About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

19 Kasım 2012 Pazartesi

Biz hazırlıklara başladık,siz?





Bulutlu ve serin bir sabaha uyandık bu gün.
Tam yılbaşı havası ... Dün ağacımızı da süslemiştik maaile. Kızlar pek eğlendiler . Keşkül gün boyu yanıp sönen ışıkları izlemeye bayılıyor. Bakar mısınız evin keyfini kim sürüyor ?

Pazartesi günü her evde iş güç pek çoktur ,fazla zamanınızı almak istemiyorum ben.
Şöyle bir uğrayıp "merhaba" demek isterseniz sıcak çayım var,kahve de yaparım;az şekerli !

Mutlu bir hafta sizin bizim ,buraya uğrayan uğramayan herkesin olsun!
Kalın sağlıcakla!

53 yorum:

  1. kolay gelsin nilgün hanımcığım... sizi rahatsız etmeden bir fincan şekersiz kahve ile ağacın tam karşısına ilişebilir miyim? :)
    ben de cumartesi başladım ilk yılbaşı projeme... hem de dükkan pati için... söylemeyeyim sürpriz olsun... :)
    güzel bir Pazartesi ve keyifli bir hafta dileğimle... kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun Ruşen hanımcığım! Rahatsızlık ne kelime? Hem konuşuruz hem de işleniriz birlikte :)
      Şekersiz de yaparım kahveyi siz isteyin yeter!

      Sürpriz ha? Bak şimdi çok meraklandım bennn.
      Öpüyorum kocaman!

      Sil
  2. Keşkülün köşesine bayıldım,bekleyin kahveye geliyorum..:))..Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkül'ün karşısındaki koltuk boş,bekliyorum hemen çıkıp gelin!
      Sevgiler bizden!

      Sil
  3. Harika olmuş eviniz. Ohh ne keyifli kimbilir şurada bir sabah kahvesi içmek.. Seninde haftan huzurlu ve keyif dolu geçsin Nilgün Ablacığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacığım kahve de yaparım çay da yeter ki sen "geliyorum Nilgün abla" de!
      Sevgiler canım.

      Sil
  4. Aman ne güzel bir köşe. Bende daha tık yok, aralıktan başından önce havaya giremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanımcığım ben de sizi havaya sokmaya çalışıyorum zaten :)
      Ben yılbaşı için yaşayanlardanım :)))
      Çok güzel bir hafta olsun hepimize.

      Küpeler yerine ulaşmış gördünüz mü? Bilahere konuşuruz artık :)

      Sil
  5. gunaydınnn...mutlu haftalar olsun sızede...ben koşa koşa gelıyorum ama keskul ü ısırmaya:)))bayıldım ne tatlı bısey bu yaa.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnnn! Isırın ısırın gıkı çıkmaz kuzumun:)
      Tatlı ki ne tatlı ,boşuna mı adını Keşkül koydum :)
      Gerçekten çok sakin ve sevecen bir köpektir sevgili arkadaşım,insana huzur verir.
      Her zaman bekleriz,yeter ki gelin siz.
      Sevgiler!

      Sil
  6. Günaydın, sabah sabah içimizi açtınız resimlerinizle her zaman ki gibi Nilgün hanımcığım. Bugün olmaz ama yarın bende başlayacağım yeni yıl hazırlıklarına. Çok heyecanlandim şimdi :)) Yanlız bizim Darkinin Keşkül gibi sakin sakin ışıkları izleyeceğini pek sanmıyorum ama neyse artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene İkea'nın yüzü gülecek :)
      Darki de yaramazlık yapıversin artık ne yapalım :)
      Sevgiler canım!

      Sil
  7. Zaten gelince oturmayı en çok sevdiğimiz yer, şimdi geldiğimizde çivilenip kalacağımız yer olmuş çıkmış...

    Çay, kahve, su, gazoz ayran istemem; Keşkül' ün minderlerinden birini de oraya benim için atın; üzerine kıvrılıp yılsonuna kadar kalmak üzere postu sermeye geliyorum...

    Keşkül' le beraber göz kırpan ışıkları seyreder hayal kurarız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan hanımcığım Keşkül'ün 5-6 saat hiç kımıldamadan oturabilmek gibi bir yetisi var ,korkarım siz sıkılır kalkarsınız koltuktan:) Hayal kurarken ben de gelirim ama yanınıza :)))

      Sil
  8. Bi kere zemin desenine bayildim. Sayfanin yeni yil havasi cok hos olmus.

    Iki, evi gorunce ve Keskul hanimin keyfine bakinca anam sahlep olsada icsek diye dusundum.

    Uc, somineyi merak ediyorum.

    Dort, iyi haftalar ve sendromsuz Pazartesi'ler olsun Ogretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şömine için biraz bekleyeceksiniz zira çoraplar kayıp :(

      Sil
  9. Harika bir pazar olmuş kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,pazar yorucu ama zevkli uğraşılarla geçti :)

      Sil
  10. ne güzel bir köşe olmuş böyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz efenim,Keşkül de öyle düşünüyor baksanıza hiç inmedi koltuktan gün boyu :)

      Sil
  11. Ne kadar güzel desem de az, içindekilerle daha güzel anlaşılan:). Pek sıcak bir ev taa uzaklardan hissedilen.. Kolay gelsin size Nilgün Ablacığım, Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Yerim Yerim ben o keşkülü. Çok sevimli, kahveye gelsem onu ACME deki Elmayra gibi sevicem sevicem diye sıkıştırırım herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esin hanım,Keşkül hiç şikayet etmez inanın. Sevgi delisi yılışık bir köpektir kendileri.
      Gelin görün derim ben !

      Sil
  13. Kolay gelsin ne guzel olmus agac bayildim.ben aralikta cikariyorum agacimi ama heveslendim valla:) keske gelip bir bardak cayini icebilseydik sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coco-jelly hoşgeldiniz!
      Aralık mı çok geç. Ağacınızı hemen bu akşam çıkartmaya ne dersiniz:)
      Her zaman beklerim ,sevgiler!

      Sil
  14. Keskul yerini birazcik bana verebilir misin? Lutfen bak soz ben de senin kafani oksarim dizime yatirip :)
    Nilgun ablacim sahane olmus ev! Ben de heves ettim baslasam mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçin sen gel benim yerime otur,Keşkül hayatta vermez:)Kafasını okşatmaya bayılır ama o başka:)

      Gülçinciğim hemen bu akşam başla canım süslemeye,bu günün işini yarına bırakma.
      Hatta süsle ve paylaş ki gözümüz gönlümüz açılsın :)
      Sevgiler canım!

      Sil
  15. Merhaba,bu sabah geç uyandım.En çok sizin ev hoşuma gitti,çaya size geliyorum.Ağaçlar süslenmiş,küdük keyf yapıyor,hoş sohbetler,bahçe de çok hoş:))Bu misafirlik çok hoşuma gitti.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Nilgün hanımcığım!
      Gelin tabii gelin! Çok çok sevinirim hatta gelirken örgünüzü de getirin,öreriz karşılıklı:)
      Sevgiler bizden...

      Sil
  16. Günaydın Colettecim.Bende Keşkülün Karşısında içmek istiyorum o güzel dost kahvesini.Ağaç harika görünüyor.Sayende yılbaşı havasına girmeye başladım.Hediye listesini yapmalı.Aceleye gelmesin. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan hanımcığım nedense hep son güne son dakikaya kalır hediye işleri değil mi?
      Ben ki çoktaaan havasına girdim ama daha hediye alamadım hiç kimseye .
      Benden de /bizden de sevgiler!

      Sil
  17. eviniz,bloğunuz ve keşkül yeni yıla hazır.ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım Keşkül'e her gün yılbaşı,ne işi var ki?
      Bense yılbaşı için yaşıyorum zaten :)))
      Sevgiler bizden...

      Sil
  18. İyi günler.Çok güzel bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefise hanım hoş geldiniz!
      Ziyaretinize çok sevindim,teşekkürler!

      Sil
  19. Ben sabırsızım da sen benden de sabırsızmışsın canım yaa.. bizimde yakındır merak etme.. şu sıralar büyük kızım canan'a kiraladığımız evin eşyalarını temin işleriyle uğraşıyoruz. üzüleyim mi sevineyim mi karmaşık duygu yüklü anlar da yaşanıyor bu arada..bir tarafta hayallerle kurulan evlilik bir solukta bitiveriyor bir tarafta da hayatın güzel taraflarını görmeye çalışarak herşeye rağmen medeni bir şekilde götürülemeyeceğine karar veriliyor ve sağlıklı olduğumuza binlerce şükredip yeni bir hayata adım atılıyor. (kızım de bizde, henüz kullanmadığı özel eşyalarını ve sadece çeyizlerini)almayı tercih ettik.Onlar için hiç bitmeyeceğini hayal ettiğin mutluluklar var ama öyle değilmiş ne yazkki.. neyse bu kadar yeter.. belki bizde bu yıl Can torunumla, annesiyle yeni evde yeni mutluluklar için hazırlıklar yaparız.kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Şükran hanımcığım!
      Hayat bazen kötü sürprizler yapabiliyor bize. Önemli olan hayatı olduğu gibi kabullenip ardımıza bakmadan yürümek...
      Sağlık olduğunda her şey daha kolay. Allah sağlığımızı almasın,sevdiklerimize bir şey olmasın. Her işte bir hayır vardır. Her şey zamanla daha güzel olacaktır mutlaka,bu sınavdan daha güçlü çıkacağınıza inanıyor sizi sevgili Can'ı ve kızınızı çok çok öpüyorum.
      Allah her şeyi güzel gönlünüze göre versin sevgili arkadaşım!

      Sil
  20. Güya aynı şehirde yaşıyoruz karşılıklı çay içmişliğimiz bile yok çık çıkkk :(
    Şeyda toplanmaktan bahsediyordu en kısa zamanda organizayonu yapalım colettecim, sen bir el at bu duruma, Şeydanın bişey yapacağı yok :))

    Bende başladım hazırlıklara ama başka başka :))
    Ağaç süsleme bize lüks şekerim, kaan batu o ağacı kafamıza geçirir, hergün yıkılan ağacı toplatır bana :)) ahh keşke gelebilsem yanına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebiciğim hiç sorma! Daha karşı karşıya gelip de konuşmuşluğumuz bile yok :(
      Cuma günü Şeyda'ya söyleyeyim de "yılbaşı" bahanesiyle toplanalım gerçekten de. Şeyda yalnız pazar ve pazartesileri açmıyor Atölye'yi bir de senin için neresi daha uygun olur malum Kaan Batuy oğluşla nerede daha rahat edebilirsin konuşalım olur mu?

      Sil
  21. ooo erkencisin colette!
    havalar güzel ya ben daha o moda giremedim.
    biraz soğusun, kasımda bir çıksın diyorum. bakalım :)
    senin eve baktıkça içimiz açılıyor zaten, harikasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket ben yılbaşı için yaşadığımdan mümkün olduğunca çabuk başlıyorum süslemelere.

      Kasım çıksın çıkmaya da aralık da pek kısa be güzelim hemencecik sonu geliveriyor :)

      Sil
  22. Keşkül ilk karede ;
    Gel şuraya da sen kurul.Der gibi bakıyor inan.
    Bugün Ankara yı talan ettim,hiç bir yerde hazırlık göremedim arkadaşım.Bu ne coşku.Oh,bana da bulaşsın.Umut,heyecan,iyi duygular.
    İyi geceler güzel evin,güzel ahalisine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin "Ankara eski Ankara değil " diye boşuna mı diyorum ben. İ.M.Gökçek "zinhar yasak,indirin o süsleri " dememiştir değil mi?

      Haydi sana da bulaştırayım ben çoşkuyu da Ankaralılar heveslensin :)
      Evin kalabalık ahalisi iyi dileklerini aldı,katlayarak sana yolladı :)

      Sil
  23. Ne iyi etmişsiniz Nilgün abla, aslında aralık ayına bırakmadan şu keyfi uzunca yaşamak gerek, elimi çabuk tutmalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim bence de aralık ayına bırakmayalım . O zaman kurmamızla kaldırmamız bir oluyor süsleri :)

      Bu hafta sonu Zeynep'in evi de süslensin,gözlerimiz bayram etsin !

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Canımsın Ahu ! En güzelinden sana gelsin tüm iyi dilekler!

      Sil
  25. Canım arkadaşım, nefis resimler çekmişsin,bir an Keşkülün koltuğunu nasıl ele geçiririm diye düşündüm,birlikte oturmaya karar verdim.Nilgün hanım bende daha giremedim yeni yıl moduna...Ama sizin misafirler uzak yerden gelecekler,her şey eksiz olmalı değil mi?Sizin koşuşturmanızı,heycanınızı anlıyor ve kolay gelsin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğim bence de en doğru kararı vermişsin. Keşkül koltuğu kaptırmaz kolay kolay!

      Sabah kahvesine gelen arkadaşımı resmen taciz etti" kalk koltuk benim " diye. Şımarık şey!

      Heyecanımı anlıyorsun değil mi? Gün sayıyoruz resmen,Allah sağ salim kavuştursun inşallah hepimizi yavrularımıza !

      Sil
  26. Sevgili colette, mutluluk ve neşe getirsin bu güzellikler evinize..

    YanıtlaSil
  27. Nilgün ablacım; bizim hiç böyle alışkanlıklarımız yok ama yapanları ilgi ve keyifle izliyorum doğrusu, pek hoş gerçekten. Ama kesin olan bir şey var ki O da evin keyfini kızların sürdüğü, en çok da Keşkül'ün :) Yerim ben onu..

    YanıtlaSil
  28. Colette'cim,
    Öğretmenler gününüz kutlu ve mutlu olsun :)
    Bu sefer ellerinden öperim :)

    YanıtlaSil