About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

2 Temmuz 2011 Cumartesi

Yaza Merhaba !















Gecikmiş bir yaza merhaba yazısı; ''geldi gelemedi '' derken yaz tüm ihtişamıyla geldi. Bu gün hava oldukça sıcak ve ben çook tembelim. Sabah erkenden pazara gittim, aldıklarımı dolaba yerleştirdim. Yıkanacaklar yıkandı,ayıklanacaklar ayıklandı ,yemekler pişti derken öğlen oldu. Canım kitabımı alıp yatıp kıvrılmak istiyor ama bir kuaför ziyareti yapmalıyım. Yok yok  önce sabah bahçede kızlarla çektiğimiz (!) bu fotoğrafları sizlerle paylaşmalıyım.
Son fotoğraf komşumuzun evine yeni katılan üye;bizimle tanışmaya gelmiş :) Ömrü uzun olsun,evine bereket mutluluk getirsin.
Herkese çok güzel bir hafta sonu dileklerimle...

12 yorum:

  1. Bu sene mevsimler yer değiştirdi .Elemanlar çiçeklerin harika ama sarı kedicik hepsinden güzelll yerim ben onu çok tatlı.

    YanıtlaSil
  2. Komşunuzun yeni aile üyesine bayıldım :)) Bu arada Keşkül nasıl büyüyor farkındamısınız? :) Maşallah canıma :)

    YanıtlaSil
  3. Begonviller ne güzel açmış.İyi hafta sonları.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. GÜNEŞLİ , NEŞELİ BOL AKTİVİTELİ BİR YAZ OLSUN :)

    YanıtlaSil
  5. colette , aynen ben de senin gibiyim.tatile çıktım, tüm gün tembellik yapıyorum. bahçelerimiz de coştu, çok mutluyum. bir dün gece burada kasırga gibi bir şey oldu ama şimdi günlük güneşlik :)

    YanıtlaSil
  6. cennet gibi ne güzel. ben o maviş göleri çoookk öperim. yeni miniş ailesine şans getirsin.

    YanıtlaSil
  7. Ortancalar, begonviller ve kızlar hepsi de çok güzeller. Komşunun yeni üyesi de pek şeker. Çok keyifli bir yaz geçirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kızlar ve çiçekler bahçeye huzur taşımışlar. Geriye keyif keyif yazı yazı yaşamak kalıyor...

    YanıtlaSil
  9. bahçe, minnoşlar hepsi çok güzel. komşunun pisisine bayıldım çook şeker, keyifli bir yaz dilerim .)

    YanıtlaSil
  10. Artık yaz geldi diyebileceğim zamanı dört gözle bekliyorum, bahçe işlerini bitirip hamakta tembel tembel kitap okumak istiyorum :(
    Nilgünüm, keyfin bol olsun:)

    YanıtlaSil
  11. Ne keyifli bir ev burası, keşke sizinle komşu olsaydık, Ne çok isterdim bu öğleden sonra pazar dönüşü size uğrayıp o beyaz harika masada bir kahve içip laflamayı....

    YanıtlaSil
  12. Mevdoş'um eleman harika gerçekten ama evdeki köpeğe kıhh! yapmış :(
    Serpilciğim Keşkül büyüyor galiba hem de enine :)))
    Pembe kekik begonviller İzmir'in iklimini çok seviyor.
    Natali dileğin dileğimdir :)
    Buket kasırga umarım zarar vermemiştir . Sana da tembel tembel yatmalar canım :)
    Hüznün tadı kızlar her daim eğlence zaten:) Sana da keyifli bir yaz dilerim.
    Atölye nott dileğine gönülden katılıyorum. Sevgiler...
    Banu bu yıl yaz sizin oralara uğramayacak anlaşılan,sen en iyisi buraya gel:)
    NoHut keşke...

    YanıtlaSil