About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

1 Kasım 2011 Salı

Benim köşem !



  
Sevgili Sebiciğim  Pembe Yastık  ''Evinizden sevdiğiniz herhangi bir kareyi fotoğraflayın '' diye bir etkinlik başlattı. Ben de Sebiciğim'i destekliyor ve evimde en huzur bulduğum köşenin fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum. 
Herkes evini sever ,ev yuvadır,korunaktır... Huzurun diğer adıdır... Kimimiz kışın soba başında ,yazın balkonda,bahçede ;kimimiz rahatça yayıldığı kanepede bulur huzuru. Ben de yeşile ,doğaya olan aşkımdan olsa gerek evimde en çok bahçeyle bütünleştiğim bol ışıklı bu köşemde mutlu oluyorum . Kimi zaman kitap okuyorum,kimi zaman el işi yapıyorum;bahçede oynayan kızlarımı rahatça görebiliyorum. Ben aslında evde olmayı sevdiğim için '' Evimi Seviyorum !''
Haydi Evini Sevenler basın deklanşöre !
Aslında bu postu hazırlayalı epey oldu ancak ulusça yaşadığımız felaketler nedeniyle o kadar keyfimiz kaçmıştı ki yayınlamak içimden gelmedi. ''Hayat devam ediyor '' gibi çokça sarfedilen bir söyleme sığınmak istemiyorum ,biliyorum daha acılarımız çok taze ama ... Belki biraz eğlenmek hepimize iyi gelir ...

34 yorum:

  1. ne güzel bir köşe bayıldım dantel masa örtüsü hele örgü battaniye içimi ısıttı güzel günler geçirmen dileği ile

    YanıtlaSil
  2. harika bir köşe,huzurla sevgiyle daim olsun efenim,
    bir sandalye daha atabilirmiyiz:)

    en içten,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bir köşe, masal gibi çok sevdim.harikasınız.

    YanıtlaSil
  4. Tam anlamıyla: cosy, cosy, cosy! Ukalalık olsun diye İngilizce yazmıyorum ama ben bu kelimeye bayılıyorum ve Türkçede tam karşılığının bulunmadığına inandığım için fotoğrafları görünce aklıma hemen bu geldi:)
    Sıcak köşenizde iyi oturmalar!

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir köşe bayıldım .Bende bakayım bugün .

    YanıtlaSil
  6. huzur köşesi.çok güzel bir kare sevgili hocam.selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Gönül teşekkürler,huzur hepimizle olsun !
    Sevgilerimle ne demek dost olmadan muhabbet olmaz sandalyeni attım bile en güzeli sen koltuğa ben sandalyeye :)))
    Sibel teşekkür ederim .Her sözcüğün karşılığı başaka dillerde yok tabii ki.Cosy evet belki biraz huzur ,rahatlık ,yaşanmışlık ve sıcaklık ama hepsi birarada cosy işte :)))
    Mevdoş'um senden de bekliyorum :)
    Leyya canım meslekdaşım,kardeşim,teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  8. Colette sana misafir olabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  9. Gülçin İkiz Bebek yorumlarınız spam kutusuna düşmüş yeni gördüm :( Canım her ikinize de çok çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.
    Back to black tabii neden olmasın? Seve seve...

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. off harika! köşenizde size eşlik etmek vardı :)

    YanıtlaSil
  12. Colettecim; nasıl güzel, nasıl zevkli bir köşe böyle... hep söylüyorum ya zevkli hatunsun sen ;)
    Bu etkinlik için bana resimlerini gönderen arkadaşlar var, hepsini bir bütün olarak yayınlayayıp bir etkinlik yapacaktım biliyorsun. Sonrasında da en çok beğenilen kareye ufak bir hediyem olacaktı. Yaşanılan tatsız günlerden sonra biraz ertelemiştim.

    Ne dersin benim sayfadaki etkinliğe dahil edilebilir mi bu şahane köşe? izin var mı?

    ****Bu arada saat bitmez mi, astım bile ;)
    O kuşlar senden selam da söyledi üstelik ;)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir ışık, ne keyifli bir köşe.. Umarım bu güzel köşede yıllarca keyifli, sağlıklı, huzurlu nice nice günler geçirirsin Nilgün Ablacım...
    Fotoğraflarda cıvıl cıvıl çok iç açıcı olmuş bu arada...

    YanıtlaSil
  14. Sizin o köşenizi ben de çok seviyorum:) Huzur ve keyif dolu gözüküyor. Maşallah.
    Mutluluğunuz daim olsun inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. İnsanın içini ısıtan, samimi sıcacık bir köşe olmuş.Baktıkça bakasım geldi.Bu muhteşem köşe, harika ve sağlık dolu zamanlar geçirirsiniz umarım.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  16. sevilmeyecek bir köşe değil burası coletteciğim:)
    bayıldım bu köşeye...
    güneşli günde başka,yağmurda başka keyif...

    bu arada ben sebinin sayfasını açamıyorum,üstelik bazı bloglara yorumda bir sorun yaşıyorum...neden bilmem?

    YanıtlaSil
  17. ∂єкσяαρѕυωαѕуση beni memnun ederdin :)
    Sebiciğim canımsın,izin var tabii ki. Saatini güzel günlerde kullan canım.
    NoHut seni özledim bennn.
    Ayşıncığım amin ! Güzel dileklerin hepimiz için olsun !
    Tuğçe,çok teşekkürler...Ne güzel dilekler bunlar pek sevindim canım.
    CEPAYNASI bir gün sana burada kahve ikram edebilecek miyim acaba?

    YanıtlaSil
  18. Colettecim şimdi gördüm mesajını. Neden acaba açamadı...Bugün bir ara bende senin köşene bakmak için gireyim demiştim. Öyle bir blog adresi mevcut değil dedi biliyor musun. Ala ala, neler oluyor bu blogspot'a yaw...

    YanıtlaSil
  19. tek kelimeyle bayıldım,bende misafir olabilirmiyim size üstelik eli boşta gelmem cici birşeylerde getiririm size :)
    Bu arada fecebook sayfanızdan da takip ediyorum yaptıklarınızı harikasınız...kucak dolusu sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  20. Sümeyye sen gel de elin boş da olur ama illa ki dolu geleceksen hayır demem bilesin :)))

    YanıtlaSil
  21. Harika bir alan oluşturmuşsun ne güzel huzur dolu

    YanıtlaSil
  22. Canımmm köşen harika huzur dolu.O pembiş ten hoş sesler yayılırken kahve içmek orda süper olur değilmi:)

    YanıtlaSil
  23. ama ben sizin evinizi her gordugumde ne guzel diyorum icimden :)
    cok guzel bir eviniz var :)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel huzurlu ve güneşli bir köşe. bakınca işim açıldı.mutlu ve huzurlu kal. Colletteciğim:)

    YanıtlaSil
  25. kim istemez, ahh kim istemezz..

    YanıtlaSil
  26. fashionartlover ,teşekkürler ! Huzur hepimizin olsun !
    mon clementier,çok tatlısın teşekkür ederim ve senden Montreal postlarını dört gözle bekliyorum :)
    Hülyacığım çooook teşekkürler 1
    Zeynepciğim bir gün karşı karşıya kahve içip bahçe keyfi yapacağız seninle...

    YanıtlaSil
  27. ne kadar huzurlu gözüküyor kış bahçesine de bittim
    mutlulukla geçirin günlerinizi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Mineciğim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  29. Ne kadar guzel bir koseniz varmis, bayildim!
    Orgu battaniyenin bi benzerini de ben yapiyorum simdi, ilk defa oruyorum cok zevkliymis! Sizinkinin renkleri de cok guzel, daha sonra oylesini de deneyecegim :)

    YanıtlaSil
  30. Çok huzurlu ve konforlu bir köşe. ayrıca sallanan sandalyelerimiz örtüleri sebebiyle kardeş olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  31. eski masallardan fırlamış gibi bir kare!!ne kadar huzurlu!! hep huzurla yaşa evinde canım :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. merhabaa ben de dekorasyona çok ilgi duyuyorum fakat kendi evimde uygulayamıyorum:))))))) lütfen bana fikir verin koyu kahve hatta çikolata rengi iki kanepem var önünde mor ve lila bir halı ama ben pek memnun değilim ne renkler kullanabilirm fikir veriir misnizzz????

    YanıtlaSil