About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

30 Ağustos 2012 Perşembe

Kutlu Olsun !

                         

                          30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ  KUTLU OLSUN !

Sevgili dostlar bir süredir bloğuma fotoğraf yüklemekle ilgili sorun yaşıyorum. Yükleyebilmek için geriye dönük olarak 1-2 postumdaki fotoğrafları sildim,olmadı. 
Zaten fotoğrafları picasada küçülterek yayınladığım için kota aşımı olduğunu sanmıyorum. Ben sorunu çözene kadar küçük bir mola rica ediyorum sizlerden.

30 Ağustos Zafer Bayramını hakettiği biçimde kutlamamız dileğiyle,
Yeniden görüşünceye değin kendinize çok iyi bakın!
Kalın sağlıcakla!




4 yorum:

  1. Bayramımız kutlu olsun!

    Kendinizi çok özletmeyin :)

    YanıtlaSil
  2. Zafer bayramı hepimize kutlu olsun Colette'm, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Zafer Bayramımız kutlu olsun.

    Kota aşımında tüm resimler siliniyor.

    YanıtlaSil
  4. merhaba colette ablacım bende en içten dileklerimle herkezin ZAFER BAYRAMINI kutluyorum.sevgilerimi gönderiyorum,

    YanıtlaSil