About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Evde yaz esintisi !




Yaz gecikince evde yazı hatırlatan objelere yer verme ihtiyacı hissetmedim. Zaten evimde yeşiller kırmızılar ve toprak renkleri ne kadar çoksa mavi obje de o kadar azdır.

Burçlara pek inanmamakta haksız mıyım ? Benim rengim mavi ,uğurlu taşım inci falanmış.
İnci takmayı pek sevmem ,jean pantolonlarımın dışında  başka mavi giysim de yokmuş meğer ...

Neyse ... Evlere yaz havası estirmenin en kolay ve ekonomik yolu "kendin yap ! " projeleridir. 
Malum Keşkül'üm hasta evden dışarı pek çıkamıyorum,hafta sonu oturdum ,boyadım ;karşısına geçtim " Ohhh,nihayet bizim eve de yaz geldi ! " dedim ...


Meraklısı daha önceki yayınlarımdan ahşap boyamayla ilgili pek çok bilgi edinebilir. Detaya girmeyeceğim. 

Malzemelerim; Cadence ultra marin, Cadence beyaz , paket ipi, kırmızı mavi beyaz boncuk . Deniz yıldızları da yol gösterdi tabii :)

Alta 2 kat  "ultra marin " rengini uyguladım.Mumladım,bir kat da beyaz sürdüm,zımpara yaptım. Stencil şablonuyla mavi balıklar yaptım,kulplarını paket ipiyle sardım,uçlarına boncuk bağladım. İki kat cilaladım !
Mavi balıklı rüzgar çanında da aynı yöntem uyguladım.

Mavi mavi,efil efil esintili bir hafta dilerim dostlarım. 
Kalın sağlıcakla!

31 yorum:

  1. Ablacım Keşkül tez zamanda iyileşsin inşallah. Yaptıkların o kadar güzel ki mutlukla, huzurla kullan. Çok öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacığım dualar yerine ulaşsın , Keşkül'üm çabucak iyi olsun inşallah !

      Sil
  2. Burnuma deniz kokusu geldi;yüzüme hafif bir meltem değdi vallahi! Ne güzel olmuş bu tepsi bayıldım, bayıldım.............

    (Burçlardan dem vurulsa; ooo mavi yanıma sittin sene yanaşmamalı ama gardrobun içinde mavi ve tonlarının olmadığı bir tane kıyafet var mı acaba??? )

    Bu güzellikler için bahane Keşkül olmasın; zaten dünya güzeli Keşkül' cük hiç hasta olmasın - hemen iyileşsin AMİN♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yayın olmuş, elinize sağlık, renklerin insanın içine işleyen tarafını ve yaz mevsiminin o güzel havasını buraya kadar iletti çalışmanız, çok beğendim, emeğinize sağlık, her zamanki gibi özenli, temiz ve yorucu detaylardan uzak duran tarafını seviyorum çalışmalarınızın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancığım yaz demek sadelik demek. Ruhum da bu aralar sakinlik istiyor herhalde :)
      Ben de senin her şeyini, ince zevkini , güzel yüreğini çok seviyorum. Öpüyorum !

      Sil
  4. bayıldım bayıldım harika bir tepsi olmuş, insan kullanmaya kıyamaz ama benim yerime içinde kendine bir şey ısmarla:)
    bu rengin adını bilmiyordum demek ultra marin miş adı not ettim!
    keşkül'ü de öperim..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş teşekkür ederim . Amaaan kullanalım gitsin sakla sakla nereye kadar değil mi ?
      Öperim !

      Sil
  5. Muhteşem olmuş! Mavi ve beyaz ne çok yakışır yaza..O minik balıklar uğur getirsin size. Keşkül'ün iyilik haberlerini bekliyorum sabırsızlıkla.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün tuvalete kendi gidip geldi komşucuğum. Bizim için çok büyük bir mutluluk kaynağı tabii ki bu kadarcık bir gelişme :)

      Sil
    2. Çok sevindim. Bence de önemli bir gelişme:)) Canım kızım benim.❤

      Sil
  6. Ellerine sağlık, ne güzel olmuşlar, cidden getirmişler yazı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E zorlamak lazım tabii . Gelmeye niyeti yoktu ama...

      Sil
  7. Misler gibi :) Serin serin... Ellerinize sağlık :)
    Keşkül'e de acil şifalar olsun, tez vakitte eski sağlığına kavuşsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Şu anda şiddetli bir yağmur dışarıda. Yazı hatırlatan tek şey çektiğiniz resimler. Yağmurun kokusu denizin kokusuna karıştı. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel olmuşlar maviş maviş.. Bizim Altınoluk için yapabilsem keşke... Gerçi hedefe kitlensem, kafaya koysam, malzemeleri toparlasam... Tamam dur bakalım heves ettim bir kere...
    Sen de güle güle kullan, bol keyifle...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nilgün,

    İşte benim en çok sevdiğim post. Mavi ve beyazın, ayrıca turkuaz ve kobalt(ultra marin) birlikteliğine hayranım. Ellerine sağlık çok güzel olmuş, mumla eskitmenin ayrı bir güzelliği var. Elimden gelse Ayşegül Hanım'ın evi gibi yaparım. Ancak, evimiz deniz kenarında değil. Bir parça göl manzaralı. Bunların ötesinde bahçemiz senin bahçen kadar çiçekli olmasa da (Maça-husky çim ve çiçek bırakmıyor)küçücük bahçede meyve ağaçlarımız var, anlayacağın oldukça yeşillik. Maça çimlerde jeolojik araştırmalar yapıyor, kuyu açıyor herhalde petrol arıyor. Çarşambadan itibaren İzmir ısınıyor. Kardeşim İzmir'de oturduğu için izliyorum. Maça'dan Keşküle çok selamlar. Umarım sağlığına kavuşur da bizleri sevindirir. Güzel insan, kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir tepsi. Gerçekten yazın geldiğini hissettirdi. İçinde buzlu meyve suları hayal ettirdi. Ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Süperrrrrrrrrr musmutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  13. Ancak oturulup seyredilir herhalde bu kadar güzel bir tepsi renklerde desende harika olmuş ellerine sağlık Nilgüncüğüm.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Keşkül de bir an önce iyileşir umarım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Yetenekli ve yaratıcı olunca harika olmuş, iyi günlerde keyifle kullanın pozitif enerjisiyle sevgi dolu arkadaşım . Keşküle sevindim ig okudum .😊 👍 ❤

    YanıtlaSil
  16. Sen yaparsan böyle olur. Güzel olur, zarif olur, yanında benim sevdiğim objeler olur... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık cidden çok güzel olmuş ;)) ben de uzun zamandır ahşap tepsi peşindeyim ama istediğim gibi bulamıyorum.Acaba kendim mi yapsam ben de sizin gibi ;))

    YanıtlaSil
  18. merhaba hemşehrim sizi takibe aldım bende bloğuma bekliyorum,
    http://rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Elinize sağlık çok hoş olmuş.Marin temalı ürünleri çok severim :))

    YanıtlaSil
  20. çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil