About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

27 Kasım 2011 Pazar

Kızlar Petstar yarışmasında !



http://petstartakvimi.heroku.com/fotograflar/kuduk



Benim kızlar da Petstar yarışmasında. Her biri için ayrı ayrı oy verebileceğiniz gibi 24 saat sonra yeniden oy verebiliyorsunuz. Yarışmayı kazanan petin ödülü sokak hayvanlarına bağışlanacak. O nedenle kaybeden yok bu yarışmada.
Keşkül,Küdük ya da Tagaddi'ye oy vermek isterseniz fotoğraflarının altında yer alan linge tıklamanız yeterli tabii önce kayıt oluyorsunuz.
Şimdiden teşekkürler !

11 yorum:

  1. Hergün tanıdık kediciklerimize, köpüşlerimize bir tur oy vereceğim:)) Açılışı sizinkilerle yaptım:)) Öpün benim için hepsini:)))

    YanıtlaSil
  2. üç güzelin de oyları Aşkım tarafından verildi:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nedret hanım ve güzeller güzeli Ayşım hanımcığım kızlar sizlere çook teşekkür ediyorlar !

    YanıtlaSil
  4. oyladım minnoşların hepsini:))

    YanıtlaSil
  5. OYLADIM GÜZELLERİ DİĞER BÜTÜN GÜZELLER İÇİN

    YanıtlaSil
  6. Günaydın! Bu sabah da gereke yapılmıştır:) Yalnız Küdük ve Tagaddi için bir kaç saat daha bekleyecekmişiz.

    YanıtlaSil
  7. Bu güzellikler oylanmaz mı? yerim onları ben yaa:))

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok güzel kızlarınız, oy vereyim ben de:) maşşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsini benim için kucaklarmisiniz....
    nUnU hepinize basarılar diledi demeyi ' sakin unutmayın. :))))

    YanıtlaSil
  10. Hemen oylarımı yolluyorum, çok şirinler, bol şans sevimli dostlara, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. biz de oyumuzu verdik.sizin oyunuz için de teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil