About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

26 Aralık 2012 Çarşamba

MUTFAK PENCERELERİNİN ÖNÜ









Ah bakmasanız da tezgaha zıplasam !

Ben mutfak penceremin önünde alet edavat ,ıvır zıvır istemem."  Evin derlenip toplanması zaten çok zamanımı alıyor bari pencereler boş kalsın !" derdim bu görsellere rastlayana kadar. Cama yapılan süslemeler daha sonra nasıl temizlenir bilemem ama ben bu haliyle onlara bayıldım!

Ahhh Pinterest ah! Sende kayboluyorum !
Sahi siz de bu hastalığa yakalandınız mı? Bıraksalar saatlerce dolanırım . Hele bu aralar öyle güzel Yılbaşı görselleri var ki. Renklerin ,ışığın ,süslemenin bayramı bence Yılbaşı. 

Pek çoğunuz bloglarında birbirinden güzel Yeni Yıla hazırlanan evlerin görsellerini yayınladı ama bir kaç gün sonra istesek de önümüzdeki yıla kadar bu büyüyü yaşayamayacağız. Bu yüzden ben de gördüklerimi kendime saklamadım sizlerle paylaşmak istedim.

O halde keyfini çıkarın!
Bir de benim yeni tanıştığım bu harika sesi Michael Bublé 'yi  dinleyin isterseniz.

35 yorum:

  1. Gerçi bu sene yılbaşı ortamı yaratmadım evimde ama aklım kalmadı değil de hani :) Renkleriyle süsleriyle insanın içini coşturuyor bu süslemeler :)
    Ama zaten her yanı süslerle dolduruyorum ya ben, neredeyse boş yer bulmakta zorlanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum bana sorarsan yılbaşı ruhu en çok senin evine yakışıyor. Süsle n'olur süsle!

      Sil
  2. cıvıl cıvıl görüntüler ama hepsinden güzeli lavabonun pencere önünde oluşu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pencerenin önündeki lavabolar güzel oluyor gerçekten ama ben kardan adam ve ailesinine bayıldım resmen. Keşke İzmir'e de kar yağsa !

      Sil
  3. ya benim mutfak camım cam balkon sistemi olduğundan önü yok:((( bööööö ne kadar çok isterdim şöööle derin bir mermeri olan camım olsun bende çiçekler dizeyim yarama bastın resmen şekerim böööö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirin Baktericiğim üzülme sen! Senin mutfağın bence çok daha ışıklı ve kullanışlıdır.

      Sil
  4. Ben debiraz fazla derli topluyumdur, boş mutfak tezgahı, boş bir sehpa, boş masa falan filan, minimalizm hastalığı işte, ama yılbaşlarında içimden başka biri çıkıyor, her yerden bir şeyler sallandırıyorum evde, deli gibi bir şey oluyorum yani :))

    en çok candy wonderland'ı sevdim ben, keçeden mi yapılır ki acep? ya da hamurdan? Ay üzerinde kafa yorayım biraz, yapmam lazım böyle bir şey sonraki seneye yılbaşına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Elif minimalizm bana çok uzak . Ben pencerem bari sade kalsın dedim ama bunları görünce vaz geçtim. Çok güzeller değil mi?

      Keçeden candy wonderland neden olmasın? Sen yaparsın hem de bu yıl. O örtüyü ne vakit işlediğini hala aklım almıyor. Maşallah!

      Sil
  5. Görseller çok zevkli... Ben de pintereset'te dolanıp hayalperst olanlardanım :)
    Son görsel sizin mi eviniz çok merak ettim, diğerlerini anladım ama :) Çok tatlı bir mutfakmış, kiminse. O beyaz fıstığa bayıldım en çok da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ,son görsel benim evin mutfağı. Kedim de tezgahta soğumasını beklediğim tavuğa bakıyor o an :)

      Sil
    2. Yerim ben onu, benimki soğumasını beklerken beni çileden çıkarıyor resmen, baavvv baaav diye miyavlayarak :)) İyi ki varlar!

      Sil
    3. Evet çok haklısın" iyi ki varlar!" İyi ki yüreğimizde merhametle ve her canlıya sevgi ve hürmetle doğmuşuz !

      Sil
  6. Hepside pek hoş
    Kağıt kuşları deneyeceğim kolay görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin vallahi. Kolay mı bilmem ama deneyin,bizimle paylaşırsınız değil mi?

      Sil
  7. ÇOK GÜZEL HEPSİ BENİMDE BÖYLE PENCERE ÖNLERİM OLACAK MI :( YENİ İZLEYİCİNİZİM SEVEREK TAKİP EDİYORUM SİZİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacığım hoşgeldin!
      Dilerim gönlünden geçenlerin hepsine bu yıl kavuşursun!

      Sil
  8. Girip, çıkamayayıp, ekrana yapışıp kaldığım için hiç girmiyorum Pinterest'e, aklım başımdan gidiyor yoksa.
    Dur gidip bir kaç süs asayım camın önüne ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? Blog mlog bilmezken nasıl mutlu mesut yaşayıp gidiyorduysak pinterest yokken de tıpkısının aynısıydı.

      As vallahi,as ama biz de görelim :)

      Sil
  9. pencere önü aksesuarları eve sıcaklık katar.. dışardan bakan bi insan gözüyle aile hissi uyandırıyor bana kalırsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söz bu böyle,bayıldım!Hiç bu açıdan düşünmemiştim. Sağolasın!

      Sil
  10. bayıldımm..bayıldımmm..bayıldımmm..ama en cok da bırıncı resme bayıldımmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanım herkes istediğini ,beğendiğini alsın diye her telden süs var burada :)

      Sil
  11. içimi açtın sabah sabah colette, görsellere bayıldım. böyle bir pencere önüm olmadığı için üzüldüm, ahh ilham alarak şuan ne güzel süslerdim orasını :( birde kenarına oturup, elime kitabımı alsam.. bir yandan da çayımı yudumlasam... ahh ahh bu hayal için bile teşekkürler :) sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın! Her istediğimiz olamıyor ama ne yapalım? Pencere önü yoksa aynalar var,dolap kapakları var :)
      Sen de bana yolladığın sevgiden nasibini al !

      Sil
    2. çok şekersin, teşekkür ederim. seninle yorumlaşmayı sevdim sanırım :) başka bir postta tekrar görüşmek dileğiyle...

      Sil
  12. hepsine ayrı ayrı bayıldım ama en çok yeşil mutfağa renk dinginlik katmış kedicikte insanı huzurlu hissettiriyor lojmanda oturuyorum ; ileride umarım kocaman mutfağım ve yeşilliklere bakan bir mutfak pencerem olucak
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediciğin hayranları yakında fun clup açacaklar zaten:)
      Pamuk kızım o benim!
      Dilediğin her şey tam zamanında gerçek olsun inşallah!

      Sil
  13. En çok kardan adamlara, sonra geyiklere, daha sonra yıldızlara ve kuşlara ba-yıl-dım. Bende istiyorum ama bu sene yeni yıl çok çabuk geldi. Ben hala yapmak istediğim hpek çok şeyi yapamadım ki. Bir de bunlar çıktı şimdi gördün mü? Bi kaç hafta ertelesek şu yılbaşını olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dileğe bayıldım!
      Henüz herkese verecek kadar hediye alamamış hazırlayamamış bir kişi olarak bir kereye mahsus olmak üzere Yılbaşı'nın 1 hafta 10 gün kadar ertelenmesini diliyorum!

      Sil
  14. Bu görsellerde sevdiğim şeyler çok. Kuş figürleri, camın önünde bulunan kırmızı üstüne beyaz puantiyeli vazo, geyikler, ha elbette en canlısından bir kuyruklu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah hah! O kuyruklu benim de favorim:)
      Pamuk kızım o benim,pamuk.

      Sil
  15. Görsellere bayıldım, gerçekten ilham veren detaylarla dolu:). Michael Buble'ı da dinledim çok şeker bir çalışma harika:)). Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler.
      Ben biraz geç keşfettim Michael'i ama pak sevdim.
      Sevgiler ...

      Sil
  16. paylasimlariniz cok guzel hangi birine bakicagimi bilemedim iyi ki bulmusum blogunuzu harika fikirler edindim sayenizde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Sevgili Aslım Faslım!
      Her zaman beklerim ,paylaşımlarım size fikir verebildiyse ne mutlu bana:)

      Sil