About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

4 Ağustos 2013 Pazar

Bayrama doğru...




Bayramları seviyorum. Çocukken de çok severdim şimdi de çok seviyorum.

Bayramlar küçük ailemizin kavuşması demek, özlemin kısa bir mola vermesi, kalabalık sofrada saatler süren bol kahkahalı yemekler demek...

Artık kulakları ağır işiten anneme her şeyi bir kez daha yüksek sesle anlatmak, yanlış anladıklarına gülüp O'nu tatlı tatlı kızdırmak, artık ailenin büyüğü ben olduğum için içi biraz burularak  ama daha çok da gururlanarak  her hareketimi göz ucuyla takip ettiğini bildiğimden hizmette kusur etmeyeyim derken tatlı tatlı yorulmam demek..

Bayramları seviyorum dedim ya bizim bayramımız başladı bile...
Evimize gurbet kuşları kondu. Belki bir süre buralara uğrayamam.

Sizlere bizim evden bu akşama ait karelerle şimdiden "İyi Bayramlar " dilerim.

Dilerim bu bayram," bayram ruhuna yakışır"  bir şekilde kutlanır. Küsler barışır, büyükler küçükleri bağışlar ,küçükler büyüklerinin elini öper, hayır dualarını alırlar. Bakarsınız savaşlar bile son bulur! Bayrama yakışan da budur... Gerisi hikaye!

İyi bayramlar!

23 yorum:

  1. ne kadar güzel ifade etmişsiniz,size de iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar colette'cim :)
    Ellerin(iz)den öptüm varsay bayram sabahı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm Ella'm!
      Mendiline harçlığını koydum bak:)

      Sil
  3. Ne güzel :)
    Sizin Bayramınız başlamış bile, ne mutlusunuzdur şimdi :)
    Bayram günü gelip elinizi öpmeyi harçlığımı ve mendilimi alıp geri dönmeyi ne çok isterdim :)
    Bu bayramda olmadı bakalım hangi bayrama artık :)
    Günleriniz güzel geçsin, neşeli geçsin colette Ablacığım, öpüyorum ellerinizden.

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden iyi bayramlar, tatlı anılarınıza daha da tatlılarını katacağınız bir bayram diliyorum tüm aile bir arada...

    YanıtlaSil
  5. Bayram benim için kavuşmak demek,hasret gidermek,sevdiklerime bir kez daha sarılabilmek,Ege'nin güzel havasını koklamak,toprağımda olmanın huzuru...Bu yüzden bayramı bekleyemeden başlar heyecanım,sabırsızlığım.Valizim bir hafta öncesinden gözümün önündedir.Planlar yapılır,günler geriye sayılır...Bir yazı okumuştum,dışarıdaki her İzmirli bir gün döneceğini düşünerek yaşar diye...Çok doğru,kısmet olur da emekliliği görürsem ben de döneceğim:))Baldan tatlı bir bayram diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Şimdiden o zaman iyi bayramlar colette'cim :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bayram şekerimi alıp sevgiler yolluyorum siz güzel insanlara
    :))
    İyi bayramlar olsun cümleten

    YanıtlaSil
  8. Bayram ateşi fenerlerin içinde yakılmış bile...
    O ateşin cazibesine tabii ki ne börtü böcek ne de gurbetçiler karşı koyabilir...

    Ağzımın içinde şekerpare tadı var, burnumda da mis gibi kahve kokusu... Niyeyse?

    YanıtlaSil
  9. Amanııın... ne şeker kuşevleri onlar öyleeee, ben de yapmalıyım... yapmalıyım...yapmalıyım :))))
    Gönlünce geçecek bir bayram dileğiyle kucaaaak dolusu sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  10. Gözünüz aydın,ne güzeldir evin içi şimdi,keyifli anılar biriksin inş.bu bayramda,
    sevgilerimle,
    şeri...

    YanıtlaSil
  11. KURBET KUŞUNUN BİRİ DAHA KONDU PENCERENİZE TELAŞINIZ VAR ...AMA GÖNLÜNÜZDE BİR O KADAR GÜZEL Kİ BAYRAMLAŞMAYA GELDİM NİCE BAYRAMLARI GÖRMEK UMUDUYLA...SEVGİLERİMLE BÜTÜN YAZILARINI BAYRAM ŞEKERİ TADINDA TAKİP ETTİREN HANIMEFENDİYE

    YanıtlaSil
  12. Gözün aydın ablacigim.Gurbet kuşları döndü demişsin.Bayramını gönülden tebrik ederim.Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  13. gözünüz aydın... sizin evde bayram başlamış şimdiden... ne güzel...
    musssmutlu bayramlar!

    YanıtlaSil
  14. Gözünüz aydın Nilgün hanımcığım,iyi bayramlar keyifli anlar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. iyi bayramlar ablacığım :)

    YanıtlaSil
  16. Gozunuz aydin Nilgun abla :) Iyi bayramlar :)
    En icten sevgilerimi gonderiyorum..

    YanıtlaSil
  17. hayırlı bayramlar dilerim inşallah sevdiklerinizle:D

    YanıtlaSil
  18. canim arkadasim,,,blogdasim,,ogretmenim
    gurbet kuslarina cokmu cok sevindim...onlarada gonul dolusu selamlar,,sevgiler
    yanlis anlamadimsa guzel balkon yarismasinda ikincisiiiiiiiiin
    dogrumu?

    YanıtlaSil
  19. İyi bayramlar!
    Sizin de bayramınız keyifli ve sevdiklerinizle beraber olsun!

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı bayramlar Nilgün Hanım.

    YanıtlaSil
  21. Bayramlarınız hep böyle güzel geçsin inşallah canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil