About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

26 Mart 2012 Pazartesi

Ah Cath Kidston Ah !











Görseller buradan  ve  buradan


ve   http://www.cathkidston.co.uk/


Cath Kidston postu yapmayan blogger olur mu ?
Sevgili Cath ülkemin blog aleminde bu denli sevildiğini biliyor musun acaba ? Ürünlerin cıvıl cıvıl ,renk renk ,çiçek çiçek ama Türkiye'mde hiç mağazan yok ! Hoş olsa da akibeti Laura Ashley'e benzeyebilir o ayrı konu. Yani almalık değil bakmalık fiyatlarınla sahip olabileceklerimiz pek kısıtlı olur.
İngiliz tarzı kır evi dekorasyonun vazgeçilmez tasarımcısı Cath aslında takdir edilecek bir işkadını. Hırsı ,azmi ve çalışkanlılığıyla Londra'da açtığı vintage ürünler sattığı küçücük dükkanından nerelere kadar geldi.
Seni seviyoruz Cath...





Biraz emek ,biraz hayalgücü ...  İşte bunlar da benim kapladığım teneke saklama kutuları. CK'nin teneke kutularından esinlendim.
Herkesin evinde böyle kutular vardır. Yapması hiç zor değildi ama biraz zaman aldı baştan söyleyeyim .  Tenekeler iyice yıkandı,kurulandı; görünen yerleri primerle 2 kat boyandı. Primer tam olarak boyayı tutsun diye 1 gün beklendi. ( primer teneke,galvaniz gibi yüzeylerin boyayı tutması için kullanılan bir çeşit astar,ben primeri atölyeden alıyorum ) Kağıt kaplanmayacak yerler enamel boyayla boyandı,kağıtlar dekupaj tutkalıyla yapıştırıldı.,üstü 2 kat tutkallandı ,tam olarak kuruduğuna emin olduktan sonra açık havada 3 kat parlak sprey vernikle cilalandı. 
Bana soran arkadaşlar oluyor dekupaj kağıtlarını nereden alıyorsunuz diye. Dekupaj kağıtlarının yüksek çözünürlükte bir fotokopi makinasıyla çekilmesi daha iyi sonuç veriyor,ben kağıtları atölyeden alıyorum ama internette - daha önce benim de verdiğim lingte olduğu gibi - ücretsiz görseller oluyor,bunların çıktılarını alıp  iyi bir fotokopi makinasında bastırabilirsiniz.
İşte benim CK taklidi kutularımın hikayesi bu... Benden bu günlük bu kadar. 
Haftanız neşeli geçsin, kendinize çok iyi bakın !
Sevgiler !

43 yorum:

  1. Sizinkinin de onunkilerden geri kalır hâli yok:)) Hatta daha güzel çünkü kendi el emeğiniz:)) Çok beğendim, ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedret hanımcığım emeklinin zamanı çok,parası az olunca böyle şeyler çıkıyor işte ortaya :) Sevgiler ve teşekkürler...

      Sil
  2. bende bu kutucuktan yaptım bal kutusunu dikiş kutusu yaptım :) sizinkide çok cici olmuş elinize sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet şimdi gördüm,seninki de harika! Ellerine sağlık !

      Sil
  3. Başlık bana çok tanıdık geldi :) Bayılırım Cath Kidston'a. Onun sayesinde hiç tarzım olmayan şeyleri beğenmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın ,ben de yaşlanınca çiçeğe böceğe sevdalandım ,işte:)

      Sil
  4. Çok çok çoooook güzel olmuş hatta daha bile güzel olmuş Cath Kidston ürünlerinden.
    Bende de var böyle bir teneke kutu, ama şu primerdi, astardıtutkaldı.. işin içine girince ve ne kullanılacağını bilmeyince korkuyorum bozarım diye.
    Bir ara öğreneceğim ama.

    YanıtlaSil
  5. Sen yapmaya niyetlen ben sana -bildiğim kadarıyla - anlatırım Aydacığım,hiç korkma yapanların 4 gözü 5 kolu yok :)))

    YanıtlaSil
  6. Bunların heppsii çok güzelll :)

    YanıtlaSil
  7. Önce Cath Kidston' nun mağazasını dolaştım (sanal olarak)bayıldım.
    Ama sonuçta ulaşamıyacağım.
    Sizin boyadığınız kutular harika,ellerinize sağlık. Hemen ben de kutularımı toparlayıp sizin yaptığınızı yapmaya çalışacağım.Harikasınız.

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel olmuş.

    Cath Kidston'un bazı ürünleri Tepe Home'larda satılıyor diye biliyorum...

    YanıtlaSil
  9. sizin boyadığınız çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Colettecim senin kutular hiç cath 'den geri kalır mı wallahi süper olmuş. Şu sıralar bende konserve kutusu biriktiriyorum. Saksı yapıp çiçek ekmeyi planlıyorum. Mayıs ta Bostanlı çiçek pazarı varya, ona hazırlık ;))))
    Bu arada dünkü postuna kaçkez yorum yapmayı denesemde Kaan Batu klavyeyi fırlattı. Evladı'nın iyi günlerini görmeyi her anne hak eder ve gururla paylaşmak ister. Senin oğluş boşuna mütevazilik yapmasın, kitap yazmak hiç kolay iş değil{aramızda kalsın benim kociş de yazıyor }, wallahi tebrik ederim. Taa Amerikalarda Türk evladımız kitap çıkarmış, gögsümüzü gere gere duyurmak lazım heryerde. İnşallah Allah bana da bu güzel günleri görmeyi nasip eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebiciğim,Kaan Batu'nun da başarılarına tanıklık etmek dileğiyle tüm güzel dileklerin ve yorumun için teşekkürler... Eşine de kolaylıklar dilerim ,Allah yolunu açık etsin !

      Sil
  11. bahara yakışan ürünler...
    coletteciğim,
    senin kutuların da çok güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar da cici olmuş..ve çok da benziyor ck ürünlerine Nilgün abla..desen çok güzel gözüküyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim emeklinin uğraşları işte :) Teşekkürler canım !

      Sil
  13. colette, bu postla bana bugün almayı unuttuğum, mağazada bıraktığım masa örtümü hatırlattın :) nasılda unuttum bilmem. şimdi çiçekli benekli ürünleri görünce aklıma geldi..

    YanıtlaSil
  14. tepe home da bazı urunleri satılıyor ama çok kısıtlı
    sanırım sadece masa örtüsü, önlük ve eldiven gibi mutfak tekstil ürünleri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Beetle. Ben de nickini görünce hemen Beetlejuice 'i anımsadım :) İzmir Tepe Home'da CK'nin yalnızca peçeteleri var :( Sevgiler ...

      Sil
  15. ellerine sağlık Nilgüncüm çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki gibi çok naziksin Hatice'm ! Teşekkürler...

      Sil
  16. sizinkide muhteşem olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş arkadaşım tek kelimeyle bayıldım çok zevklisin ellerine sağlık .kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevdoş'um çok teşekkürler. Benden de sana kucak kucak sevgiler !

      Sil
  18. Ne hoş olmuşlar..Benim fırın rafımı gördün mü?:)))))))) Ellerine sağlık ablacım, neffiss:)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler Serapcığım ,şimdi bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Ben de bayılıyorum Cath Kidstonun ürünlerine. İngiltereye yolum düştüğünde ilk işim oraya gitmek olacak. Sizin yaptığınızında aşağı kalır yanı yok, Cath Kidston ürünü deseniz kimse şüphe etmez, ellerinize sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldin Nilüfer,güzel yorumun için çok teşekkür ederim ! İngiltere ziyareti CK 'ye uğramadan tamamlanmaz zaten :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, bu size ilk merhabam. Çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık. C.K. aşkına!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o halde. Her yeni konuk beni çok mutlu ediyor. Sevgilerimle...

      Sil
  23. ayyy süper olmuş resmen bayıldımm,bende kutu kaplamayla başlayıp yakında kendimi kaplamakdan korkan biri oldum çıktım...ama benimki biraz kolaya kaçmak oluyor açıkçası:)boya falan olmadan genellikle yapışkanlıları tercih ediyorum ama en son yaptığım pembe kutularda zara homeyi çatlatan cinsden oldu yanee:))

    YanıtlaSil
  24. biz de almak istersek bize de boyar mısınız :)

    YanıtlaSil
  25. mrb.blogunuzu çok beğendim.herşey muhteşem görünüyor.ayrıca çok teşekkür ediyorum.primer boyanın,enamel boyanın ne olduğunu nihayet öğrendim:)boyamak istediğim alman gümüşlerim var bir süredir neyle boyayabiliceğimi araştırıyordum.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  26. Cath Kidstonsevergiller oldukça fazla ülkemizde.
    Ama ürünleri de sevilmeyecek gibi değil yani:)

    YanıtlaSil