About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

30 Aralık 2010 Perşembe

ARİFE


Bu gün yılbaşı arifesi dostlar ve ben ağır bir griple iki gündür savaşıyorum.Galip gelen ben olmalıyım çünkü yapacak çok işim var.Geçen hafta alış-verişimi tamamladım;armağan faslı tamam yani.Umarım yarın sabah çok iyi olurum da buzdolabında biraraya gelmeyi bekleyen malzemeler buluşur ve dostlarla küçük ama samimi toplantımızı yapabiliriz.
Yarın çok iyi olacağımı umut ediyor,yeni yılınızı şimdiden sevgi ve içtenlikle kutluyorum.Lütfen kendinize çok iyi bakın.

20 yorum:

  1. GEÇMİŞ OLSUN SAĞLIKLI VE MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  2. çam ağacı ve diğer süslemeler çok şık olmuş,geçmiş olsun dileklerimle mutlu ve sağlıklı yıl dilerim,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ablacığım çok geçmiş olsun. İnşallah yarın iyi olursun ve işlerini yapabilirsin. Yeni yıl, sana ve sevdiklerine bütün güzellikleri ve mutlulukları getirsin :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili Colette, en kısa zamanda iyileşmeni diliyorum canım. İnşallah yeni yıla sağlıklı gireriz.. Bu sıralar bende belimden ve her iki elimden fizik tedavisi alıyorum bu gün özellikle çok belim ağrıyor, biraz önce işyerindeki doktorlukta iğne yaptırdım. Herşeyin başı sağlık gerçekten.. Bloğun tam bir görsel şölen benim için içim açılıyor baktıkça. sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. canım çok geçmiş olsun
    sağlıkla sevgiyle ve tüm güzellikler gelsin yeniyıl. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Cok gecmis olsun, umarim yarin guzel bir gun gecirirsiniz sevdiklerinizle, Mutlu Yillar!..

    YanıtlaSil
  7. Colettecım güzel dileklerin için çok teşekkür ederiyorum, sana bıraktığın güzel yorum için. Süslemeler harika olmuş! Grip yarına geçer merak etme dualarım seninle. Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  8. mutlu sağlıklı yıllar dilerim ..her şey gönlünce olsun...sevgiyle sevgilerle kal ...(*-*)

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, en kısa zamanda galip gelmeniz diliyorum, sevgiler, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun umarım yarın sabah çok iyi bir şekilde uyanırsınız herşey çok güzel görünüyor MUTLU YILLAR...

    YanıtlaSil
  11. Nilgün Hanım geçmiş olsun. Yarına kadar iyileşip yeni yılı sağlıkla karşılamanızı dileriz. Yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun grip bu aralar çok salgın..
    yeni yılda sağlıklı huzurlu günler diliyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun.Yeni Yılın size ve sevdiklerinize sağlık,mutluluk,huzur,başarı getirmesini dilerim.Bloguma hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun.yeni yılda sağlıklı,güzel günler dilerim. sevgiler :))

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun. Tüm hastalıklar ve olumsuzluklar 2010'da kalsın.
    Yeni yılda ve sonrasında harika güzellikler diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun..herşeye rağmen mutlu ve sağlıklı bir sene olsun:))

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun,umarım şimdi iyisindir coletteciğim...
    ve mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  18. mutlu yıllar colettecim,kendine dikkat et.. öpüyorum

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun Nilgün hanımcığım, sevdiklerinizle birlikte çok güzel, mutlu bir 2011 diliyorum size...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Nilgün Ablacım, ancak yazabiliyorum herkese, kusura bakmayın. Geçmişler olsun, iyileşmişsindir umarım. Mutlu yıllar, sevgiler..

    YanıtlaSil