About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

1 Haziran 2014 Pazar

Hayattan rengi alın geriye ne kalır ki?

Renkli bir ev,renkli bahçe,çiçekler,kelebekler ,kumaşlar, yünler, iplikler... Her ne olursa olsun rengarenk bir dünyayı seviyorum ben!

 

Renk renk kuş evlerine de bayılıyorum. Ağaçlara astıklarım haricinde evde sehpa üstleri ,dolaplar kuş evleri  dolu. En güzellerini de Paşabahçe ve Mudo 'da buluyorum. Bir ara pek çok kuş evi boyamıştım bunlardan yalnızca bir tanesi elimde kaldı. Ne yapayım eşe dosta armağan vermeyi çok seviyorum ...


Mayıs Nisan gibi davranmaya karar verince,üstüne üstlük hava serin ve yağışlı olunca ev içinde geçirilen zaman artıyor.
Benim gibi bahçe mevsiminin açılmasını dört gözle bekleyen ev halkı (!) sıkıntıdan ne yapacağını bilemez halde birbirlerine sardı. Tagaddi sokakta geçirdiği uzun yılların etkisiyle biraz hırçın bir kedi,Keşkül ise yumuşak başlı Labrador  ırkının  halis muhlis temsilcisi. Garibim gıkını  çıkarmadan sabırla Tagaddi'nin şımarık hallerine katlanıyor. Baktık bu pazar da evdeyiz,öğleden sonra yüzünü azıcık gösteren güneşe aldanıp  "bari kendimizi bahçeye atalım !" dedik.



Kirazın en güzel zamanı ,bol bol yemeli, ( bol bol  derken bir porsiyon  kiraz sadece 12 adet ,hepsi o kadar  abartmamak lazım tabii ) 
Hem bu meyvenin yararları saymakla bitmez... 
Benim bir kiraz tutkunu olduğumu söylemiş miydim?


Huysuz tekir - evet kabul ediyorum huysuz ama dünyanın en güzel tekiri- Tagaddi hanım salıncak keyfi yapmaya bayılıyor. Aslında tüm kediler salıncağa bayılıyor ama şu anda hepsi bahçenin kuytu köşelerinde şekerleme yapmakla meşgul olduklarından  buranın keyfini Tagaddi ile Keşkül sürüyor....

Şimdilik bizim evden haberler bunlar. Buralara pek sık uğrayamaz oldum ama sanmayın ki yazmaktan sıkıldım ,biraz ara vermek iyi geldi gibi... Kaldığım yerden devam etmek üzere ...

Yine buradayım ,
Kalın sağlıcakla!

35 yorum:

  1. Renkleri ben de seviyorum. Balkonda açan çiçekler renkli olunca balkonun terasın havası değişiyor. Bol renkli günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde hayatınızdaki renkler hiç solmasın ! Size de bol renkli günler...

      Sil
  2. sevgiler,
    güzelliklerini görmek iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni ve güler yüzlü yorumlarını burada görmek de çok güzel Havvacığım!

      Sil
  3. Ahhh onun o salıncaktaki pozunu yerim ben yaaa maşallah ona :) Dünyanın en güzel tekirine benden kocaman öpücükler. Pek de masum göründü gözüme ama benim hiiiç huysuzluk emaresi göstermiyor gibi:) O minik kuş evleri de çok güzelmiş. Kuş olup içinde yaşayasım geldi bir an. Kiraz benim de en sevdiğim yaz meyvesidir. Ama ahhh o bir porsiyon ne azmış, ben sanırım bir seferde 5 porsiyon falan yiyorumdur:( Bu sene henüz bir defa yiyebildim umarım İzmire gelince bol bol yeriz..
    Fotoğraflar yine her zamanki gibi içimi açtı, huzur doldum. Salıncakta sallanma isteği de cabası, çocukluktan beri severim.
    Mutlu haftalarınız olsun. Tagaddi ve keşküle taaa buralardan kocaman sevgi yumakları yolluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacığım önceki yazıma bıraktığın yorumu yanıtlayamadım toptan yorum yazsam olur mu?
      Canım ben teras mobilyalarımı Tchibo'nun internet sitesinden aldım. Çok da memnunum.Kızlar bu bahar bahçenin tadını pek çıkaramadılar hava soğuk olunca biz bahçeye çıkamadık,onlar da her an bizimle olmayı sevdikleri için yalnız başlarına bahçeye çıkmıyorlar. Keşkül hele nasıl köpektir anlamadım hep evde baş köşede olmayı seviyor.
      Yazın en güzel yanı bol bol meyva olması ama kiraz başımın tacıdır ,masum sandığım kirazın bir porsiyonundaki kaloriyi öğrenince de epey moralim bozuldu :( Canım İzmir'e gelince zamanın olursa haberleşelim de karşılıklı bir kahve içelim olur mu? Öpüyorum çok!

      Sil
    2. Teşekkür ederim cevap içinnnn:) Teras mobilyalarınızı gerçekten sevdim çok:) Tchibo yu da seviyorum evet çok güzel ürünleri oluyor. İnternetten görüyorum bende ama büyük mobilya olunca almaya çekiniyorum biraz ama demek ki sorun olmuyor alınabiliyor. Bahçe ürünlerine bakıyorum Tchibo'nun zaman zaman bayılıyorum. Belki ben de bir deneme yaparım internet sitesinden:)
      Havalar artık güzel olsun diye dua edip duruyorum, hele geldiğimizde yağmurlu falan olursa izmir ahhh ne kadar üzülürüm. Lütfen yağmasın:( Hem kızlar da böylece bol bol güneşin keyfini çıkartabilirler ne güzel, onlar da yazı özlemiştir.
      Yazın kesinlikle en güzel yanı meyveleri. Oradaki meyveler offff nasıl da güzeldir, bir de tabi sebzeyi, yeşili özlüyorum. Roka semizotu deniz börülcesi en çok özlediklerim bir de dut erik burada olmadığından özlüyorum böğürtlen de tabi:):)
      Geldiğimde haber vereceğim size. Çok sevinirim ben de bir kahve içebilirsek çok mutlu olurum:)
      Ben de öpüyorum kocaman
      Sevgiler selamlar

      Sil
  4. Evde olduğumuz günler bizde deliriyoruz artık gelsin şu yaz değil mi? Bu arada hep aklımda olan bir şeyi sen yazdın Nilgün.. Bu kuş evlerine bende bayılıyorum ama kuşlar gelip yuva yapar ve bizimde kuş avcısı Hestia'ya hediye vermiş gibi oluruz diye çok korkuyorum.. Bahçeye asıyormusun sen bunları, yoksa içerdeler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülcüğüm bahçede kuş evlerimiz var ama bahçeye kuşlar gelmiyor neyse ki ... Neyse ki diyorum önceleri Tagaddi bahçe kedisiyken çok avcıydı ben de çok üzülüyordum sonra sonra kuşlar mı akıllandı bizimkiler mi kuru mamanın rahatına alıştı bilmem kuş katliamı durdu .

      Sil
  5. Hocam Keşkül'ün burnunun üstüne ne oldu , bir iz var sanki :( Tagaddi bir şey yapmamıştır inşallah , canım Keşkülüm yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim Keşkül strese girince burnunu çok yalıyor ve yara yapıyor maalesef:( Bu ara yine pek bi stresli nedense ...

      Sil
  6. Renginiz hiç eksilmesin .Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ! Hepimizin içindeki renkler hiç solmasın inşallah !

      Sil
  7. TATLI YAZILARINIZI MASALIMSI EVİNİZİ BİR BİRİNDEN ŞAHANE İŞLERİNİZİ...ASIL OLAN SİZİ ÇOK ÖZLEDİK:)SEFALAR GETİRDİNİZ GÖNLÜMÜZE...KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kadar tatlısınız! Beni ne çok mutlu ettiniz,siz de çok mutlu olun e mi?
      Mutluluklar sokağı blog adını oldum bittim çok sevdim zaten ♥

      Sil
  8. hayatından ve ruhundan renklerin eksik olmasın Sevgili Colette. Yaz halleri gelsin artık. Hepimiz çok sıkıldık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Juliette inan ki ben de yazı dört gözle bekler oldum. Sıcaktan nefret etmem rağmen ...
      İçimizdeki renkler hiç solmasın ,amin arkadaşım güzel dileklerine ,amin!

      Sil
  9. Salincaga ben de bayilirim. Yoksa ben de mi bir kediyim : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah hah ha! Bütün kadınların içinde bir kedi vardır Sedenciğim :)))

      Sil
  10. süper kareler bunlar, zevkli içi açıcı ve enfes ötesi,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sebuş karelere bakan gözler güzel yoksa etrafta renk çoook ; bakmayı bilen gözlerinize sağlık!

      Sil
  11. ne kadar güzel bir geri dönüştür bu, sizin de yüreğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  12. sevgili colette. ne güzel kareler böyle tam benlik, rengarek, bahçe, kelebekler, teneke kutular (özelikle bayıldım desenine ) kuş evi, can dostlar, insan daha ne isterki,..çok şanslısınız vesselam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güliz sağlıklı olduğum için ,güzellikleri görebilecek yüreğe sahip olduğum için çok şanslıyım. Haklısınız ... Siz de burada olup da kuşlara,çiçeklere yüreğinizi açtığınız için belli ki çok güzel bir insansınız. İyi ki varsınız,ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler...

      Sil
  13. Oh içim açıldı fotoğraflara bakınca, bahçe ne güzel, bahçe sakinleri de pek memnun hallerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fadiş bahçe halinden memnun zira bakanı var ,bahçe sakinleri de öyle :)))
      Güzel ziyaretiniz için teşekkürler!

      Sil
  14. nilgün hanımcığım... sizin bütün renklerinize,,keşküle, tagaddiye,salıncağa,bahçeye çaydanlığın kılıfının örgü olmasına ,bardak atlığınının renklerine ,teneke kutunun çiçek desenine bayıldım.zevkli düzenli uyumlu sevgi dolu nilgün hanım daha ne olsun.(maşallah)sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emel hanımcığım siz buraya uğrayınca ,güzel yorumlarınızı okuyunca nasıl mutlu oluyorum anlatamam...
      Sevgiyle kalın daima...

      Sil
  15. Soğuk ve yağmurlu bir günün sonunda sıcacık paylaşımlarınız içimi ısıttı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Gezgin,hava hala yağmurlu ve serin ama olsun yazın çok arayacağız bu günleri değil mi?
      İyi ki uğradınız buralara sizin sıcacık yorumunuz da benim yüreğimi ısıttı.
      Sevgiler...

      Sil
  16. Senin evine, bahçene bakınca, nasıl güzel bir enerji ile doluyorum anlatamam. Sıcacık bir güneşe yüzümü dönmüşüm gibi, gözlerimi kısarak bakıyorum bazen.
    Yine içim açıldı.
    Kuş evlerine bayıldım. Bir tane bende boyamıştım, hediye verdim gitti sende görünce, hemen bir tane daha alıp boyayasım geldi.
    Huzurun artarak devam etsin Nilgüncüm, teşekkür ederim bu güzel görüntüler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi güzel,dili tatlı kadın ,sen buraya uğrayınca aydınlanmıştır sayfa yoksa inan bana bu gün de hava bulutlu ve oldukça serin !
      Huzurumuz daim olsun,çevremizdeki herkesin yüzü hep gülsün !

      Sil
  17. sevgili colette, senin o tatlı dilinden yazdıklarını daha sıklıkla görememek üzüyor, beni blog dostluğu da bu olsa gerek merakla sayfana bakıyorum her sabah, paylaşmak çoğaltıyor hepimizi ne çok şey öğreniyoruz, mutluluklarımızla mutlu oluyoruz, kısaca özlüyorum. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. hayattan rengi alsalar heralde benim ruhumu söküp almış olurlar... ayyyy korkulu rüya gibi düşünemiyorum bile. Bu arada Keşkül'ün resmen fanatiğiyim. O bakışlar nedir öyle. Bayılırım... Ama tekirlere karşı da feci halde zaafım var. Oğluma 7 aylık hamileyken bir petshop'da ufacık bir tekir paçalarımdan başlayıp yukarı kadar tırmanıp boynuma girip uyumuştu. O gün bu gündür hastayım. Yazık ki dükkan sahibi tekiri bana vermemişti :(

    YanıtlaSil
  19. renkler hele de bu mevsimde öyle güzel ki , nereye baksan umut , nereye baksan güzel...

    YanıtlaSil