About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

21 Aralık 2010 Salı

AYŞEGÜL'ÜN YENİ YIL ARMAĞANI






Canım Ayşegül'üm- ki kendileri biricik kardeşimin eşi olup aramızda sevgi saygı sonsuzdur -bana taaa Londra'dan yeni yıl armağanı yollamış.Cath Kidston hayranlığımı bilir o yüzden bana pek çok dekoratif fincan ,tabak ,bardak,çanta vs.almışlığı vardır ama bu kez turnayı ta gözünden vurmuş canım benim.Mutfağımdaki çilekli saatime uygun perdelik kumaş almış.  tık tık çok sevindim çoook...Daha diktiremeden sizlerle paylaşmak istedim.Allah herkese böyle kızkardeş nasip etsin.
Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın Nilgün hanımcığım,kumaş da saat de harika...

    YanıtlaSil
  2. :)) benim mutfak perdemin kumaşı ve saatimin aynısı, bu kadar olur :)) zevkler birmiş .)
    güle güle kullanılsınlar

    YanıtlaSil
  3. Ruşen hanımcığım teşekkürler.
    Ahucuğum kilometrelerin ne önemi var?Benzer zevkleri olan insanlar birbirlerini buluyorlar işte :)Teşekkürler canım,sen de iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. Nilgün ablacım iyi günlerde kullan çok şık :)

    YanıtlaSil
  5. Semy aksan koyamadım(!)teşekkürler canım.Size de tekrar geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Çok cici gözüküyor. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğendim hem saatini hemde yeni perdeni..
    güle güle kullan tatlım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. colettecim bunlar pek sewimliler, eminim senin evinde harika duracaklardır..iyi günlerde kullan canım..öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. nekadar güzel ondan kızkardeş diye bahsediyor olmanız..ahh cath kidston buralarda da olsa nasıl güzel hepsi..bigün toplaşıp ayşegüle mi gitsek bizi misafir edermi dersiniz:))
    perdenin son halini de merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  10. cath kidston hastalığına yakalanmış ve tedavisiz durumdayım renkleri desenleri bir harika:)) çok güzeller güle güle kullanın
    saatten bendede var zevlerimiz ortak gibi;)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili dostlar,içten yorumlarınız için teşekkürler...Umarsız Cath Kidston hastalığına yakalanmışlar birleşelim :)Ayşegül'e '' gel İzmir'e C.K.getirelim diyorum'' o da''tabii abla birlikte iflas edelim''diyor ama yorumlara bakarsak ,müşteri sıkıntısı çekmeyecek gibiyiz:D

    YanıtlaSil
  12. colette,
    çok güzeller:)
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil