About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

26 Şubat 2011 Cumartesi

Bloglara giremiyorum

Sevgili dostlar günaydın,
Dün öğleden sonra internet bağlantımda oluşan bir sorun nedeniyle bloglara giremez ve o güzel yazılarınızı yorumlayamaz oldum.En çok da ''Kedi Eve Yakışır''mimindeki güzeller güzeli pisilerin fotoğraflarına bakıp gözlerimi şenlendiremediğime üzülüyorum.Güzel yorumlarınıza da yanıt veremiyorum umarım beni bağışlarsınız.
Her ne hikmetse reader dan takip edebiliyorum ama bu kez de fotoğraflar açılmıyor.İşte böyle bir durum.
Tüm dostlara neşeli ve güneşli bir hafta sonu dileklerimle...

8 yorum:

  1. DNS ayarlarınızı değiştirin isterseniz. Yada tarayıcınıız, bir kaç gündür yine bitmedi sorunlar.

    YanıtlaSil
  2. Birde çerezleri temizleyin, hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız orada seçeneklerden sizi yönlendirecektir.

    YanıtlaSil
  3. Bu sorunlar Örgücü Oyuncakçı Nine'nin sözünü ettiği durumdan kaynaklanıyor olmasın? Bir kaç blog yazarı arkadaştan da duydum. Keşke konuyu çok iyi bilen birileri yol gösterse bizlere.

    YanıtlaSil
  4. TTNet üyesi misin? Biz de kocam film izlediği için kotamızın sınırını geçmişiz. Geçince hızı düşürüyormuş, ben de aynen senin gibiyim. Açılıyor ama çok yavaş, bazen resimler hiç açılmıyor:(

    YanıtlaSil
  5. Bu durum çok kaygı verici. Pek çok arkadaş bu sorundan söz ediyor:((

    YanıtlaSil
  6. Bazılarına girmekte hep zorlanıyorum ben de..Bazen senin bloguna bile giremediğim oluyor ablacım. Bir bilsek...

    YanıtlaSil
  7. inşallah düzelir en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  8. Ablacım, MİM'ini seve seve yerine getirdim..Bloguma buyur, benimkileri tanı:))

    YanıtlaSil