About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

2 Ekim 2011 Pazar

Coletté in Wonderland !













 Bu hafta sonu  düşlerim nihayet gerçek oldu. Sevgili Ece Aymer'in Mavişehir Egepark'daki sergisine gittim. Ece Hanım'la Şeyda Hanım'la tanıştım. Şeyda Hanım bizim İzmir'deki öğretmenimiz olacak,hemen oracıkta kursa kaydımı yaptırdım.
 O kadar heyecanlıydım ki anlatamam. Ece Hanım tam beklediğim gibi çok çok güleryüzlü sıcacık,insanı hemen etkisi altına alıyor. Yıllardır tanışıyormuşuz gibi sohbet ettik. Benim kızları sordu teker teker adlarıyla. En güzeli Şeyda Hanım beni görür görmez tanıdı. Hem de hiç karşılaşmadığımız halde. O da nasıl sıcak ,nasıl tatlı bir insan anlatamam. 
 ''Eee sergi nasıldı ?'' derseniz ,harikaydı ! Orada gördüğüm her çalışma  birbirinden güzeldi. İnanın seçemedim.  Bu kadar güzellerini ben de yapabilir miyim bilmiyorum ama bir süre sonra böyle güzel şeyleri yapabiliyor olmayı hayal etmek bile güzel !
  Fotoğrafların hepsini sevgili eşim çekti. Tam olarak saymadım ama 200 civarı fotoğrafın arasından seçim yapmak çok zor oldu. Bu arada laf aramızda sevgili Ece eşime'' ürünleri nasıl buldunuz,beğendiniz mi ? '' diye sorunca her yurt dışı seyahatimizde benimle birlikte C.Kidston , L.Ashley ve bilumum dekorasyon  mağazalarına sürüklediğim eşimin verdiği yanıt'' yurt dışında gördüklerimizden çok çok daha güzel '' oldu.
  İşte böyle harika bir gündü. Sizleri daha fazla meraklandırmadan haber vermek istedim.
  Tüm dostlarıma harika bir hafta dileklerimle...

27 yorum:

  1. eceyle tanışmışsın, çok güzel...
    öyle sıcak ve mütevazidir,iyiki var diymi,bu işin bence kalitesini arttırdı...

    YanıtlaSil
  2. O kadar sevindim ki kursa başlayacağınıza. Eminim siz de çok çok güzel yapacaksınız. Sabırsızlıkla bekliyorum:)) ben de cumartesi gününü iple çekiyorum. Sabah 9 'da atölyede olacağım için çok mutluyum:))

    YanıtlaSil
  3. oradaki her şeyden istiyorum desem:P
    orada olmanın,kursun keyfini çıkar coletteciğim ve bol fotoğrafla bize de yaşat o güzellikleri:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir tanışma olmuş.görebildiğimiz her şey çok güzel. yakından görmek daha da güzeldir.siz de ne güzel şeyler yapacaksın.kimbilir :)

    YanıtlaSil
  5. Harika demek ki bizi daha da güzellikler bekliyor bu blogda.Fotoğraflarda herşey müthiş gözüküyor.Ece Aymer'in çalışmalarına hayran olmamak mümkünmü zaten.hepinizin güzel enerjisi fotoğraf karelerine yansımış zaten,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bir ben kaldım şu sergiyi görmedik:( Aklım kaldı resmen...

    YanıtlaSil
  7. Nilgüncüm fotoğraflara bakmak bile keyifli ki senbir de çok yakınındaydın:))

    Ece hanımın blogunu hayranlıkla takip ediyorum. sanada hayırlı olsun diyeyim ve de kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. orada olmak isterdim:)
    hepsi çok hoş... fotoğraflar için çok teşekkürler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir yer , ürettiklerinizi merakla bekliyorum ...

    YanıtlaSil
  10. Ne güzeller değil mi?Şimdi sıra sizde.Eminim daha da güzellerini yaparsınız.Bekliyorum yapacağınız güzellikleri.Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Zeynepciğim evet sonunda...
    Lolipu'm çok heyecanlıyım ama yapacaklarım yeteneğimle sınırlı,bekleyelim görelim :)
    Cepayana'm ben de istedim hepsinden :)
    Hülyacığım gerçekten fotoğraflar yansıtmıyor güzelliğini,yakından baksanız çook daha güzeller !
    Aktuelmoda canım umarım becerebilirim.
    NoHutcuğum atla gel!
    Hatice'm teşekkürler canım :)
    Sevgili Okuyan ne güzel olurdu hem tanışırdık da...
    Mine masallardan fırlamışcasına çook güzeller.
    Dolunay hanım beni yüreklendiriyorsunuz,umarım mahcup olmam. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Her iki bloğunuz da birbirinden güzel, çok beğendim:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  13. Görmeyen bir biz kalmıştık colettecim sonunda bizde erdik muradımıza ;)) Nasıl güzeller dimi ama? Ece hanımla tanışmak heyecan vericiydi, bir o kadar da kırk yıllık arkadaşımmış gibi içime sokasım geldi. Kurs için aynı güne denk gelmesek te bir yerlerde buluşacağımıza eminim...
    Kendine dikkat et canım...

    YanıtlaSil
  14. Sebiciğim hacı olduk biz de :D
    Deniz hoşgeldin,teşekkürler güzel sözlerin için !

    YanıtlaSil
  15. bende bayıldım herbirine hepsinden benimde olsun :)

    artık sizin yaptıklarınızı da merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  16. Hadi bakalım senin da yeni eğitim yılın hayırlı olsun :)güzel işlerini merakla bekliyor olacağım ;)

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle hayırlı olsun, çok zevkli çalışmalar yapacağınızdan eminim, laf aramızda bende atölye beyazın öğrencisi oldum:))

    YanıtlaSil
  18. Ece hanım öyle sıcak ki, insan onun yanında kalmak istiyor hep:)

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun canım.Takibinde olacağız ve inanıyorum göreceklerimiz bizi çok mutlu edecek.

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel, imrendim vallahi, şimdiden bol eğlenceler ve bol üretimler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. kursa öğrendiklerinizi lütfen paylaşın bizlede bende en azından doğru tekniği öğreneyim :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Ece hanımla birleşen güzellikler daha bir hayranlık uyandırdı bendede:))

    YanıtlaSil
  23. İstanbulda kursları varmı acaba canım ya bayıldım yapılanlara.Sen daha güzellerini yaparsın ne demek .Senin adına bende heyecanlandım ne güzel.

    YanıtlaSil
  24. ahh yeni gördüm bunları. nasıl güzel herşey!! artık sizdende ilham alırız:)

    YanıtlaSil
  25. çok lezzetli fotograflar. çok zevkli

    YanıtlaSil
  26. Sizin gibi güzel bir insanı tanımaktan çook mutluyum.İyiki yolumuz burada kesişti.Hayatınıza ve etrafınıza kattığınız güzellikleri ve kendinizi ifade şeklinize bayılıyorum.İyiki varsınız.Herşey için çok teşekkürler.Eşinizin çektiği resimlerde harika görünüyor.Ellerinize,yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın... Şeyda

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Şeyda hanımcığım,duygularımız karşılıklı inanın. Gülen yüzünüz ,tatlı diliniz ve pozitif yaklaşımlarınızla çevrenize mutluluk ve huzur dağıtıyorsunuz. Ne mutlu bana ki ben de çevrenizde olma şansına sahip oldum. Daha pek çok güzel günlerimiz olsun inşallah!

    YanıtlaSil