About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

22 Aralık 2010 Çarşamba

YENİ YIL HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR



Dün sandık sepet karıştırırken anneciğimin çeyizime yaptığı bu harika dantelleri buldum.Bir zamanlar vitrine,sehpa üstüne,neredeyse avizelere(!) dantel koyma modası vardı ya,işte o zamanlardan kalma...Motifler bana kar tanelerini anımsatınca kompozisyon da belli oldu:)Evde her köşeyi Yeni Yıl konseptiyle süslesem de bıkmıyorum.Bunun normal bir ruh hali olmasını umuduyla :D
Sevgiler tüm blog dostlarıma...

9 yorum:

  1. Ne güzel bir kompozisyon daha, bu bitki zaten Christmas çiçeği ya da Atatürk çiçeği diye anılıyor, onlarsız yılbaşı olmazdı...

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bloğun yeni temasına:)epeydir gelmemiştim içim açıldı resmen:)

    YanıtlaSil
  3. selamlar
    ne güzel bir sayfa böyle.meyra da bir yorumunuzdan izmirliyimi görünce hemen zıpladım sayfanıza :) bu arada İZmir de fotoğrafçılık kursu var,hemde birden fazla :)ihtiyaç olursa nereler olduğunu yazabilirim.sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Çoğunlukla tasarımarımı ve diktiklerimi paylaştığım bloguma beklerim

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. Annelerin kızlarına bıraktığı en özel miras bence...evimde dantel kullanmasam da annemin bana verdiği güzelim dantellerimi sevgiyle ve özenle saklıyorum...pofuduk annenin ellerinden ve yanaklarından sevgiyle öpüyorum...hürmetler ;)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili DEKOR GURU Atatürk çiçeğini ben de çok dekoratif buluyorum,yılbaşı süslemelerine çok yakışıyor gerçekten.
    Aylinciğim teşekkürler,daha sık beklerim o halde :)
    bir güzel çift fotoğrafçılık kurslarına katılmak istiyorum ve makinem da yolda ,gelir gelmez seninle iletişime geçebilirim.Teşekkür ederim.
    Keddy hoş geldin,bloğunun adı bile güzel,en kısa zamanda görüşmek üzere:)
    Sebiciğim teşekkürler canım,her zamanki gibi çook tatlısın.

    YanıtlaSil
  7. hım...
    dantel motiflerine hiç o gözle bakmamıştım:)
    gerçekten pek çoğu kar tanesine benzer....

    YanıtlaSil
  8. annneee hani evlenirken beğenip de almadığım şu dantel vardıya diye bir telefon açıyorum şimdi anneme:)
    nekadar yakışmış..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir köşe olmuş,bende bıkmıyorum bu süslerden...
    ama hayat böyle güzel geçiyor:))

    YanıtlaSil