pizzaya saldırmış kediye ayrıca bayıldım
    Mim imi kucaklayarak seve seve alıyorum akşam eve gider gitmez dolapta mağnet babında ne var ne yok hemen kucaklıyor ve yarın mim i yapıyorum :)
    Teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. yerim ben o pizzaya pti atanı canım yaa ,renkli ipleri ne kadar güzel o köşe ve örtü bayıldım anneciğim bana da koltuk örtüsü yapmıştı eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller bunlar çooookkk beğendim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım benim etkinliğe beni de dahil ettiğin için teşekkürler... Bugün yine blog'a girişte sorun yaşadım umarım biran evvel bu çilemiz biter...öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  5. Kitap cadısı bekliyorum.
    Mevdoş'um o renk renk yünlerin arasındaki kedi ne hoş değil mi?
    Hatice teşekkürler canım.
    Sebiciğim bekliyorum.Bu gün de alan adlı bloglar açılmıyor :( DEKOR GURU sayfasını açamadım.

    YanıtlaSil
  6. "düz duvara tırmanmak" neymiş anladım:)))

    mimimi aldım:))

    YanıtlaSil