About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

10 Temmuz 2019 Çarşamba

Nihayet koltuğum bitti

Merhaba yeniden !
Koltuğun yenilenme serüvenini anlatacaktım ama benden kaynaklanmayan sebepler yüzünden biraz uzadı , kısmet bu güneymiş ...

Evet ne diyordum? Bir önceki yayında annemden hatıra kalan bu bir çift koltuğu yenilemeye karar verdiğimi söylemiştim . Döşemecinin acil işleri (!) nedeniyle geciken kaplama işlemi nihayet tamamlandı ve dün itibariyle koltuklar evde yerini aldı. 


Size maliyet hesabı çıkaracağıma söz vermiştim değil mi? Kumaşı İzmir- Karabağlar ‘dan satın aldım, Boyalar ve yeni fırça için yaklaşık 50 lira ( boya bilgisi önceki kayıtta) eskitme pudrası çok az kullandım Atölye’de vardı para ödemedim, cila evde vardı fiyatını bilmiyorum ama siz kolayca öğrenebilirsiniz zaten , kumaş için 9 x 40 lira ve döşeme için de bir çift koltuğa 500 lira ödedim . Toplamda yaklaşık 1.200 liraya maloldu. Ucuz mu ? Hayır ama hatırası olan şeylerden hemen vazgeçemeyenler için çok çok değerli , gerisi önemsiz!

Sevgiyle kalın! 





16 yorum:

  1. Emeğinize ve sabrınıza sağlık. Anısı olan eşyalar, yeni kimlik kazanınca mekanların enerjisi değişiyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ve evet ucuza mal olmamış ama yine de mobilyacılarda yaptırsanız 2-3 katına mal olurdu. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok ama çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok iç açıcı olmuş renkler güle güle kullanın❤️❤️

    YanıtlaSil
  5. ne kadar hoş olmuş ellerinize sağlık güzel gümnlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. ayy harika olmuş... bazı şeylerin fiyatı olmaz... hele ki ruhu olan şeyler...
    anılarla yaşamak güzel vesselam... :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım, ellerine ve zevkine sağlık Nilgün Abla:)

    YanıtlaSil
  9. Hatıralara paha biçilebilir mi zaten? Gerçekten çok ama çok tatlı olmuş Nilgün hanımcım, sizin evin sıcacık ruhuna anneden de bir sıcaklık eklemiş. Nice tatlı anıları daha yaşatması dileğiyle ��

    YanıtlaSil
  10. Bir onceki yazidan beri sonucu merak ediyordum Nilgün ablacim, cok cok guzel olmus, rengine de desenlerine de bayildim. Hem hatirasi olan, hem emek verilmis, hem de baska yerde aynisini bulamayacaginiz size ozel bir koltuk, gule gule guzel gunlerde kullanin ☺️

    YanıtlaSil
  11. Her yönü ile harika olmuş. Elleriniz, gönlünüz sağ olsun. Güzel anılar ekleyerek sağlıkla ve huzurla kullanmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Ahh ne güzel olmuş, hatırası olduğu için değer, güle güle kullan sevgili Nilgün abla.
    Seni burada okudukça çok mutlu oluyorum <3
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Çok şık olmuş sonuç. Emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Bana böyle mavilerle gel!
    İçimde kocaman kocaman çiçekler açtı..
    Ne güzel anılara, aile yadigarlarına sahip çıkmak!Pamuk annen nurlarda uyusun Nilgün ablacım

    YanıtlaSil
  15. Evinizin dekoru ve yaptığınız çalışmalar çok güzel. Evinizde sağlıklı ve mutlu seneler geçirmenizi dileriz.

    Uzmanlar tarafından yazılan sağlıklı yaşam, diyet,kadınlarda besleneme,çocuk beslenmesi, erkeklerde beslenme, sporcularda beslenme, zayıflamak için öneriler gibi sağlık hakkında aradığınız her şeyi bulacağınız çok iyi bir web sitesini sizinle paylaşmak isterim. Linki google arama motoruna yapıştırılarak web sitesine ulaşabilirsiniz.

    Link: https://www.diyetuzmani.com.tr

    Web sitesini ziyaret ettiğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil