About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

12 Mart 2011 Cumartesi

Birdy'nin Mimi :)

Şirin kız Birdy beni mimlemiş,ben de onu kıramadım işte yanıtlarım;




Hayalinizdeki meslek nedir?
Öğretmenliği çok severek yaptım ama bu gün iç mimarlık okurdum sanırım.Dekorasyon benim için bir tutku,çok seviyorum...


Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
L'ancome Trésor


Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
İkisi de uyar ama süt hiç içemem ben.Son yıllarda şeker de kullanmıyorum.




En en en önemli makyaj hileniz?


makyaj yapmayı bilmem ama güzel yapanlara imrenirim gerçekten.


Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
çok zormuş,1-Türkiye'de bilim insanı yetiştiren okulların Avrupa ve Amerikadakilerin olanaklarına  sahip olmasını isterdim,böylece pek çok yakınım başta oğlum ve kardeşim yurt dışına gitmek zorunda kalmazdı.
2-Ben ve sevdiklerim hiç hasta olmasın isterdim.
3-Sokakta yaşayan tüm canlıların insan ya da hayvan farketmez sıcacık birer yuvası olsun isterdim.


Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
sabahları çok iştahsız olurum,ikindi saatleri yani saat 5 gibi kuru yemiş,kek börek gibi atıştırmalıklar olabilir mi?


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Hi hi hiii !ben ve Hello Kity ,kırmızı olsun bari :)


Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Eşimin 40.doğum günümde aldığı pırlanta küpelerim- ki ben yalnızca gümüş takı severim -çünkü onlar çok özeldir.Asla pırlanta kadını olamadım.Elime geçen paralarla ya evime bir şeyler aldım ya da seyehata çıktım.


Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
sesim güzel olsaydı iyi olurdu.


Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
saç şekillendirme ve saç bakımı ürünlerim ,zira toplamda 3 kişiye yetecek kadar saça sahibim ve şu yatıştırıcı,şekillendirici falan filanları bulanlardan Allah razı olsun! 


Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?


hayır istemem korkarım !


Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)


fotoğraftaki yakışıklı :)Tanımayan var mı ?


Neden blog tutmaya başladınız?
paylaşma ve paylaşırken de ortak beğenilere ve düşüncelere sahip yeni dostlar edinme amacıyla.İyi ki de blog tutmaya başlamışım,her sabah heyacanla sizleri ziyaret etmek en büyük zevkim şimdilerde.


Birdy'm teşekkürler sana,ablanı anımsadığın için,merak edip okuyan olur mu bilmem . Ben de bu mimi yanıtlamayı dileyen herkese yolluyorum.İyi eğlenceler...









2 yorum:

  1. teşekkürler colette'im:)) valla ben merakla okudum, tahmin ettiğim gibi çıktı:)) pek sevdim. ben de gümüşe hastayım koca koca yüzükler.. tekrar teşekkürler. öptümm

    YanıtlaSil
  2. Coletteeeee, gizli aşkımız aynı kişiii, ikimizi de mi idare ediyoooor :))

    YanıtlaSil