About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

3 Nisan 2010 Cumartesi

PATCWORK ÇANTALAR






Patcwork yapımı çok zahmetli ama çok ta zevkli bir uğraş biliyorsunuz.İnternette bu konuda pek çok gruba rastladıysam da İzmir'de Halk Eğitim'de bile yeterli talep olmadığından bazı seneler kurs açılamıyor.Ben patcwork yapmayı Singer kursunda öğrendim ve evde sürdürüyorum.Yukarıdaki çanta modellerinden bal peteği denilen modeli yatak örtüsü olarak yapıyorum -uzunca bir süredir-Yüzlerce motifi biraraya getirmek biraz zorladı beni.Neyse siz çantalara bakıp keyfini çıkarın.
Sevgiler...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder