About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

20 Ekim 2012 Cumartesi

Barınaklara kuru mama yardımı


Barınaklara yardım!

İZMİR-SEFERİHİSAR KÖPEK BAKIMEVİNE YEMEK TEMİNİ AZ DA OLSA YATILI BÖLGE OKULUNDAN YAPILMAKTADIR. BAYRAM NEDENİYLE OKULLAR TATİL OLDU ve YEMEK SIKINTIMIZ BAŞLADI. 
LÜTFEN KURU MAMA BAĞIŞLARINIZI ESİRGEMEYİNİZ.
SEHAYDER - 0532 4319780


Sevgili dostlar siz de çevrenizdeki bakımevlerine "bir benim göndermemle ne olacak ki " demeyin  lütfen 1 paket kuru mama olsun gönderebilirseniz bayramda herkes tokken onlar aç kalmamış olurlar!


Yasalar gereği bakımevimizin İban numarasını yayınlayamıyorum ama bana mail yoluyla ulaşabilirseniz seve seve veririm. Evinizden çıkmadan hatta yerinizden kalkmadan az da olsa bir bağış yapabilirseniz çok seviniriz. Bağış makbuzunuzu da dilerseniz belirteceğiniz adrese yollayabilirim. Ya da burada fotokopisini yayınlarım.

Duyarlılığınız için teşekkür ederim!



6 yorum:

  1. izin verirsen yayını paylaşmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim Zeynepciğim. Şimdiden teşekkürler!

      Sil
  2. TEŞEKKÜRLER

    http://zynpkose.blogspot.com/2012/10/lutfen-dikkat-evimi-seviyorum-blogundan.html

    YanıtlaSil
  3. Bu konu çok önemli komşucuğum. Hemen twitter'da paylaşıyorum ama bir noktaya da dikkat çekmek istiyorum; paylaşmak da önemli ama asıl önemli olan oraya gerçek yardımı ulaştırabilmek. Yoksa herkes paylaşır geçerse işlevsiz bir çaba olur. Paylaştıktan sonra ufak da olsa bir şeyler yapmak için bağlantıya geçmek istiyorum. Bazı mama firmaları ücretini ödediğiniz takdirde gönderme işini yapıyorlar. Şimdi onları araştıracağım. Konuyu dile getirdiğiniz için teşekkürler sevgili komşum.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nilgün Abla'cığım, yoğunluğun arasında bir e-posta gönderdim, okuyabilirsen.. Ben de paylaşacağım bu önemli duyuruyu, yalnız bugün bir parça yoğundum ancak oldu, hemen yayınlıyorum, ayrıca öteki konuda da İzinler senindir.. Sevgiler yürekten...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nilgün Abla'cığım, ben duyurumu yaptım blogumda.. inşallah herkes elinden gelen duyarlılığı gösterir, sevgiler ve iyi bayramlar diliyorum, size ve değerli ailenize...

    YanıtlaSil