About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

2 Eylül 2014 Salı

Yaşasın Sonbahar !


Dün akşam bahçede hafifçe üşüdüm . Dizlerime battaniye örtüp sırtıma da ince bir hırka alınca anladım ki muhteşem sonbahar bizim buralara da gelmiş !
Bu yıl yaz hiç bitmeyecek sanmıştım. Geceleri rahat rahat uyumayı ,günde beş kez duş aldığım halde yine de yapış yapış olmayı hiç ama hiç sevmiyorum!


 Çınarcık da yapraklarına veda etmeye karar vermiş,bütünüyle çıplaklığını giyinmeden birkaç kare fotoğraflamak lazım ...


Koltuğun altındaki sarı kuyruğa dikkat !

Yedi kedinin hiçbiri bu sabah bana modellik etmek istemedi. Kedi milleti "otur ! " dedin mi oturmaz," gel ! " dedin mi gelmez ki ...
Neyse ki Colette bebek var,o bana her zaman seve seve poz verir...

Muhteşem bir salı ve muhteşem bir Sonbahar dilerim tüm Evini Sevenler'e !
Kalın sağlıcakla!

36 yorum:

  1. Orda oturarak kahve yudumlamak istedim:) o kediciklerden bi kaçı da gelmiş sev beni sev beni demekte işte öyle:))
    güzel sonbaharlar olsun..
    sevgiyle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve de olur çay da ... Sen yeter ki gel arkadaşım!
      Kedilere çok yüz verme, rahat bırakmazlar , bak baştan söyleyeyim :)

      Sil
  2. Nilgun abla bir ben geleyim gideyim sonra veda etsin ama yaz size. ben de iki kulac atsaydim denizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel Gülçinciğim yazın daha gidesi yok !
      Dün ,bu gün yine çok sıcaktı hava;sıcak ve nemli . Sizin oralar çoktaaan soğudu değil mi? Yağmur da varmış,kaloriferler bile yanmış .
      Ben burada yanarım,terlerim ;" öf püf " derim,sen orada üşürsün. Ne yapacaksın ,kimse memnun değil halinden :(

      Sil
  3. O köşede bir fotoğraf çekilebilir miyim :) nasıl güzel nasıl huzur dolu, bir de çay nasıl tatlı olur orada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Gözdeciğim.. Fotoğraf da çekilebilirsiniz,bir acı kahvemi de ikram edeyim size dilerseniz.

      Sil
  4. Nilgün Abla, kış da sonbahar da senin fotograf karelerinden güzel. Kırmızı da senin elinden çıkınca güzel, hic sevmediğim bir renk olan kırmızıya senin sayende sempati duymaya başladım. Yani diyecegim o ki o battaniyene bayıldım. Kocaman öpüyorum seni, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekinciğim teşekkür ederim tatlım. Ne bileyim kışa kırmızı rengi yakıştırıyorum. Hem içimi ısıtıyor hem de enerjim yükseliyor gibi geliyor bana...

      Sil
  5. ben o eve,o battaniyeye,o köşeye,bahçeye,aksesuarlara,evsahibine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacığım canımsın ya ! Mahcup ediyorsun beni :)

      Sil
  6. İnce battaniye sezonunu açtık bizde ve ben hiç şikayetçi değilim. Açık balkonda şortla oturup, üstüne ince hırka almak en büyük keyfim diyebilirim. :) Tadını çıkarmak en güzel Nilgün Ablacığım... Köşen harika olmuş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersinciğim yok sonbahar yine vazgeçti İzmir'e uğramadan geçecekmiş bu yıl da .
      İki gündür yine nasıl sıcak ,nasıl nemli bir hava var anlatamam. Oysa Sonbahar geldi diye bende bir heves bir heves görmeliydin :)

      Sil
  7. Ben de çok şaşırdım sonbaharın bu kadar çabuk gelmesine, yaz hiç bitmeyecek sanmıştım :( Şükür ki serin havalar geldi, tadını çıkarmalı bu güzel havaların, tıpkı sizin bahçedeki gibi :) O bebeği çok seviyorum, çok yakışmış yerine, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenciğim gelsin artık gelsin!
      Bıktım yapış yapış nemli yaz gecelerinden,uykuya hasret kaldım.
      Sinirli,huzursuz ve mutsuz ediyor bu havalar beni. Hadi gelsin artık sonbahar !
      Bebek de ben de seni çok öptük ♥

      Sil
  8. Sonbahar gelsin zaten artık Nilgün'cüğüm, yapış yapış sıcakları ben de hiç ama hiç sevmiyorum hatta karar verdim ben kesin Norveç vs. gibi bir yerde mutlu olabilirim. Ama paranın gözü çıksın nerede oralara gidecek para:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi Müjde? Ben eğer önceki hayat varsa kesin ya Kuzeyde bir yerlerdeydim ya da Rusya falan gibi karlı,kışlı bir yerde...
      Buradaki tüm sevdiklerim orada olacaksa parayı marayı boşver gidelim oralara :)))

      Sil
  9. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil
  10. Colette' nin eşliğinde çaldığınız sonbahar çanları; bazıları için yazın ve elbette onun üretimden uzak, tembel hatta hoppa günlerinin bittiğinin; tekrar bugüne ve rutine dönmek gerekliliğinin de çağrısı olmuş. Yazın bittiğine üzülenlerden peşinen özür dileyip "oh be" diyorum. Hatta Alpay' dan "Eylül' de Gel" şarkısı arka fonda, şu an keyiften gerim gerim gerilmekteyim şahsen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nurdan Hanımcığım ah!!!
      Bilirim siz de bencileyin kış insanısınız. Gelsin serin havalar,yağmur yağsın biraz toprak kurudu. Kar hele ...
      Ah diyorum ahhh!!!

      Sil
  11. Evet canım, nihayet sonbahar!
    Sağlıkla inşAllah.

    YanıtlaSil
  12. Baharın sonu da İlk i de süper mevsimler:)) diğer ikisi daha az olsa ne güzel olurdu:))))
    sarı kuruk ve diğer kuyruk sahiplerin ve annelerine kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama Haticeciğim,az yaz çok bahar . En ideali bu. İsteyene de biraz kar olsun ama değil mi?

      Sil
  13. Çok güzeldir şimdi sizin oralar, eminim yazdan bile daha keyiflidir... Doğanın içinde, yapraklar sararacak, hafif serinlik ohhh hayali bile güzel geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim burada baharlar yazdan çok çok daha keyifli gerçekten ama yaz geri döndü yine :(

      Sil
  14. nilgün hanımcığım.....evinize bir gün gelirsem köşeler benim.ohhh mis gibi O ağacın altına bayıldım.ahh nilgün hanımcığım..şimdiye çoktan tanışmıştık..izmire ben çok gelir ,giderdim.bu kadar uzun hiç olmazdı..ama ne yapalım annaemin sağlığı daha önemli...inşallah ileri yıllarda allah nasip eder...diyorum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanımcığım kısmet işte... Belki bu bloglar vesile olur da sonraki gelişinizde yüzyüze görüşür konuşur,birbirimizi yakından tanıma fırsatı buluruz. Sizi kolay kolay bırakmam ama bilesiniz .
      Sevgilerimle...

      Sil
  15. En sevdiğim mevsim:)) Romantik, tatlı esintili, hoş renklerle bezeli sonbahar!

    Daha burada hissedilmese de yakındır.. Enfes bir sonbaharı sağlıkla yaşamanız dileği ile.

    O sarı kuyruğun kime ait olduğunu biliyorum. Şeker şey:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum,bizim gibi iflah olmaz romantiklere göre değil değil zaten uzayan sıcak yaz günleri .
      Sonbaharın tatlı esintisi,doğada seyrine doyum olmayan sarılar,kızıllar ve demli bir bardak çay eşliğinde yapılan uzun uzuuun sohbetler... Bunlar varken ne yapayım üretimsiz,tembel yaz günlerini ben ?

      Sarı kuruk ve diğerleri sizin kuyruklulara selam ediyorlar :)

      Sil
  16. O köşede ne de güzel kitap okunur... :))

    YanıtlaSil
  17. sevgili öğretmenim hayata bakışınız,enerjiniz evinize de bahçenize de yansımış...bizim oraları ne güzel resimliyorsunuz...genç bir öğretmen olarak emekli olduğumda hayata sizin baktığınız yerden bakmayı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili meslekdaşım dilerim gönlünüzden geçenler gerçek olur!
      Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  18. günaydın
    21 eylül blogger buluşmamıza beklerim
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/21-eylul-2014de-blogger-cay.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fidan hanımcığım o tarihlerde Ankara'da olacağım için ne yazık ki katılmam mümkün değil. Davetiniz için çok teşekkür ederim,sevgiler...

      Sil