About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

13 Şubat 2011 Pazar

Sevgililer Günü Kutlu Olsun !




Sevgililer günü kutlamasına biz katılmasak olmaz tabii!Tüm dostların sevgilerini paylaştıkları ,onları hakeden sevgilileriyle mutlu bir gün geçirmeleri dileğimizle...
Bir de önemli not: Sakın sevgilinize kedi köpek armağan etmek için pet shoplara gitmeyin-keza o da sizin için gitmesin-sokaklar barınaklar çok şirin yavrularla dolu,illa evlat edinecekseniz onlardan birini evlat edinin.Dostun cinsi -cins olmayanı değil sevgiyle dolu olanı makbuldür ki buncağızlar bize sevgilerini koşulsuz sunmaya çoktan hazırlar.
Sevgiyle kalın
Yastık: English Home,
Sarışın manken :Keşkül
Keyif:Parayla satın alınamaz.

22 yorum:

  1. Senin o güzel bakışların var ya,işte gerçek sevgi o bence. Yastık şık ama sen daha güzelsin. Islak burnundan öptüm Keşkül.

    YanıtlaSil
  2. Çoook tatlısın Keşkül. En güzel kanepeler, en şık yastıklar yakışır sana.

    YanıtlaSil
  3. Keşkül çook teşekkür ediyor.Burada olsaydınız o da sizi seve seve öperdi inanın.Sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sevgili Begovilli Ev biz de sizin evin çocuklarını çok çok öptük.Tabii sizi de.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım ablacığım çok güzel bir temennide bulunmuşsun. Alternatif hediye önerilerin de harika :) Miya ve ben sizlerin sevgililer gününü kutluyoruz. Güzel model Keşkül'ü de öpüyoruz :) Simi nerelerde ablacığım özledik :)

    YanıtlaSil
  6. Yeşimciğim Simi ya da lakab-ı Küdük hanımefendi de buralarda,koltuk sandalye tırmalamakla meşgul :)Öptük sizi...

    http://colette-kzlarm.blogspot.com/2011/02/sevgililer-gunu.html

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir mesaj olmuş, gerçekten de sahiplenilmeye ihtiyaç duyan o kadar çok hayvancık var ki...

    YanıtlaSil
  8. keşküllll, yerim annemm senii.. ay kuzuu kuzuuu. sevgililer günün kutlu olsun keşkülümmm:)

    YanıtlaSil
  9. Sabah uyandığında sevdiğin birine kısa mesaj ile sevdiğini hissettirmek veya
    arayıp hatrını sormak o kadar zor bir iş olmasa gerek..Onun için sevdiklerimizi
    ihmal etmeyelim.Aranmayı beklemeyelim...Sadece özel günlerde arandıklarını
    hissettirmeyelim..Sevgililrer gününü kutladığımızda sevgiler daha mı kalıcı oluyor..?
    Sevginin günü yoktur..Seviyorsam her gün seviyorumdur..Sadece sevgililer gününde değil..Sevginin derecesi de yoktur. Sevgimizi her zaman gösterelim..Gününü beklemeyelim..Bütün günler bizim. Ama biz yinde bahaneler bulup kutlamaları seviyoruz galiba... {ha buarada bende seviyorum.. }

    Sevgiyle, aşkla kal colettecim ;))

    YanıtlaSil
  10. Mankene hasta oldum ben ama, yerim ben onun keyfini ve bakışlarını, var mı işte bundan öte sevgi, riya yok, yalan yok, ihanet yok, sahtekarlık yok, yok ta yok, var olan sadece sevgisi...

    YanıtlaSil
  11. ben de hepinizin ,sarışın manken de dahil,
    sevgililer gününü sevgilerimle kutlarım

    YanıtlaSil
  12. oyyyy keşkülün keyfine diyecek yok bakışlarına kurban olurum çok tatlısınnnn sennn .
    tüm ailenin sevgi günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. Sihemciğim aynı düşüncede olmamız ne güzel :)
    Birdy Keşkül seni öptü :)
    Afet teşekkürler...Sevginin en temiz ve karşılıksız olanı...
    Sebi canım benim öyle güzel yazmışsın ki daha ne diyeyim.Her günümüz sevgiyle dolsun!
    Fidoş hepimiz seni çok öptük:)
    Haticeciğim keyif ve Keşkül ayrılmaz ikili,boşuna Keşkül demedik biz ona :D

    YanıtlaSil
  14. Labrador dimi O? Ben onu yerimm yerimm. Hem de çiğ çiğ..Ablacım sevgililer değil ama sevginin günü kutlu olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Evett o bir Labrador ,dünyanın en sevgi dolu çocuğu.Yiyebilirsin buna bayılır :)Ben de senin sevgi günlerini kutlarım canım.

    YanıtlaSil
  16. canım seninde sevgililer günün kutlu olsuuuunnnn:))))

    YanıtlaSil
  17. evet canım, banerimdeki kedicik benim fıstıgıııımmm.şuan dizimde yatıyor bu mesajıda beraber yazıyoruz:)))) hayvanları çoookk seviyorum:))))
    sayfanızdaki fidoşda sizin galiba çookkk tatlı:)))))öpüyorum.iyi akşamlar dilerim...

    YanıtlaSil
  18. her günün sevgiyle dopdolu olsun coletteciğim:)

    YanıtlaSil
  19. Ben sevgimi hepinize dağıtıyorum, bir gün için değil, hergün:)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Ben Nilgün (sendepisir.com)
    Ben de sizin bloğunuza ilk kez giriyorum, biraz gezindim ve oldukça keyif aldım. Sevgili Serap'ın dediği gibi sevgi günlerimiz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  21. Keşkülüm burnunu yerim,kulaklarını ısırır,göbeğini severim.Bal kızım benim.

    YanıtlaSil
  22. CEPAYNASI teşekkürler:)
    Banuğum kocaman yüreğindeki sevgi hiç bitmesin'
    Sémy öp vallahi :)

    YanıtlaSil