About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

6 Ocak 2011 Perşembe

YENİ YIL VE HASTALIKLAR



Yeni yılın ilk postunda tüm dostlarıma ve onların dostlarına 2011 in sağlık mutluluk ve şans getirmesini diliyorum.30Aralık günü yazdığım postta grip olmaya başladığımdan ve halsizliğimden sözetmiştim.Ben çabuk toparladım ama eşim o kadar şanslı olamadı ne yazık ki düşmeyen ateş,öksürük ve halsizlik şikayetleri nedeniyle hafta başı gittiği doktordan bronşit olduğunu öğrenmiş ancak geçen hafta p.tesi gününden bu yana şikayetleri giderek artınca 1 ocak günü kendisini 9 Eylül Üniversitesi acil servisine götürdüm yapılan tetkikler sonucunda pinemoni(zatürre)tanısı kondu.Kendisi de hekim olan eşimi arkadaşları ziyarete gelip bir güzel de evde muayene ettiler ve yaklaşık 2 haftadır tedavi oluyor.Hekim arkadaşlarımızın hakkını ödeyemem her akşam geliyorlar muayene ediyorlar serum takıyorlar ilaçlarını kontrol ediyorlar.Bu sabah biraz toparlayınca ben de sizlerle paylaşmak istedim.


 Bende uyku ,evde de düzen kalmayınca pek fazla şey yapamadım bu hafta ama oturduğum saatlerde hepimizin bildiği basit ''hanım dilendi,bey beğendi''örneğiyle tamamen evdeki artık yünlerden yastık yüzü ördüm.Neredeyse bitti sayılır bu gün yarın birleştiririm.



Bu günlük benden bu kadar,kendinize çok iyi bakın unutmayın''her işin başı sağlık''
Kalın sağlıcakla...

22 yorum:

  1. Nilgün Hanım, o kadar kar havası istedik ama ne yazık ki bu hava bize kar manzarası gibi bir güzellik yaşatmak yerine hastalık getirdi:( Bizim ekipten bir arkadaşımız da yılbaşı ertesi hafif atlattı gribi neyseki. Eşinize de acil şifalar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. sevgili colette eşine acil şifalar diliyorum,sizinde yeni yılınız kutlu olsun,insanın sağlığı ve huzuru yerinde olsun herşey boş...yastık kılıfının renkleri de çok uyumlu olmuş,ellerinize sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok gecmis olsun size ve esinize, umarim biran once iyilesirsiniz..Bende yeni yila hastalikla merhaba dedim ve halen devam ediyor..Renklere bayildim cok guzel olmus,Saglikli, guzel bir 2011 gecirmemiz dilegiyle...Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Colettecim çok geçmiş olsun canım, sesin soluğun çıkmayınca bende merak etmiştim. umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer..aman dikkat!

    YanıtlaSil
  5. sevgili colette çok üzüldüm çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...bu arada örgünün adını bilmiyodum çok komik geldi bana:)) elinize sağlık bu kadar hastalığın telaşın içinde boş durmamışsınız..
    enerjiniz ve sağlığınız hep yüksek olsun..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili DEKORGURU ne yazık ki grip çok salgın,acil servise başvuranların neredeyse tamamında aynı şikayetler vardı.Arkadaşınıza çok geçmiş olmun,sizler de kendinize dikkat edin,sevgiler...
    Sevgili Ladygreenriver teşekkürler,gerçekten her şeyin başı sağlık.Sevgili alaçatı siz de son postunuzda gripten yakınıyordunuz,atlatamamışsınız,üzüldüm.Acil şifa dileklerimle sevgiler...
    Sebiciğim merak edilmek ne güzel,İzmir'de havalar çok değişken,sabah soğuktu az önce dışarı çıktım ,ter içinde döndüm.Sen de kendine ve Kaan Batu bebeğe çok dikkat et canım,sevgiler...
    Meyracığım,teşekkürler canım.Örgünün adını ben de Derya Baykal'dan öğrendiğimde çok komik gelmişti :)Örgü örmek nakış işlemek bana terapi gibi geliyor,boş duramıyorum işte.Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. Nilgün hanım, tekrar çok geçmiş olsun, inşallah çabuk toparlanır. Gerçi eşiniz hekim olmakla birlikte çevreniz ve tecrübeleriniz mutlaka gerekli müdahaleleri yapıyordur ama inanın, zencefil ve bal karışımı çok iyi geliyor, toz zencefil ile balı karıştırp günde üç kez alındığında bronşları temizliyor (muş) kızım tıbbi ve aromatik bitkiler yüksek okul mezunu. İnşallah çabuk iyileşir eşiniz, acil şifalar dileyerek geçmuş olsun diyorum, sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  8. Hobibox teşekkürler.Tabii denerim bitkilerin yararına ben de inanıyorum.İyi dilekleriniz için tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. çok çok geçmiş olsun
    bu son zamanlarda o kadar duyuyorumki zatürre olanları
    havalar bi tuhaf,bi sıcak bi soğuk derken anlamıyor insan nasıl hastalandığını
    acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Nilgüncüm, önce geçmiş olsun, umarım eşin de biran önce atlatır senin sevgin, ilgin sayesinde...
    Elişleri gerçekten insana terapi... Yastık yüzünde çok düzgün ve cici oluyor bu arada, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. canım çok geçmiş olsun.
    bu kış grip olanlarda zatürre teşhişi koyuluyor hep. acil şifalar canım.
    ______
    ellerine sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  12. Nilgün hanım merhaba..Hem geçmiş olsun hem de eşiniz için acil şifalar..Bu aralar heryerde zatürre duyuyorum malesef.Umarım biran önce toparlar.

    YanıtlaSil
  13. Canım arkadaşlarım güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Bu renkler ne güzel bi uyum içinde böyle. Yazlık verandaları için nefis..Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  15. eşinize çok çok geçmiş olsun, umarım kısa sürede iyileşir. yastık kılıfınızda çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. sevgiler :))

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun...umarım geçer biran önce...sevgiler ...sağlıklar...ben den ve oğlumdan

    YanıtlaSil
  17. eşinize çok geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşmesi dileği ile size de sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. cok gecmis olsum...bol saglikli gunler dilerim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun,umarım şimdi daha iyidir...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. merhabalar.sitenizi şimdi gördum güzele benziyor.takip edeceyim inşallah size şu hanim ördü bey beyendiyi sormak istiyorum nasıl örüldüyü deyilde diyer ipliye geçerken nasıl oluyor geçilen yer belli olmuyor?yazarsanız veya örerken gösterirseniz seviniçem.çünkü otür örgüleri çok seviyorum.hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Gül hoşgeldin.Sana tam üç kez yorum yazmayı denedim ama her defasında sunucu hatası diye yanıt geldiğinden başarılı olamadım.

    YanıtlaSil
  22. size çok zahmet olmuş hakkınızı helal edin.yorum ikikere gelmiş.anladım.bakalım başarabileçekmiyim çok sağolun.hayırlı günler.

    YanıtlaSil