About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

24 Temmuz 2010 Cumartesi

YAZLIK EVİNİZ İÇİN

Beni böyle sıcacık karşılayan bir evde sürprizlere her an hazırım...Yalnız bizim evde herkesin  anahtar ,gözlük gibi  ıvır zıvırını kolay kolay almaz bu kadarcık dresuar diye düşünüyorum:)Olsun kuşlar ne kadar sevimli bir baksanıza...




Mutfak aksesuarlarına hiç hayır diyemem.Bu rafa bayıldım,yapı marketlerde benzerini göremedim ne yazık ki.Ismarlama yaptırmak da tam kumar :(




















     



Banyonuz için sevimli depolama üniteleri;ne kadar yalın,ne kadar sevimliler öyle değil mi?Beyaz 20010 yılına kesinlikle damgasını vurdu.Bu yaz her yerde gördük beyazı ve tonlarını ama olsun çok güzel ve her renkle kolayca uyum sağlıyor.





Günün yorgunluğu bu yatakta atılır.Ben bu pembe yatak örtüsüne bayıldım...

4 yorum:

  1. Ben de bu eklediklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi, pek çok bayanın beğeneceğini dekorasyon modelleri bunlar...Yatak örtüsüne bende bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. İçim gitti bu ahşap mobilyalara. Aslında eskicileri dolaşıp bulmalı bunlardan, sonra bir güzel tamir edip boyamalı. Bu tip dolapları beğenmeyip atanlar çok, ben bir köy yerinde otururken ev sahibinin ahır deposunda nefis bir mutfak büfesi bulmuştum zavallı bir halde,yani camlı dolapları olan iki katlı gibi, içinde terekli filan, izniyle alıp temizleyip boyamıştım, mutfakta öyle güzel durmuştu ki, ama taşınırken alamadım tabii:((

    YanıtlaSil
  4. yine harika fikirler. okuma listemde fotoğrafa bakınca sizin postunuz olduğunu anlayabiliyorum artık :))

    YanıtlaSil