About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Blog Dayanışması için gün bu gündür...

Bir blog arkadaşımızın bu gün bizim desteğimize ihtiyacı var. Onu yalnız bırakmayalım ve tüm iyi dileklerimizi ,dualarımızı bu gün O'na gönderelim olur mu?




Ziyaret etmek isterseniz İdille Hayat Devam Ediyor

16 yorum:

  1. Allah şifa versin!!
    Yüce Allahım eğer senin gözünde yaptığım tek bir ibadetin bir kum tanesi kadar kıymeti varsa, bu güzel anneyi yavrusuna bağışla!
    Allah güç, kuvvet, yaşam sevinci, sağlık versin bu güçlü anneye.

    YanıtlaSil
  2. Ziyaret ettim coletteciğim, çok üzüldüm, inşallah en kısa zamanda iyileşir, Allah çocuğuna, ailesine bağışlasın. Aminnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyordum bu Bloğu, siz söyleyince öğrenmiş oldum. Onun neler hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum, o kötü düşüncelerinden sıyrılması için elimden gelen her şeyi yapacağım. Buna vesile olduğunuz için size de teşekkür ederim Nilgün Ablacığım.

    YanıtlaSil
  4. Diliyorum İdille Hayat hep devam etsin, hastalığın son uğraması olsun bu, tez zamanda iyileşsin annesi, İdil de üzülmesin, dualarımın içine kattım İdil'in Annesini, onunla birlikte şifa bekleyen bütün anneleri...

    YanıtlaSil
  5. ne yazsam bilemedim colette ama bizi de haberdar ettigin icin cok sagol. kesinlikle destek zamani. insallah bir an once hersey yoluna girer. ben yine gidecegim bloga ve bu sefer yazi da yazabilecegim umarim. cok sagol!

    YanıtlaSil
  6. Bu dua, iyi niyet köprüsüne vesile olduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Allah acil şifa versin.
    Tüm dualarım ve iyi dileklerimle yanlarındayım.Hemen ziyaret edeceğim..

    YanıtlaSil
  8. Değerli arkadaşım öncelikle güçlü bir moralle,sevdiklerinizle birlikte yaşama sıkı sıkı sarılmanızı,bir an önce sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.Her şeye rağmen hayat çok güzel,Dualarımızı esirgemeyiz,kim bilir kimin duası kabul olur.Güzel haberlerinizi almak ümidiyle sevgiler gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
  9. Kocaman güzel yüreğine bir öpücük canım benim. Rabbim sevgili İdiliyle yürüyebileceği uzun yıllar nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili öğretmenim, ben Ayşen. Böyle bir etkinliği Begonvilli evle birlikte başlatmanız beni tarifsiz mutlu etti. Sizi hiç ziyaret etmemiştim ben de çok şey kaçırmışım:(
    Cennetten beni gözeten emekli öğretmen bir babanın kızı, yeni emekli bir öğretmenin görümcesi olarak sizi sımsıkı kucaklıyor ve öpüyorum.Bu duaların bana ulaşmasını sağladığınız için Allah sizden de razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşen ben de sevgili İsmet hanım sayesinde tanıştım seninle.
      Güçlü bir kadın,sevecen bir anne,mükemmel bir eşle karşılaştım okudukça. Biliyorum ve inanıyorum ki arkadaşlığımız çok uzun yıllar sürecek,birbirimizin güzel haberlerini aldıkça mutlu olacağız.
      Bunca iyi insanın güzel duaları sana ulaşacak ve iyi olacaksın!
      Sevgiyle kal!

      Sil
  11. allahım acil şifalar versin rabbim , dua edelim bol bol dua edelim

    YanıtlaSil
  12. geçen gün ben de yine sizinki gibi ilk kez okuduğum bir blog sayesinde keşfettim ve hislerimi paylaştım
    moral bence herşeyi yenebilmek adına engel tanımayan bir mücadele aracı
    umarım kelimelerimiz iyileştirmeye yeter!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. sizin bloğunuz sayesinde öğrendim allah acil şifalar versin dualarımız idil hanımla

    YanıtlaSil